• Division is trouwens een organistatie uit de serie Nikita




    RollenStory

    Over Division
    Division is organisatie uit de televisieserie die opgericht werd door de overheid om mogelijke gevaren van buitenaf in de kiem te smoren en zo de overheid volledig veilig te houden. De bedoeling is dat Division volledig geheim blijft en onzichtbaar te werk gaat, dat wil zeggen moorden die gepleegd worden worden verstopt of gemaskeerd als een ongeluk of simpele overval. Dit verandere echter toen de leider van Division Percy merkte dat sommige buitenstaanders veel geld boden om van vijanden verlost te geraken en heeft Division corrupt gemaakt. Division luistert niet langer meer naar de overheid maar moordt nu puur voor de hoogste bieders.

    Sinds deze afdwaling worden de agenten gebruikt om op bestelling mensen uit de weg te ruimen, te spioneren, informatie of voorwerpen te stelen en worden verwacht al hun sporen op te ruimen.




    Rekruten
    Aangezien er geen sporen mochten zijn mochten er geen links kunnen gelegd worden. Om dit te kunnen waarmaken plukten ze mensen weg die niemand zou missen. Om te rekruteren halen ze mensen weg uit de gevangenis en ensceneren ze executies. Als dit gebeurt is wissen ze alle bestaande documenten over de nieuwe rekruut zodat die niet meer bestaat. Deze moet het opleidingsprogramma voltooien. Personen die een negatieve evaluatie krijgen worden door Division geëlimineerd en worden tijdens missies opgeofferd als aas. Zij die het wel goed doen worden later als agenten ingezet. Sommigen worden Cleaners, sommigen worden te werk gesteld binnen Division als bewaking of trainers en de anderen worden veldagenten wat wil zeggen dat ze een leefwereld moeten creëren in de buitenwereld onder een valse identiteit en regelmatig opgebeld zullen worden voor klusjes voor Division.


    Tegen Division

    Natuurlijk blijft deze groep niet altijd on opgemerkt, er zijn mensen die tegen de dingen zijn die Division doet, het meer en deel van deze mensen heeft een groep gevormt, deze groep doet er alles aan om Division te stoppen en hun plannen te dwarsbomen.


    De Rpg
    De rpg heeft alles te maken met deze twee groepen, de mensen die tegen Division zijn en Division zelf, Division zelf doet wat ze altijd gedaan hebben, het vermoorden van mensen die hun denken dat ze het waard zijn om te vermoorden en het dan laten lijken op een doodgewoon ongeluk.




    Regels:

    - Geen oneliners
    - Alleen je eigen personages besturen, niet die van anderen
    - Max 3 rollen per persoon
    - Je post minimaal 4/5 regels lang
    - OOC: Tussen haakjes, (){}||[]
    - Naamsverandering doorgeven in het rollentopic/speeltopic
    - Geen mensen buitensluiten
    - Reserveringen vervallen na 3 dagen
    - Geen mensen vermoorden zonder toestemming van deze persoon (Dit kan wel als je zelf een doelwit bedenkt om te vermoorden)



    Binnen Division:

    Damen Alexander Jhonson - ShallNotPass
    Gio Joshua Maxwell - Rechazame
    Boudewijn "Bo" Fabio Chapman AKA Snapes - Blanche
    Callum "Call" Finn Evermore / Abernathy - Jarvis
    Jamie Parker - Rechazame
    Levi Adam Daniels - MoccaSins
    Gereserveerd - MyMisery


    Madison Sophie Parker - MoccaSins
    Guinevive Scarlett - Nachos
    Desirée Leia Shay - Cresseyde
    Raven Marabell Chamberlain - Amorpous
    Amery Annabelle Cole - LEADERLOUIS
    Mackenzie Ravenna Maysilee Abernathy - Jarvis
    Nina Siërra Pass - LEADERLOUIS


    Tegen Division:

    Fendron Benjamin Stone - Zayngasm
    Damian Athan Chase - Jarvis
    Nathan Eduward Katcherton - ShallNotPass
    Bastiano "Bas" Dante Romano AKA Contro - Blanche


    Elizabeth Maura Everheart - Wormtail
    Virginia April Blackwood - Poeh
    Gereserveerd - MyMisery



    Vraag aan de rpg'ers: Hoe staat het met de missie?


    Don't be like the rest of them, darling

    Raven Marabell Chamberlain
    'Wie zegt dat ik daar mee bezig ben?' vraagt Gio. 'Ik heb hier wel plezier in'. Zijn lippen strijken langs mijn hals en iets later voel ik ook zijn tong.
    Ik bijt weer op mijn lip en sluit mijn ogen even. Dan open ik mijn ogen weer en sla ik mijn armen losjes rond zijn nek. 'Hmmm, niemand. Ik dacht gewoon: Ik zeg het even'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Desirée Shay

    'Iemand vraagt om een por oorlog...' Ik lachte en begon hem hyperactief te prorren. Ik sprong half op hem en kietelde hem, hij had erom gevraagd...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Jarvis schreef:
    Callum Finn Abernathy || Cleaner & Spion
    Callum glimlacht even naar Amery en rekt zich gapend uit.
    "Wanneer zijn ze terug? Wat is überhaupt de missie?", vraagt hij.
    Hij draait zijn bureaustoel om en gaat er achterstevoren op zitten, legt zijn handen op de leuning en zet zijn kin erop.


    help

    Gio Joshua Maxwell
    "Hmm niemand, ik dacht gewoon ik zeg het even" zegt Raven nadat ze haar armen losjes om mijn hals Wat ik als een teken zie. "hmm Oke" antwoord ik en druk dan zacht mijn lippen tegen de hare. Niet dwingend, gewoon relaxt, passievol. Misschien haalt dit haar wel over Ik bijt zacht, speels en verleiderlijk op haar onderlip


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cresseyde schreef:
    Desirée Shay

    'Iemand vraagt om een por oorlog...' Ik lachte en begon hem hyperactief te prorren. Ik sprong half op hem en kietelde hem, hij had erom gevraagd...


    Jamie parker
    "Iemand vraagt om een por oorlog" lacht Desirée waarna ze me begint te porren, half op me springt en me kietelt. "Ohshit" lach ik. Ik probeer haar handen tegen te houden en kietel haar ondertussen een beetje terug. Ik ga winnen!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Raven Marabell Chamberlain
    'Hmm, okee,' antwoordt hij.
    Niet veel later voel ik zijn lippen op de mijne. Als hij zacht in mijn onderlip bijt ontsnapt een korte zachte kreun mijn lippen. Ik verplaats ons iets zodat ik mijn benen rond zijn middel kan slaan en kus hem terug.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gio Joshua Maxwell
    Ze kreunt zacht als ik zacht op haar lip bijt en glimlach. Ze verplaatst ons zodat ze haar benen om mijn middel kan zijn. Ik leg mijn handen op haar heupen en Zet de zoen wat door door langs haar lippen te likken. Het voelt alsof ik in vuur en vlam sta en mijn buik vol zit met 100den vlinders. toe zet het door, toe maar, please?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Desirée Shay

    Onhandig wrong ik met mijn handen, ik lachte, hoewel ik kietelen haatte. Ik gooide mijn volle gewicht op hem en probeerde hem in zijn zij te kietelen, maar ik was niet zo sterk...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Amery Annabelle Cole.

    "Ik weet het niet" zuchtte ik. Ik dacht even na, "Volgens mij ging het over een politicus doodschieten ofzo, hopelijk houden ze zich in want ik heb al teveel gewerkt vandaag". Ik begon te lachen en liet me achterover op zijn bed vallen.

    Raven Marabell Chamberlain
    Hij legt zijn handen op mijn heupen.
    Als hij langs mijn lippen likt haal ik ze een stukje van elkaar af en laat ik mijn tong langs de zijne strelen. Mijn armen vouw ik iets steviger rond zijn hals en ik verschuif een beetje op zijn schoot.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gio Joshua Maxwell
    Ze opent haar mond een stukje en laat haar tong langs ze mijne strelen. Eindelijk! Ik voel dat ze een stukje verschuift op mijn schoot als ze haar armen steviger om mijn hals slaat. Geen stijve krijgen, geen stijve krijgen géén stijve krijgen......shit te laat...Ach wat maakt het ook uit, ze is te lekker ik laat mijn vingers iets onder haar shirtje glijden en streel haar zachte warme huid


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Raven Marabell Chamberlain
    Als ik iets tegen mijn been voel drukken bijt ik zachtjes op zijn onderlip.
    Zijn vingers glijden onder mijn shirtje en glijden over mijn huid. Ze zijn zachter dan ik had verwacht. Ik had verwacht dat ze een stuk ruwer zouden zijn. Mijn handen glijden van zijn nek naar zijn borstkas.

    [Draagt hij een shirt of is hij shirtloos?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [shirtloos]

    Gio Joshua maxwell
    Ze bijt zacht op mijn onderlip en ik voel haar handen naar mijn borstkast glijden en nu kan ik een zachte kreun niet onderdrukken. Ze mag de leiding nog niet overnemen! Ik laat mijn hand nu geheel onder haar shirt gaan en laat het langs haar zij gaan. richting haar borsten maar nog niet helemaal


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [ff switsche naar me mobiel]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Raven Marabell Chamberlain
    Er komt een lichte glimlach op mijn lippen als ik haar dat hij zachtjes kreunt. Zijn hand glijdt helemaal onder mijn shirt en glijdt via mijn zij, naar mijn borsten.
    Ik krijg het steeds wat warmer en kras lichtjes met mijn vingers over zijn huid. Mijn lippen haal ik van de zijne af en ik druk een paar kusjes in zijn nek en kan het niet laten om ook even zachtjes te bijten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered