• Division is trouwens een organistatie uit de serie Nikita




    RollenStory

    Over Division
    Division is organisatie uit de televisieserie die opgericht werd door de overheid om mogelijke gevaren van buitenaf in de kiem te smoren en zo de overheid volledig veilig te houden. De bedoeling is dat Division volledig geheim blijft en onzichtbaar te werk gaat, dat wil zeggen moorden die gepleegd worden worden verstopt of gemaskeerd als een ongeluk of simpele overval. Dit verandere echter toen de leider van Division Percy merkte dat sommige buitenstaanders veel geld boden om van vijanden verlost te geraken en heeft Division corrupt gemaakt. Division luistert niet langer meer naar de overheid maar moordt nu puur voor de hoogste bieders.

    Sinds deze afdwaling worden de agenten gebruikt om op bestelling mensen uit de weg te ruimen, te spioneren, informatie of voorwerpen te stelen en worden verwacht al hun sporen op te ruimen.




    Rekruten
    Aangezien er geen sporen mochten zijn mochten er geen links kunnen gelegd worden. Om dit te kunnen waarmaken plukten ze mensen weg die niemand zou missen. Om te rekruteren halen ze mensen weg uit de gevangenis en ensceneren ze executies. Als dit gebeurt is wissen ze alle bestaande documenten over de nieuwe rekruut zodat die niet meer bestaat. Deze moet het opleidingsprogramma voltooien. Personen die een negatieve evaluatie krijgen worden door Division geëlimineerd en worden tijdens missies opgeofferd als aas. Zij die het wel goed doen worden later als agenten ingezet. Sommigen worden Cleaners, sommigen worden te werk gesteld binnen Division als bewaking of trainers en de anderen worden veldagenten wat wil zeggen dat ze een leefwereld moeten creëren in de buitenwereld onder een valse identiteit en regelmatig opgebeld zullen worden voor klusjes voor Division.


    Tegen Division

    Natuurlijk blijft deze groep niet altijd on opgemerkt, er zijn mensen die tegen de dingen zijn die Division doet, het meer en deel van deze mensen heeft een groep gevormt, deze groep doet er alles aan om Division te stoppen en hun plannen te dwarsbomen.


    De Rpg
    De rpg heeft alles te maken met deze twee groepen, de mensen die tegen Division zijn en Division zelf, Division zelf doet wat ze altijd gedaan hebben, het vermoorden van mensen die hun denken dat ze het waard zijn om te vermoorden en het dan laten lijken op een doodgewoon ongeluk.




    Regels:

    - Geen oneliners
    - Alleen je eigen personages besturen, niet die van anderen
    - Max 3 rollen per persoon
    - Je post minimaal 4/5 regels lang
    - OOC: Tussen haakjes, (){}||[]
    - Naamsverandering doorgeven in het rollentopic/speeltopic
    - Geen mensen buitensluiten
    - Reserveringen vervallen na 3 dagen
    - Geen mensen vermoorden zonder toestemming van deze persoon (Dit kan wel als je zelf een doelwit bedenkt om te vermoorden)



    Binnen Division:

    Damen Alexander Jhonson - ShallNotPass
    Gio Joshua Maxwell - Rechazame
    Boudewijn "Bo" Fabio Chapman AKA Snapes - Blanche
    Callum "Call" Finn Evermore / Abernathy - Jarvis
    Jamie Parker - Rechazame
    Levi Adam Daniels - MoccaSins
    Gereserveerd - MyMisery


    Madison Sophie Parker - MoccaSins
    Guinevive Scarlett - Nachos
    Desirée Leia Shay - Cresseyde
    Raven Marabell Chamberlain - Amorpous
    Amery Annabelle Cole - LEADERLOUIS
    Mackenzie Ravenna Maysilee Abernathy - Jarvis
    Nina Siërra Pass - LEADERLOUIS


    Tegen Division:

    Fendron Benjamin Stone - Zayngasm
    Damian Athan Chase - Jarvis
    Nathan Eduward Katcherton - ShallNotPass
    Bastiano "Bas" Dante Romano AKA Contro - Blanche


    Elizabeth Maura Everheart - Wormtail
    Virginia April Blackwood - Poeh
    Gereserveerd - MyMisery



    Vraag aan de rpg'ers: Hoe staat het met de missie?


    Don't be like the rest of them, darling

    Raven Marabell Chamberlain
    Gio pakt mijn pols vast en trekt me naar zich toe. 'Als het niks voor je betekende, waarom deed je dat dan?' vraagt hij zacht.
    Ik bijt aarzelend op mijn lip. 'Ik weet niet goed wat het betekende voor me,' antwoord ik zacht terwijl ik mijn blik nog steeds op de grond gericht houd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Waar kunnen Callum en Kensi heen?]


    help

    Gio Joshua Maxwell
    Ze bijt op haar lip. "Ik weet niet goed wat het betekende voor me" zegt ze zacht. Maar ze blijft naar de grond kijken. Zacht leg ik mijn hand onder haar kin en dwing haar me aan te kijken. "Wat denk je dat het voor je betekende?" fluister ik. Het voelde alsof ik in vuur en vlam stond, zo warm werd ik vanbinnen toen jouw lippen de mijne raakte.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Raven Marabell Chamberlain
    Hij pakt zachtjes mijn kin vast en dwingt me zo hem aan te kijken.
    'Wat denk je dat het voor je betekende?' vraagt hij fluisterend.
    Ik ben even stil.
    'Het voelde fijn,' antwoord ik uiteindelijk, op een zachte toon. Het is geen precies antwoord op zijn vraag, maar die kan ik nog niet geven.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Jamie?]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Gio Joshua Maxwell
    "het voelde fijn" antwoord Raven na een kleine stilte. moet ik het doen, is het wel verstandig? Ik trek haar nog iets dichter naar me toe. Niet doen, ze gaat vast boos worden. of weglopen en wat ga je dan doen? Ik twijfel nog eventjes trek haar dan nog iets dichter naar me toe, zachtjes. Aarzel nog even en buig me iets naar haar toe, twijfel en druk dan zachtjes mijn lippen op de hare en sluit mijn ogen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cresseyde schreef:
    Desirée Shay

    'Het kan me eerlijk gezegd niet al te veel schelen wat de begeleiding denkt, ik ben volwassen... En er zijn niet veel dingen die me kunnen schelen...' zuchtte ik, het bed lag net zo hard als het mijne, nu ik nog een keer nadacht, wat zei ik?
    Ik keek naar het plafond, het was hier interessant, maar vooral omdat mijn gezicht bij mijn haar ging kleuren.


    Jamie Parker
    Ik glimlach even. Twijfel maar ga dan naast Desirée liggen en staar naar het plafond. "ehm...Wat vind jij hier zo interesant aan?" vraag ik na een tijdje. "Logisch dat je je vaak verveelt" zeg ik met een grijns waarna ik me hoofd draai om Desirée vrolijk aan te kijken.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Raven Marabell Chamberlain
    Hij trekt me ietsjes naar zich toe.
    Als hij zachtjes zijn lippen op de mijne drukt gaat er een aangename rilling door mijn rug.
    Na een lichte aarzeling sla ik mijn armen om zijn nek maar na een tijdje haal ik mijn lippen toch weer van die van hem. 'We zouden dit niet moeten doen,' fluister ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Desirée Shay

    'Het zou helpen als jij af en toe eens de gang overstak...'
    Ik draaide mijn hoofd naar haar toe en keek onverwacht in diepe, prachtige ogen die me de adem even benamen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Gio Joshua Maxwell
    Na een aarzeling slaat ze haar armen om mijn nek. "We zouden dit niet moeten doen" fluistert Raven. "Ik zou zoveel niet moeten doen" fluister ik terug, voor ik haar tegen me aan trek en mijn lippen weer tegen die van haar druk. Ze voelen zo zacht, zo warm, smaakt naar meer, als een soort..verslaving.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jamie Parker
    "Het zou helpen als jij af en toe de gang overstak" zegt Desirée waarna ze me aankijkt.
    "Ik wist niet dat ik welkom was" zeg ik met een glimlach. "Maar nu ik dat weet, zal ik eens wat vaker de gang oversteken" zeg ik zacht grinnikend. "Als jij dat wilt tenminste"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Ik schrijf me uit.]


    kindness is never a burden.

    Raven Marabell Chamberlain
    'Ik zou zoveel niet moeten doen,' fluistert hij terug. Hij trekt me tegen zich aan en drukt zijn lippen weer op die van mij.
    Ik kus hem even terug maar draai uiteindelijk toch mijn hoofd een stukje weg. 'Wat als iemand ons zo ziet?' vraag ik zacht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gio Joshua Maxwell
    Ze kust even terug maar draait toch haar hoofd weg."Wat als iemand ons zo ziet?" vraagt ze.
    "Wil je ergens anders heen gaan?" fluister ik. Ik wil zo graag bij je zijn Ik slik eventjes. "Of wil je liever van me weg?" zeg alsjeblieft het eerste, alsjeblieft


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [*honger*]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]