• Division is trouwens een organistatie uit de serie Nikita




    RollenStory

    Over Division
    Division is organisatie uit de televisieserie die opgericht werd door de overheid om mogelijke gevaren van buitenaf in de kiem te smoren en zo de overheid volledig veilig te houden. De bedoeling is dat Division volledig geheim blijft en onzichtbaar te werk gaat, dat wil zeggen moorden die gepleegd worden worden verstopt of gemaskeerd als een ongeluk of simpele overval. Dit verandere echter toen de leider van Division Percy merkte dat sommige buitenstaanders veel geld boden om van vijanden verlost te geraken en heeft Division corrupt gemaakt. Division luistert niet langer meer naar de overheid maar moordt nu puur voor de hoogste bieders.

    Sinds deze afdwaling worden de agenten gebruikt om op bestelling mensen uit de weg te ruimen, te spioneren, informatie of voorwerpen te stelen en worden verwacht al hun sporen op te ruimen.




    Rekruten
    Aangezien er geen sporen mochten zijn mochten er geen links kunnen gelegd worden. Om dit te kunnen waarmaken plukten ze mensen weg die niemand zou missen. Om te rekruteren halen ze mensen weg uit de gevangenis en ensceneren ze executies. Als dit gebeurt is wissen ze alle bestaande documenten over de nieuwe rekruut zodat die niet meer bestaat. Deze moet het opleidingsprogramma voltooien. Personen die een negatieve evaluatie krijgen worden door Division geëlimineerd en worden tijdens missies opgeofferd als aas. Zij die het wel goed doen worden later als agenten ingezet. Sommigen worden Cleaners, sommigen worden te werk gesteld binnen Division als bewaking of trainers en de anderen worden veldagenten wat wil zeggen dat ze een leefwereld moeten creëren in de buitenwereld onder een valse identiteit en regelmatig opgebeld zullen worden voor klusjes voor Division.


    Tegen Division

    Natuurlijk blijft deze groep niet altijd on opgemerkt, er zijn mensen die tegen de dingen zijn die Division doet, het meer en deel van deze mensen heeft een groep gevormt, deze groep doet er alles aan om Division te stoppen en hun plannen te dwarsbomen.


    De Rpg
    De rpg heeft alles te maken met deze twee groepen, de mensen die tegen Division zijn en Division zelf, Division zelf doet wat ze altijd gedaan hebben, het vermoorden van mensen die hun denken dat ze het waard zijn om te vermoorden en het dan laten lijken op een doodgewoon ongeluk.




    Regels:

    - Geen oneliners
    - Alleen je eigen personages besturen, niet die van anderen
    - Max 3 rollen per persoon
    - Je post minimaal 4/5 regels lang
    - OOC: Tussen haakjes, (){}||[]
    - Naamsverandering doorgeven in het rollentopic/speeltopic
    - Geen mensen buitensluiten
    - Reserveringen vervallen na 3 dagen
    - Geen mensen vermoorden zonder toestemming van deze persoon (Dit kan wel als je zelf een doelwit bedenkt om te vermoorden)



    Binnen Division:

    Damen Alexander Jhonson - ShallNotPass
    Gio Joshua Maxwell - Rechazame
    Boudewijn "Bo" Fabio Chapman AKA Snapes - Blanche
    Callum "Call" Finn Evermore / Abernathy - Jarvis
    Jamie Parker - Rechazame
    Levi Adam Daniels - MoccaSins
    Gereserveerd - MyMisery


    Madison Sophie Parker - MoccaSins
    Guinevive Scarlett - Nachos
    Desirée Leia Shay - Cresseyde
    Raven Marabell Chamberlain - Amorpous
    Amery Annabelle Cole - LEADERLOUIS
    Mackenzie Ravenna Maysilee Abernathy - Jarvis
    Nina Siërra Pass - LEADERLOUIS


    Tegen Division:

    Fendron Benjamin Stone - Zayngasm
    Damian Athan Chase - Jarvis
    Nathan Eduward Katcherton - ShallNotPass
    Bastiano "Bas" Dante Romano AKA Contro - Blanche


    Elizabeth Maura Everheart - Wormtail
    Virginia April Blackwood - Poeh
    Gereserveerd - MyMisery



    Vraag aan de rpg'ers: Hoe staat het met de missie?


    Don't be like the rest of them, darling

    Gio Joshua Maxwell
    Dan begint ze ook nog eens mijn hals te kussen! Ik heb steeds meer moeite met me inhouden. Eigenlijk wil ik haar shirtje uitrukken, haar bh af doen en haar volle borsten... Ik houd het netjes en laat mijn hand slechts over haar Bh gaan waarbij ik met mijn vingertoppen de huid van haar borst raak.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    LEADERLOUIS schreef:
    Amery Annabelle Cole.

    "Ik weet het niet" zuchtte ik. Ik dacht even na, "Volgens mij ging het over een politicus doodschieten ofzo, hopelijk houden ze zich in want ik heb al teveel gewerkt vandaag". Ik begon te lachen en liet me achterover op zijn bed vallen.


    Callum Finn Abernathy || Cleaner & Spion
    "And we just hate work, that's why we're here", mompelt Call schaapachtig. Hij kijkt haar even met schuin hoofd aan en leunt dan achterover tegen de rand van zijn bureau. "Wil je iets leuks doen? Ik verveel me dood hier en in trainen heb ik geen zin."

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 22:15 ]


    help

    Raven Marabell Chamberlain
    Zijn hand glijdt over mijn BH en waar zijn warme vingertoppen mijn huid raken begint het te tintelen.
    Ik blijf hem in zijn nek kussen, maar nu wel wat ruwer. Langzaam beweeg ik mijn lippen naar zijn oor en bij ik zachtjes in zijn oorlel terwijl mijn handen over zijn borstkas dwalen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amery Annabelle Cole.

    "Inderdaad" mompelde ik zachtjes. Hij zei iets over leuk doen. Ik veerde recht en stond op uit het bed. Een ontblote glimlach sierde mijn gezicht. "Dacht dat je het nooit zou vragen !" riep ik vrolijk. Ik nam zijn hand en trok hem mee, maar had niet door dat hij op een bureaustoel zat. Ik liet hem los, "Hup hup, opheffen dat achterwerk van je".

    Callum Finn Abernathy || Cleaner & Spion
    "Waarom plotseling zo happy?", vraagt Call quasi-geïrriteerd. Hij glimlacht even naar Amery en staat op. "Wat wil je doen, dan?"

    [Ik ga zometeen wel gaan slapen... :]]

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 22:13 ]


    help

    [Okay, make that now, ik wilde eens vroeg gaan slapen, het komt er weer niet van... XD]


    help

    Gio Joshua Maxwell
    Ze bijt zachtjes in mijn oorlel waardoor ik op mijn lip bijt. Ik trek haar shirtje over haar hoofd en druk dan kusjes langs haar sleutelbeen en langs de rand van haar BH. oef haar borsten voelen zo zacht[/b] af en toe laat ik mijn tong speels over haar huid glijden.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Raven Marabell Chamberlain
    Hij trekt mijn shirtje over mijn hoofd.
    Mijn ademhaling versnelt iets als hij kusjes langs mijn sleutelbeen en langs de rand van mijn BH drukt. Af en toe glijdt hij ook met zijn tong over mijn huid en ik kreun zachtjes.
    Ik klem mijn benen iets steviger rond zijn middel en dwaal met mijn handen van zijn borstkas, naar zijn buik. 'Wat als iemand er achter komt?' vraag ik mompelend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jarvis schreef:
    Callum Finn Abernathy || Cleaner & Spion
    "Waarom plotseling zo happy?", vraagt Call quasi-geïrriteerd. Hij glimlacht even naar Amery en staat op. "Wat wil je doen, dan?"

    [Ik ga zometeen wel gaan slapen... :]]


    help

    Gio Joshua Maxwell
    "Wat als iemand binnenkomt?" mompelt Raven. "er kan niemand binnenkomen" zeg ik en ik kijk op. "Daarvoor heb je een code en mijn duim nodig, en ik ben de enige die dat heeft" zeg ik en ik kijk Raven even geamuseerd aan. "Maar dat heb ik je al eerder gezegt ofniet?" ik grijns even speels


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Gwn ff reactie, moet weer gaan]

    Amery Annabelle Cole.

    Ik keek even verward toen ik de, voor mij, geïrriteerde toon hoorde in zijn stem. Ergens deed het me pijn. Want het lachen dat was iets voor mij. Ik lachte de hele dag door, de vrolijkheid droop van me af en nu mocht ik niet blij zijn omdat ik iets met hem ging doen ? Ik beet zachtjes op mijn lip. Was het wel nog normaal dat ik zoveel met hem wou doen ? Dat hij altijd de persoon was die ik koos voor dingen te doen ? Ik fronste mijn wenkbrauwen neer en liet een glimlach op mijn gezicht komen, "Maakt niet uit, al is het Twister".

    Raven Marabell Chamberlain
    'Daarvoor heb je een code en mijn duim nodig, en ik ben de enige die dat heeft,' zegt hij geamuseerd. 'Maar dat heb ik je al eerder gezegd ofniet?' grijnst hij speels.
    'Ja, maar je weet maar nooit,' zucht ik. 'Straks komt er wél iemand binnen en eh ja. Als ik gewoon zou zitten zouden we nog makkelijk iets verzinnen. Maar dit,' doelend op het feit dat ik op zijn schoot zit met mijn hemdje uit,' ja, daar kan je niet echt iets bij verzinnen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gio Joshua Maxwell
    Ik grinnik even. "Er kan écht niet iemand binnen komen" zeg ik geamuseerd. Ik trek haar nog dichter tegen me aan voor zover dat nog kan. "geloof me maar, we zijn hier de enige en niemand, helemaal niemand kan binnen komen" fluister ik waarna ik mijn lippen tegen haar hals begin te drukken ,


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    LEADERLOUIS schreef:
    [Gwn ff reactie, moet weer gaan]

    Amery Annabelle Cole.

    Ik keek even verward toen ik de, voor mij, geïrriteerde toon hoorde in zijn stem. Ergens deed het me pijn. Want het lachen dat was iets voor mij. Ik lachte de hele dag door, de vrolijkheid droop van me af en nu mocht ik niet blij zijn omdat ik iets met hem ging doen ? Ik beet zachtjes op mijn lip. Was het wel nog normaal dat ik zoveel met hem wou doen ? Dat hij altijd de persoon was die ik koos voor dingen te doen ? Ik fronste mijn wenkbrauwen neer en liet een glimlach op mijn gezicht komen, "Maakt niet uit, al is het Twister".


    Callum Finn Abernathy || Cleaner & Spion
    "Wat is er?", vraagt Call. Nu echt bezorgd. "Heb ik iets verkeerd gezegd of zo?" Verstrooid ploft hij neer op het bed en kijkt Amery afwachtend aan.


    help

    Amery Annabelle Cole.

    Een glimlach liet mijn mondhoeken omhoog krullen. "No, don't worry, i'm fine". Ik ging naast hem zitten en keek met mijn lichtbruine ogen naar zijn gezicht, "Ik was te diep aan het nadenken,". Ik speelde met de topjes van mijn donkerbruine haren die langs beide kanten over mijn schouders hingen, tot net onder mijn borst.