• post hier je liefdesverklaringen...

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 23:09 ]

    Mijn mening: Ik denk niet dat dit gaat werken. Echt waar. Als ik al op iemand was, ging ik het niet hier zetten. Haha, ben wat gek. Nee. luister, de inhoud van je hart behoort geheim te blijven. Wanneer je het aan de buitenwereld verkoopt, zal het er spelletjes mee gaan spelen.

    Wat ik echt post: Snuffie, mijn liefste konijn, ik hou van jou zoals ik nooit van iemand anders kan houden!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mijn vriend weet wel dat ik van hem hou. :Y)


    -

    Genius schreef:
    Mijn vriendin weet wel dat ik van hem haar hou. :Y)

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 23:03 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik houj van jou, rechterhand :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Genius schreef:
    Mijn denkbeeldige vriend weet wel dat ik van hem hou. :Y)


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Genius schreef:
    Mijn vriend weet wel dat ik van hem hou. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Chocolade, ik hou van je.:Y)

    Tigger schreef:
    Ik hou van jou jullie, rechterhand :Y)


    Beide handen.


    | Reality is for people that lack imagination |

    erieka ( momentum ) weet wel dat ik zielsveel van haar hou :$

    Kanade schreef:
    Chocolade, ik hou van je.:Y)


    Life is like a roller coaster. It has its ups and downs. But it's your choice to scream or enjoy the ride.

    O knappe Viking, mag ik jou temmen? (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    O knappe Viking, mag ik jou temmen? (cat)


    RIDE HIM LIKE A BAWS


    quidquid excusatio prandium pro

    Hmm, vind ik iemand leuk? Jup.
    Verliefd? No. (cat)

    Daar ben ik te wispelturig voor :')

    Al ben ik gek op mijn lieve vriendinnetjes! <3


    Deep inside, I've never felt alive

    yeah, right.
    zo dom ben ik niet om het online te plaatsen. :Y)


    -

    Dus ik mag hier mijn liefde uiten zonder dat mensen weer gaan zeuren dat ik te klef ofzo ben? I like that, well here we go:

    Nikki, toen ik je leerde kennen had ik nooit verwacht dat wij ooit samen zouden zijn. Niet dat ik het zou willen, maar eerder omdat je te geweldig bent voor mij. Ik weet nog dat ik altijd met je wilde praten en dat ik met jou altijd heel veel kon lachen. Dat ik je kon plagen en jij mij gewoon terug pakte. Ik vond het altijd jammer als je weg ging naar je werk of naar school. En ik kon niet wachten totdat je weer terug was. Als ik niet zo blind was had ik al veel eerder gemerkt dat er wat tussen ons vonkte. Maar ik ben blij, echt heel blij dat het nu zo is als het is. Ik hou echt zielsveel van jou en het was echt lief van je om te horen dat je op je werk altijd aan mij dacht.
    Ik weet nog de eerste keer dat ik je zag, op het station in Enschede. Je glimlachte zo lief, zo ongelofelijk lief. We gaven elkaar een knuffel en zijn toen ergens gaan zitten. In het begin wist ik echt niet wat ik moest zeggen. Ik voelde me nerveus en zenuwachtig. Op een gegeven moment konden we gewoon zonder problemen met elkaar praten en ik vond het geweldig. Je accent was, en is nog steeds, grappig. Ik luisterde graag naar je, je hebt zo'n leuke manier van vertellen. Na een tijdje gingen we maar naar de trein voor de meeting. De meeting was leuk, maar het einde, met jou alleen zijn, dat was nog veel leuker. Ik die om een kusje vraagt. Ik moet er nu eigenlijk heel erg van lachen. Ik had je gewoon een kus op je lippen moeten drukken, maar ik durfde niet. Het was allemaal te nieuw voor mij. Maar je gaf me een kusje en vanaf toen, vanaf dat moment werd alles beter en beter. Leuker en leuker. Ik vroeg je om mijn vriendin te zijn en je zei, natuurlijk, ja. Ik had niks anders verwacht, maar ik was wel heel nerveus om je te vragen. (Ik ben soms echt een pussy). Ik genoot, en geniet nog steeds, van elke dag met jou, elke seconde dat ik bij je ben. En ookal gaat het niet altijd even goed (ik weet dat ik het vaak verneuk), jij bent de liefde van mijn leven and I will love you forever!

    Nikki, I will love you till my heart stops beating.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.