• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 22:05 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    (mijn topics)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Deejay schreef:
    (mijn topics)


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (Mijn topic)


    One Who Travels A Higher Path.

    Vanessa Goodman.

    Ik draaide me om en stapte mijn bed uit. Ik had dus zo geen zin in school. Ik zuchtte en keek naar het uniform. Ik haalde een wit kleedje uit mijn tas en deed het aan. Ik deed mijn blazer erover en deed de schoenen aan. Ik had ongeveer het uniform. Ik ging voor de spiegel in de badkamer staan en begon aan mijn haar . Toen ik klaar was liep ik terug naar de kamer en nam alleen de sleutel. Voor de rest hadden we nog niets.

    Andrew Cole.

    Mijn ogen schoten open. Ik wou het eerste douchen ! Kamer 1 was nog stil, dus ik stond op en nam een douche van 10 minuutjes. Ik kleedde me netjes aan aangezien we straks naar de lessen moesten en ik echt geen zin had om problemen te krijgen. Ik zette een grijze Beanie op mijn hoofd en wisselde het hemdje vanonder mijn blazer voor een T-shirt met een snor. So ? Ik vond het een leuk shirt.

    Mia Kyle James

    Ik word wakker en kijk op mijn mobiel. Ik zie dat het pas 7 uur is. Ik sta moeizaam om en loop naar de douche. Ik laat de warme stralen me rustig maken en na een tijdje kom ik er onder uit. Ik droog me af en loop in mijn ondergoed weer terug. Ik zie dat Dawn er heel schattig bij ligt en ik grinnik. Daarna trek ik dat afschuwelijk uniform aan en ik begin me make-up op te doen.

    Kyle James Williams

    Ik was al een tijdje wakker, maar was gaan gamen op me mobiel nu begon ik het zat te worden en ging ik me maar omkleden. Ik had gister avond al gedouched dus hoefde het nu niet meer. Ik had alles aan en ging met mijn hand door mijn haar.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Tiffany
    Slaperig word ik wakker van de wakker. Ik zie dat mijn andere kamergenoten nog slapen. Ik druk, nouja sla, op de knop zodat de wekker stil is. Het is wel handig dat ik het eerst wakker ben. Nu kan ik het eerst douchen. Snel spring ik onder de douche. Dan doe ik mijn uniform aan, die ondertussen al droog is geworden. Daarna breng ik wat make-up op en borstel mijn haren. Ik vraag me af of Brandon al wakker is, ik zou zijn das goed om doen hadden we afgesproken. Ik besluit nog even vijf minuten te wachten.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Vanessa Goodman.

    Ik glimlachte naar Mia. "Wist niet dat we op dezelfde kamer lagen" lachte ik. Ik zei gedag en liep de deur uit. Zachtjes sloot ik die. Ik keek rond en beet zachtjes op mijn lip. Waar moesten we nu naartoe ? Uhm, tja.

    Andrew Cole.

    Ik besloot weg te gaan voor het te druk werd en deed de deur open. Onderzoekend keek ik rond. Ik begon een kant op te lopen, maar liep dan toch terug. Waar moest ik heen ?

    Austin
    ik wordt langzaam wakker en kijk even om me heen de rest van de jongen's slapen nog en pak rustig wat kleding.moest het uniform nou aan of niet..

    Kyle James Williams

    Ik liep mijn kamer uit met de sleutel in mijn hand. Ik stopte de sleutel in mijn zak en liep wat rond totdat ik Vanessa zag staan. Ik liep naar haar toe en sloeg mijn armen om haar middel. 'Goodmorning beauty' grijnsde ik en ik gaf haar een kusje op haar hoofd.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [abo]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Austin
    ik paktr gewoon mijn eigrn kleding en liep gauw naar de douche waar ik en snelle douche en daarna mijn kledong weer aantrok.ik deed me haar even in model en liep weer de kamer in.Ik pakte mijn cap even en zette die op.

    Vanessa Goodman.

    Ik begon te glimlachen. Godzijdank, ik had echt veel werk gehad aan dat kapsel. Meestal hielp mijn beste vriendin me. Ik keek hem aan en drukte een kusje op zijn lippen, "Nu het nog kan" lachte ik. Ik brak toch al de regels. Of toch 1. Uniform. Ik had een kleedje aan, maar de rest wel. Behalve de das. Die niet.

    Mia Amber James

    Vanessa zei gedag en sloot zachtjes de deur. Ik besloot zelf ook maar eens te gaan en ik pakte mijn sleutel van het kastje naast mijn bed. Ik stopte het in het zakje van mijn blazer en ik verliet zachtjes de kamer. Ik keek rond en liep naar de balie. 'Mevrouw, waar is de eetzal' vroeg ik. 'Rechtdoor en dan eerste links en dan loop je tegen de grote deur aan daar is het' zei ze nors. Ik knikte en liep er naar toe. Al snel had ik het gevonden en ging maar ergens zitten.

    Kyle James Williams

    Ze gaf me een kusje op mijn lippen en zei: 'Nu het nog kan'. Ik knikte en gaf haar toen nog een kusje. 'Kom laten we naar de eetzaal gaan' stelde ik voor en ik pakte haar hand. Onderweg hierheen had ik hem al gezien dus kon ik hem makkelijk vinden.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 21:48 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Dawn Mary Claire:

    Slaperig wordt ik wakker en ik ben helemaal in mijn hoekje gekropen. Ik gaap even en kijk wat rond sommige waren al wakker en andere sliepen nog. Zal Stef wakker zijn? Een glimlach komt op mijn lippen, anders zou ik hem wel goed wakker maken. Ik sta langzaam op en loop snel de douche in, waarnaar ik dan weer eruit stap om mijn uniform aan te doen. Ik doe even mijn haar in een staart en loop naar de jongensslaapkamer. Stef had vertelt dat hij in kamer 1 verblijft en ik had het ook de mijne vertelt. We waren nu een stelletje en ik was zo blij. Zachtjes doe ik de deur open en zie dat stefano nog slaapt. Grijnzend loop ik er naar toe en spring op zijn bedgedeelte, waarnaar ik hem kusjes geef op zijn gezicht. 'Goedemorgen, slaapkop' zeg ik zachtjes.


    One Who Travels A Higher Path.