• Our Deal.


    Two gangs. One ruled the streets by day. The other by night. It was only a matter of time before their paths crossed.


    Gebaseerd op de clip van Best Coast - Our Deal.
    Best eerst bekijken.


    About the Night Creepers: De Night Creepers, meesters van de nacht. De Night Creepers bevinden zich meestal in een oud hotel. Ze hebben elk hun kamer en de lobby wat niemands terrein is. Hun graffiti-symbool is de wolf. De Night Creepers dragen zwarte leren jassen met de bekende wolf en 'Night Creepers'.


    About the Day Trotters: De Day Trotters, heersers van de dag. Zij bevinden zich meestal in de droogstaande L.A. river. Hun graffiti-symbool is 'Day Trotters ' met een knuppel. De Day Trotters dragen spijkerjassen met in het oranje 'Day Trotters' op.


    De bedoeling van de RPG: De haat tussen beiden Gangs duidelijk stellen.


    Rollentopic

    Night Creepers:
    Luna Grace Stark - Poeh
    Alexys Rosaline Romano - CarrotCurls

    Tyler Jay Romano - CarrotCurls
    Zane Asimov -DarkSavior


    Day Trotters:
    Haven Lockwood - Assassin
    Émilie Sophia Dubroux - Bisous

    Gereserveerd - Zayngasm
    Giovanni Joshua Maxwell - Rechazame
    Derek Chris Stephens - Morticia



    Regels:
    - Geen oneliners, minimum 2 regels.
    - Max. 3 rollen per persoon.
    - OOC: Tussen haakjes, (){}||[]<> etc.
    - Naamsverandering doorgeven.
    - Geen mensen buitensluiten
    - Geen mensen vermoorden zonder toestemming van deze persoon.

    Have fun ^^

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 19:02 ]


    kindness is never a burden.

    Haven Lockwood

    Ik hoor hem grinniken. "Wat jij wilt." antwoord hij er op. Ik zucht geërgerd. Ik hoor zijn voetstappen versnellen en als hij mijn pols vast pakt schrik ik, waardoor mijn hartslag even versnelt. Ik hoop dat hij het niet merkt als hij me tegen zich aan trekt.
    "Je hoeft niet boos te worden hoor, ik ben alleen maar vriendelijk." zegt hij en haalt zijn wenkbrauwen op. "Ik kan je ook wel weer gaan pestren hoor als je dat wilt." Hij wiebelt met zijn wenkbrauwen en mijn ogen worden groot van schrik. In plaats van me los te rukken en doen alsof ik stoer ben, doe ik iets heel anders.
    "Alsjeblieft niet." piep ik, bijna tegen het wanhopige aan. Ik heb al zoveel gepest meegemaakt hier, dat ik het gewoon niet wil. Met mijn grote ogen kijk ik hem aan en dan weg. "Ik doe alles als jullie maar ophouden."


    Your make-up is terrible

    Giovanni Joshua Maxwell
    "Alsjeblieft" piept Raven. "Ik doe alles als jullie maar ophouden" zegt ze. Geschrokken haal ik mijn wenkbrouwen op. Even weet ik niet wat ik moet doen maar dan omhels ik haar maar. "Rustig maar het was maar een grapje van me" mompel ik. "Ik zorg wel dat ze stoppen" zal dat mij lukken als ik misschien een beetje de aanstichter ben geweest "het komt wel goed" zeg ik met een zwakke glimlach als ik haar aankijk.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Haven Lockwood

    Hij trekt zijn wenkbrauwen op en lijkt geschrokken van mijn reactie er op. Ik besluit weg te blijven kijken, ik kan hem toch niet recht aankijken? Zwakkeling dat ik ben, Gio vraagt zich vast af waarom ik in godsnaam bij de Day Trotters ben gekomen als ik zo'n pussy ben. Ik schrik al helemaal als hij me plotseling omhelst.
    "Rustig maar, het was maar een grapje van me." mompelt hij. "Ik zorg wel dat ze stoppen." Hij stopt de omhelsing en kijkt me aan met een zwakke glimlach. "Het komt wel goed." zegt hij dan. Ik kijk hem nu wel aan, verbaasd, mijn mond een stukje open.
    "Eh, oké." mompel ik, nog altijd verbaasd.


    Your make-up is terrible

    (Rechazame, je typt telkens Raven maar het is Haven. Just saying.)


    [Well excuse me... Just human people make mistakes O.o is niet alsof ik goed gericht kan type op me mobiel op werk... Nikki weet dat. Dus sorry als ik perongeluk de r ipv de h typ...zal et nooit meer doen -.-"]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Giovanni Joshua Maxwell
    "ehh Oké" zegt Haven. "Oh ehm, één tip. Je hebt mazzel dat ik een jongen ben met een zwak voor mooie meisjes en er niet tegen kan als ze me zo zielig aankijken als je net deed" zeg ik. "maar ik zou dat maar niet bij de rest doen, Ze lachen je vierkant uit" zeg ik om vervolgens een tik met mijn wijsvinger tegen haar voorhoofd. "maar" zeg ik. Ik wiebel even met mijn wenkbrouwen en grijns speels. "Wat krijg ik er voor terug Newbie?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Haven Lockwood

    "Oh ehm, één tip. Je hebt mazzel dat ik een jongen ben met een zwak voor mooie meisjes en er niet tegen kan als ze me zo zielig aankijken als je net deed." zegt hij en ik kijk hem fronsend aan. "Maar ik zou dat maar niet bij de rest doen, ze lachen je vierkant uit." Hij tikt met zijn wijsvinger tegen mijn voorhoofd. "Maar..." gaat hij verder en wiebelt met zijn wenkbrauwen om vervolgens speels te grijnzen. "Wat krijg ik er voor terug Newbie?" Ik kijk hem beledigd aan.
    "Eh..." Ik weet even niets uit te brengen en zet een stap naar achter, terwijl ik hem even ongelovig aankijk. "Wat wil je ervoor terug?" vraag ik, na een korte stilte.


    Your make-up is terrible

    Giovanni Joshua Maxwell
    "ehh" Haven zet een stap naar achter en kijkt me ongelovig aan. "Wat wil je er voor terug?" vraagt ze na even te hebben gezwegen. Ik grijns even. Nee dat doe ik haar niet aan. Ik doe even alsof ik nadenk. "een Date" zeg ik dan. "Jij en ik. een bioscoopje of etentje of filmpje wat je zelf wilt" zeg ik. Ik grijns even. "Dat wil ik er voor terug" Ik haal even mijn schouders op. "Als je dat zelf ook wilt tenminste"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Haven Lockwood

    Hij grijnst en ik vrees voor het ergste als hij nadenkt. "Een date." zegt hij uiteindelijk. "Jij en ik. Een bioscoopje of etentje of filmpje wat je zelf wilt." Hij grijnst weer "Dat wil ik er voor terug. Als je dat zelf ook wilt tenminste." Ik gaap hem even verbaasd aan en lach dan zachtjes.
    "Serieus?" vraag ik ongelovig maar wacht niet op het antwoord. "Als dat alles is, is het wel erg makkelijk." Ik lach opgelucht. "Eh, ik denk dat we dat maar een keer moeten doen dan."


    Your make-up is terrible

    Giovanni Joshua Maxwell
    "Als dat alles is, is het wel erg makkelijk" Haven lacht even en ik haal een tikkeltje beledigt mijn wenkbrouwen op. "Eh, ik denk dat we dat maar een keer moeten doen dan" zegt ze. "ja" zeg ik nog steeds met mijn wenkbrouwen even opgetrokken. Ik zucht even. dus ze doet het alleen hier om, niet omdat ze echt met me uit zou willen. "Jij mag kiezen" mompel ik met mijn blik op onze voeten gericht.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 21:41 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Haven Lockwood

    "Ja." zegt hij, met zijn wenkbrauwen opgetrokken. In de schaduw van zijn gezicht ligt een vreemde emotie die ik niet helemaal kan plaatsen maar hij lijkt niet blij met mijn antwoord. Waarom? Hij wilde het toch? "Jij mag kiezen." mompelt hij met zijn blik op onze voeten. Ik frons.
    "Eh, als je eh, het eigenlijk niet wilt moet je het zeggen." zeg ik verward tegen hem. "Ik bedoel, mij maakt het niets uit. Misschien dacht je wel dat ik het niet aan wilde nemen ofzo." Mijn blik dwaalt automatisch af, een beetje bang voor een kwetsende afwijzing. Hoewel ik hem niet bijzonder leuk vind of iets dergelijks, voelt het nooit goed om afgewezen te worden.


    Your make-up is terrible

    Giovanni Joshua Maxwell
    "Eh, als je eh, het eigenlijk niet wilt moet je het zeggen, Ik bedoel mij maakt het niks uit, misschien dacht je wel dat k het niet aan wilde nemen ofzo" zegt Haven. Verbaast kijk ik op. Ik glimlach geamuseerd. "ík wil het wel" zeg ik. "Ik vraag je niet zomaar op een date ofzo en het is ook geen grap om je te pesten" zeg ik geamuseerd. "máár" voeg ik er aan toe en wend mijn blik weer af. "Ik houd er niet van om op een date te gaan, met iemand die liever niet met míj op een date gaat snapje?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Haven Lockwood

    Hij kijkt verbaasd op en lacht dan, zijn lach klinkt... vermakelijk. "Ík wil het wel." zegt hij. "Ik vraag je niet zomaar op een date ofzo en het is ook geen grap om je te pesten." zegt hij geamuseerd. "Máár, ik houd er niet van om op een date te gaan, met iemand die liever niet met míj op een date gaat snap je?" Ik knik langzaam en overdenk mijn antwoord eventjes.
    "Dat snap ik." zeg ik, nog steeds langzaam om tijd te rekken voor mijn antwoord, die ik zo gepast mogelijk wil hebben. "Als ik niet met je uit wilde... zou ik ook geen ja hebben gezegd." bedenk ik uiteindelijk. Het begin gaat langzaam en dan stromen de woorden er steeds sneller uit. Aan het einde glimlach ik.


    Your make-up is terrible

    Giovanni Joshua Maxwell
    "Als ik niet met je uit wilde...zou ik ook geen ja hebben gezegd" zegt Haven. Ik kijk op en zie dat ze glimlacht en glimlach ik dus terug. "Oké" zeg ik, iets vrolijker dan net. "Dan hebben we dus een date" zeg ik. God je klinkt echt als een verliefde puber... Ik krab even ongemakkelijk op mijn achterhoofd. "Dus ehh.." zeg ik. "Wat vind je leuker....voor de date bedoel ik" zeg ik SUKKEL... "Om ehh te doen"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    [Well excuse me... Just human people make mistakes O.o is niet alsof ik goed gericht kan type op me mobiel op werk... Nikki weet dat. Dus sorry als ik perongeluk de r ipv de h typ...zal et nooit meer doen -.-"]

    (I know people make mistakes. Dude, sorry I said it, alsof je niet even normaal iets op iemand kunt wijzen. (': Ik zei 't alleen even, you don't need to get worked up about it..)