• Division is trouwens een organistatie uit de serie Nikita




    RollenStory

    Over Division
    Division is organisatie uit de televisieserie die opgericht werd door de overheid om mogelijke gevaren van buitenaf in de kiem te smoren en zo de overheid volledig veilig te houden. De bedoeling is dat Division volledig geheim blijft en onzichtbaar te werk gaat, dat wil zeggen moorden die gepleegd worden worden verstopt of gemaskeerd als een ongeluk of simpele overval. Dit verandere echter toen de leider van Division Percy merkte dat sommige buitenstaanders veel geld boden om van vijanden verlost te geraken en heeft Division corrupt gemaakt. Division luistert niet langer meer naar de overheid maar moordt nu puur voor de hoogste bieders.

    Sinds deze afdwaling worden de agenten gebruikt om op bestelling mensen uit de weg te ruimen, te spioneren, informatie of voorwerpen te stelen en worden verwacht al hun sporen op te ruimen.




    Rekruten
    Aangezien er geen sporen mochten zijn mochten er geen links kunnen gelegd worden. Om dit te kunnen waarmaken plukten ze mensen weg die niemand zou missen. Om te rekruteren halen ze mensen weg uit de gevangenis en ensceneren ze executies. Als dit gebeurt is wissen ze alle bestaande documenten over de nieuwe rekruut zodat die niet meer bestaat. Deze moet het opleidingsprogramma voltooien. Personen die een negatieve evaluatie krijgen worden door Division geëlimineerd en worden tijdens missies opgeofferd als aas. Zij die het wel goed doen worden later als agenten ingezet. Sommigen worden Cleaners, sommigen worden te werk gesteld binnen Division als bewaking of trainers en de anderen worden veldagenten wat wil zeggen dat ze een leefwereld moeten creëren in de buitenwereld onder een valse identiteit en regelmatig opgebeld zullen worden voor klusjes voor Division.


    Tegen Division

    Natuurlijk blijft deze groep niet altijd on opgemerkt, er zijn mensen die tegen de dingen zijn die Division doet, het meer en deel van deze mensen heeft een groep gevormt, deze groep doet er alles aan om Division te stoppen en hun plannen te dwarsbomen.


    De Rpg
    De rpg heeft alles te maken met deze twee groepen, de mensen die tegen Division zijn en Division zelf, Division zelf doet wat ze altijd gedaan hebben, het vermoorden van mensen die hun denken dat ze het waard zijn om te vermoorden en het dan laten lijken op een doodgewoon ongeluk.




    Regels:

    - Geen oneliners
    - Alleen je eigen personages besturen, niet die van anderen
    - Max 3 rollen per persoon
    - Je post minimaal 4/5 regels lang
    - OOC: Tussen haakjes, (){}||[]
    - Naamsverandering doorgeven in het rollentopic/speeltopic
    - Geen mensen buitensluiten
    - Reserveringen vervallen na 3 dagen
    - Geen mensen vermoorden zonder toestemming van deze persoon (Dit kan wel als je zelf een doelwit bedenkt om te vermoorden)



    Binnen Division:

    Damen Alexander Jhonson - ShallNotPass
    Gio Joshua Maxwell - Rechazame
    Boudewijn "Bo" Fabio Chapman AKA Snapes - Blanche
    Callum "Call" Finn Evermore / Abernathy - Jarvis
    Jamie Parker - Rechazame
    Levi Adam Daniels - MoccaSins
    Gereserveerd - MyMisery


    Madison Sophie Parker - MoccaSins
    Guinevive Scarlett - Nachos
    Desirée Leia Shay - Cresseyde
    Raven Marabell Chamberlain - Amorpous
    Amery Annabelle Cole - LEADERLOUIS
    Mackenzie Ravenna Maysilee Abernathy - Jarvis
    Nina Siërra Pass - LEADERLOUIS


    Tegen Division:

    Fendron Benjamin Stone - Zayngasm
    Damian Athan Chase - Jarvis
    Nathan Eduward Katcherton - ShallNotPass
    Bastiano "Bas" Dante Romano AKA Contro - Blanche


    Elizabeth Maura Everheart - Wormtail
    Virginia April Blackwood - Poeh
    Gereserveerd - MyMisery



    Vraag aan de rpg'ers: Hoe staat het met de missie?


    Don't be like the rest of them, darling

    Amery Annabelle Cole.

    Wat ? Hij, wat ? Ik keek opzij, in zijn ogen. Hij meende het dus. Ik schoof een stukje dichter naar hem toe, "Dan zou ik iets doen zoals dit" zei ik glimlachend. Ik nam zijn gezicht tussen mijn kleine handjes en drukte zachtjes mijn lippen op die van hem.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 17:02 ]

    Raven Marabell Chamberlain
    'Er kan écht niet iemand binnen komen,' grinnikt hij geamuseerd en hij trekt me dichter tegen zich aan. 'Geloof me maar, we zijn hier de enige en niemand, helemaal niemand kan binnen komen'.
    'Ik geloof je,' fluister ik terug.
    Hij drukt zijn lippen in mijn hals en ik draai mijn hoofd een beetje zodat hij er beter bij kan. Mijn handen glijden weer naar zijn schouders die ik zachtjes begin te masseren.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 17:30 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LEADERLOUIS schreef:
    Amery Annabelle Cole.

    Wat ? Hij, wat ? Ik keek opzij, in zijn ogen. Hij meende het dus. Ik schoof een stukje dichter naar hem toe, "Dan zou ik iets doen zoals dit" zei ik glimlachend. Ik nam zijn gezicht tussen mijn kleine handjes en drukte zachtjes mijn lippen op die van hem.


    Ahwness. xd

    Callum Finn Abernathy || Cleaner & Spion
    Een beetje overdonderd, maar met een glimlach die rond zijn lippen speelt, kust Callum Amery terug. Hij haalt een van haar handen van zijn gezicht en vlecht zijn vingers door die van haar, terwijl zijn andere hand op haar rug rust.


    help

    Amery Annabelle Cole.

    Ik liet mijn hand die nog op zijn wang lag afglijden naar zijn hals en liet hem daar rusten. Ik ging op zijn schoot zitten zonder de kus te verbreken en tikte met het puntje van mijn tong tegen zijn lip.

    Callum Finn Abernathy || Cleaner & Spion
    Callum's lippen wijken een klein stukje van elkaar en slaat zijn armen om Amery's middel. Een warm gevoel verspreidt zich door zijn hele lichaam en hij beseft dat hij echt wel van haar houdt. Niet gewoon het leuk-vinden-omdat-ze-best-wel-knap-is soort van houden, ook niet verliefdheid, maar hij krijgt een sterke drang om haar te beschermen en om ervoor te zorgen dat niemand, wie dan ook, haar ooit zou kunnen kwaad doen. Hij laat haar zachtjes los en drukt een zoen op haar voorhoofd.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 18:47 ]


    help

    [Ik heb het eventjes gehad met de ik-persoon, heb daar al veel te veel in moeten schrijven, ook voor school en aangezien school gedaan is ... Weg met de ik-persoon !]

    Amery Annabelle Cole.

    Callum drukte een kus op Amery's voorhoofd en hield zijn armen om haar middel. Amery zelf sloeg haar armen om zijn hals en legde haar hoofd op zijn schouder. Ze had eerder gekust, ze was 20, maar nog nooit had ze het gevoel gehad zoals ze bij Callum had. Haar lichaam tintelde en haar maag had een raar maar prettig gevoel. Ze had de drang om te wenen van blijdschap, maar hield haar in. De stilte die er hing was prettig en zeker niet ongemakkelijk. Amery drukte een kusje in zijn hals.

    Callum Finn Abernathy || Cleaner & Spion
    "Het klinkt misschien heel erg klef en retarted, maar ik zweer het je, wat er ook gebeurt, ik zorg er voor dat je nooit iets gebeurt", fluistert Callum in Amery's oor.

    [Ik kan bijna niet meer in de ik-persoon schrijven XD]


    help

    [Haha, achja, mijn verhalen beginnen ook steeds meer in de hij/zij persoon te worden]

    Amery Annabelle Cole.

    Amery keek op naar het gezicht van Callum. Hij was echt lief. Ze glimlachte haar lach en liet haar vingers over zijn kaaklijn glijden, "That's so sweet".

    [Ja, daar kan je veelmeer me doen en dan moet je niet constant van POV veranderen]

    Callum Finn Abernathy || Cleaner & Spion
    "That's because you are so sweet", fluistert Callum zachtjes. "Gingen we nu nog Twister spelen of hoe zit dat?", voegt hij grijnzend toe.


    [Het was toch Twister, hoop ik... XD]

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 19:10 ]


    help

    [Het was Twister ja xp]

    Amery Annabelle Cole.

    Ze begon te lachen, "Oh dat had je niet moeten vragen" grinnikte Amery, "Ik ben de beste in Twister !". Ze stond op van zijn schoot en trok hem op. Amery liep naar zijn kast, wetende dat Twister daar inzat en haalde dat eruit. Ze had echt niet in zijn kast gekeken. Misschien een beetje. Ze was precies een stalkster. Ze zette zijn bureaustoel langs de kant en legde het open. Vlug deed ze haar schoenen nog uit en keek naar de kousjes die ze aanhad. Grijs. Met roze bolletjes. Oké, dat had ze niet doorgehad vanmorgen.

    [Ik heb ook zulke kousen!]

    Callum Finn Abernathy || Cleaner & Spion
    "Niet als je niet tegen kietelen kan", zegt Callum met een geïmiteerde stem van Amery. "Interessante kousen heb je daar aan, zeg", voegt hij grinnikend toe. "En hoe en wanneer ben jij mijn kamer binnengekomen?"

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 19:26 ]


    help

    Cresseyde schreef:
    Desirée Shay

    Onhandig wrong ik met mijn handen, ik lachte, hoewel ik kietelen haatte. Ik gooide mijn volle gewicht op hem en probeerde hem in zijn zij te kietelen, maar ik was niet zo sterk...

    'Ik ga dit winnen,' grinnikte ik zachtjes.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Amery Annabelle Cole.

    Met rode wangen van schaamte richtte Amery haar ogen op de grond. "Ik- Uhm- Wel-". Ze beet zachtjes op haar lip en zocht naar een uitweg. Een ander onderwerp of iets anders. "Ik heb een kopie gemaakt van de loper die de directeur bij zich draagt, ik heb snelle handen" zei ik toen eerlijk.

    [Ik ga nu eerst eten, binnen een kwartiertje ofzo ga ik reageren :]]


    help

    Callum Finn Abernathy || Cleaner & Spion
    Callum grinnikt even en schudt zijn hoofd, terwijl hij de spullen die in de weg liggen aan de kant smijt en het Twister-doekding open legt.


    help