• niet meer op deze topic letten :l
    de ruzie is nog steeds aan de gang maar sterre tot een trut benoemen vind ik ook weer overdreven :lllll



    als je zo nodig toch moet reageren reageer dan hierop:

    wat doe je als je mentor vindt dat oorlogen in je klas bij jullie zelf ligt? Terwijl die 'oorlog' al het hele jaar aan de gang is?

    [ bericht aangepast op 18 feb 2011 - 17:37 ]


    Even when you are drowning in a world of regret, do not cry, do not fear, you're not the only left <3

    Zeg dat ze zich normaal moet gedragen tegenover haar vrienden.


    Me so good.

    Waarom doet Sterre dit? Wat zielig. Ik weet niet wat je moet doen. Dit is echt rot. Blijf zoveel mogelijk bij Bella en blijf met haar omgaan zeg ik maar, want (bijna) iedereen is tegen haar en dan is het heel goed dat jullie haar steunen. (Y)


    We accept the love we think we deserve.

    Geen kant kiezen, hoe denk je dat zij zich voelt? Al haar vriendinnen ineens tegen haar? Als zij twee ruzie hebben, dan moeten ze dan samen uitvechten, zonder verder iemand erbij. Ik zou me er niet mee bemoeien.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Das best achterlijk. Als zij een probleem met elkaar hebben moeten ze dat zelf oplossen ipv de hele meidenmeute erbij te halen. Dat is kinderachtig, asociaal, dom en gewoon fucking low :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Nooooit kanten gaan kiezen bij ruzies tussen je vriendinnen, komt alleen maar heibel van.


    ars moriendi

    In een ruzie tussen je beste vriendinnen is het niet slim om een kant te kiezen...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Misschien zou je niet zo tegen die Sterre moeten zijn. Ze voelt zich nu vast ook buitengesloten omdat jullie allebei Bella steunen. En hoewel het misschien wel zo is dat Sterre de fout heeft begaan, zal het niet makkelijker worden voor haar om iets toe te geven of de ruzie op te lossen als ze denkt dat iedereen tegen haar is. Probeer eens met z'n allen te praten, en de misverstanden uit de weg te ruimen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Misschien zou je niet zo tegen die Sterre moeten zijn. Ze voelt zich nu vast ook buitengesloten omdat jullie allebei Bella steunen. En hoewel het misschien wel zo is dat Sterre de fout heeft begaan, zal het niet makkelijker worden voor haar om iets toe te geven of de ruzie op te lossen als ze denkt dat iedereen tegen haar is. Probeer eens met z'n allen te praten, en de misverstanden uit de weg te ruimen.



    ik denk dat dat morgen gaat gebeuren, dat 'uitpraten'
    het probleem is dat iedereen al weet dat niemand naar elkaar luistert en het misschien alleen maar erger wordt - we hebben het al een paar keer geprobeerd, en nu is het geïndigd in dat iedereen elkaar negeert zo'n beetje, en dat heel veel mensen zich ermee bemoeien. Het probleem is dat het gewoon echt nergens op slaat....het ging om een smsje en dat bella heel vaak ziek is (maar daar kan ze zelf niets aan doen..)


    Even when you are drowning in a world of regret, do not cry, do not fear, you're not the only left <3

    Zeggen dat ze zich naar haar leeftijd moet gaan gedragen, en niet als een kleuter?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.