• Division is trouwens een organistatie uit de serie Nikita




    RollenStory

    Over Division
    Division is organisatie uit de televisieserie die opgericht werd door de overheid om mogelijke gevaren van buitenaf in de kiem te smoren en zo de overheid volledig veilig te houden. De bedoeling is dat Division volledig geheim blijft en onzichtbaar te werk gaat, dat wil zeggen moorden die gepleegd worden worden verstopt of gemaskeerd als een ongeluk of simpele overval. Dit verandere echter toen de leider van Division Percy merkte dat sommige buitenstaanders veel geld boden om van vijanden verlost te geraken en heeft Division corrupt gemaakt. Division luistert niet langer meer naar de overheid maar moordt nu puur voor de hoogste bieders.

    Sinds deze afdwaling worden de agenten gebruikt om op bestelling mensen uit de weg te ruimen, te spioneren, informatie of voorwerpen te stelen en worden verwacht al hun sporen op te ruimen.




    Rekruten
    Aangezien er geen sporen mochten zijn mochten er geen links kunnen gelegd worden. Om dit te kunnen waarmaken plukten ze mensen weg die niemand zou missen. Om te rekruteren halen ze mensen weg uit de gevangenis en ensceneren ze executies. Als dit gebeurt is wissen ze alle bestaande documenten over de nieuwe rekruut zodat die niet meer bestaat. Deze moet het opleidingsprogramma voltooien. Personen die een negatieve evaluatie krijgen worden door Division geëlimineerd en worden tijdens missies opgeofferd als aas. Zij die het wel goed doen worden later als agenten ingezet. Sommigen worden Cleaners, sommigen worden te werk gesteld binnen Division als bewaking of trainers en de anderen worden veldagenten wat wil zeggen dat ze een leefwereld moeten creëren in de buitenwereld onder een valse identiteit en regelmatig opgebeld zullen worden voor klusjes voor Division.


    Tegen Division

    Natuurlijk blijft deze groep niet altijd on opgemerkt, er zijn mensen die tegen de dingen zijn die Division doet, het meer en deel van deze mensen heeft een groep gevormt, deze groep doet er alles aan om Division te stoppen en hun plannen te dwarsbomen.


    De Rpg
    De rpg heeft alles te maken met deze twee groepen, de mensen die tegen Division zijn en Division zelf, Division zelf doet wat ze altijd gedaan hebben, het vermoorden van mensen die hun denken dat ze het waard zijn om te vermoorden en het dan laten lijken op een doodgewoon ongeluk.




    Regels:

    - Geen oneliners
    - Alleen je eigen personages besturen, niet die van anderen
    - Max 3 rollen per persoon
    - Je post minimaal 4/5 regels lang
    - OOC: Tussen haakjes, (){}||[]
    - Naamsverandering doorgeven in het rollentopic/speeltopic
    - Geen mensen buitensluiten
    - Reserveringen vervallen na 3 dagen
    - Geen mensen vermoorden zonder toestemming van deze persoon (Dit kan wel als je zelf een doelwit bedenkt om te vermoorden)



    Binnen Division:

    Damen Alexander Jhonson - ShallNotPass
    Gio Joshua Maxwell - Rechazame
    Boudewijn "Bo" Fabio Chapman AKA Snapes - Blanche
    Callum "Call" Finn Evermore / Abernathy - Jarvis
    Jamie Parker - Rechazame
    Levi Adam Daniels - MoccaSins
    Gereserveerd - MyMisery


    Madison Sophie Parker - MoccaSins
    Guinevive Scarlett - Nachos
    Desirée Leia Shay - Cresseyde
    Raven Marabell Chamberlain - Amorpous
    Amery Annabelle Cole - LEADERLOUIS
    Mackenzie Ravenna Maysilee Abernathy - Jarvis
    Nina Siërra Pass - LEADERLOUIS


    Tegen Division:

    Fendron Benjamin Stone - Zayngasm
    Damian Athan Chase - Jarvis
    Nathan Eduward Katcherton - ShallNotPass
    Bastiano "Bas" Dante Romano AKA Contro - Blanche


    Elizabeth Maura Everheart - Wormtail
    Virginia April Blackwood - Poeh
    Gereserveerd - MyMisery



    Vraag aan de rpg'ers: Hoe staat het met de missie?


    Don't be like the rest of them, darling

    [Nu moet ik afwassen]


    help

    Amery Annabelle Cole.

    Amery en Call stonden ondertussen al helemaal in de knoop. Linkervoet op blauw, rechterhand op rood, rechthand op groen en rechtveroet op geel. Amery draaide en keek naar hetgene ze moest doen, "Linkervoet op Blauw !" riep ze lachend. Ze verzette met veel moeite haar voet. Ze moest haar inhouden om Call geen duwtje te geven zodat hij viel.

    Callum Finn Abernathy || Cleaner & Spion
    Met een zucht draait Callum opnieuw aan de wijzer. "Rechterhand op blauw! Oh fuck", mompelt hij terwijl hij zijn rechterhand op de bol naast die van zijn linkervoet zet. Hij kijkt ondersteboven naar Amery en grinnikt even.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 21:26 ]


    help

    Amery Annabelle Cole.

    Ik begon te lachen en probeerde mijn hand naast zijn linkveroet te plaatsen en dus ook naast de mijne. Het lukte me niet en viel omver. Daardoor viel Call bovenop me. Ik begon te lachen.

    Callum Finn Abernathy

    Grinnikend schudt Callum zijn hoofd nadat hij door zijn arm zakte. Hij drukt een kus op Amery's lippen en kijkt haar triomfantelijk aan. "Ik win!"


    help

    Amery Annabelle Cole.

    Ik beet zachtjes op mijn lip en zette zielige oogjes op. "Niet eerlijk". Ik liet mijn hoofd eventjes hangen maar stond toen op. "Nog eens !".

    Callum Finn Abernathy || Cleaner & Spion
    Callum lacht even en gaat languit op het spelmatding liggen. "Ik ben kapot!", zegt hij theatraal.


    help

    Amery Annabelle Cole.

    Een vrolijke lach rolde over haar roze lippen voordat ze op zijn onderbuik ging zitten. Ze boog voorover en ze drukte haar lippen zachtjes tegen de zijne.

    Callum Finn Abernathy || Cleaner & Spion
    Callum trekt haar stevig tegen zich aan en kust haar liefdevol terug, terwijl hij een stres haar uit haar gezicht strijkt. "Je bent prachtig, weet je dat?", fluistert hij tegen haar lippen. Voordat ze iets terug kan zeggen, plaatst hij de zijne weer op die van haar.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 18:38 ]


    help

    Amery Annabelle Cole.

    Amery besloot niets terug te zeggen. Dat zou betekenen dat ze moest stoppen met kussen en dat was net iets waar ze geen zin in had. Ze liet haar tong over zijn lip glijden. Hij opende zijn mond een stukje wat zij zag als de kans om haar tong in zijn mond te laten glijden.

    [Ik denk dat we maar weer eens over moeten gaan op de missie, ook xd. Eigenlijk weet ik gewoon niets meer te posten met Call.]

    Mackenzie Ravenna Maysilee Abernathy || Agente & Trainer
    Kensi kijkt even naar de man die zijn toespraak aan het afronden is. "Als hij klaar is met zijn toespraak, zal hij zich hoogstwaarschijnlijk onder de mensen mengen. Wanneer hij dat doet, moet jij hem zo ver krijgen dat hij samen met je ergens afgezonderd staat te kletsen of zo. Op sociaal vlak ben ik niet zo heel erg goed", mompelt Kensi binnensmonds tegen Nina. "Als je dat gedaan hebt, zorg ik er wel voor dat hij bewusteloos raakt en we hem ergens binnen kunnen sleuren." Ze kijkt even om zich heen en ziet dan de deur van een of andere personeelsgang. "Daar, neem hem daar mee naar toe en haal hem over om daar binnen te gaan."

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 18:48 ]


    help

    Nina Siërra Pass.

    Ik luisterde aandachtig naar haar uitleg en knikte. "Altijd makkelijk". Ik nam 2 glazen champagne en zette het nog niet uitgedronken glas ergens langs de kant. Ik liep met de 2 glazen naar de man. "Wilt u een glaasje ?" vroeg ik terwijl ik mijn verleidelijkste blik opzette. Hij nam me even in zich op, walgelijk en knikte. Ik liet het glas in zijn handen glijden en raakte net iets te lang zijn vingers aan. Wat was ik toch goed. Ik boog naar zijn oor toe, "Zullen we eventjes apart gaan staan ?". Hij grijnsde en knikte zuinig. Ik gebaarde met mijn hoofd naar de deur van het personeel en knipoogde naar Kensi. Toen we eenmaal binnenwaren zette ik het glas langs de kant. Ik draaide zijn armen op zijn rug, "Ik heb geen medelijden met mijn doelwitten, dus zeg niets, of je gaat er rapper aan dan je verwacht".

    Mackenzie Ravenna Maysilee Abernathy || Agente & Trainer
    Kensi glipt de personeelsgang binnen en grijnst even naar Nina. "Goed werk", zegt ze, quasi-afstandelijk. Ze werpt even een blik op de sputterende man en legt hem met een handgebaar het zwijgen op, maar hij blijft tegenstribbelen tegen Nina, die hem nog steeds in een stevige greep vastheeft. Kensi zucht even geïrriteerd en legt een hand in zijn nek, zoekt het plekje op dat altijd werkt, onder zijn oor en een tijdje later zakt hij verlamd in elkaar. "Just gotta know the weak spots", mompelt Kensi, terwijl ze de man in een inkeping in de muur sleurt.


    help

    Nina Siërra Pass.

    "Doe het vlug, ik haal die mannetjes, er is daar nog een deur" zei ik, grijnsend. Ik liep de deur uit en deed alsof ik mijn haar fatsoeneerde en mijn kleedje optrok. Ik liep naar buiten en haalde de mannetjes. Ze liepen met een inklapbare draagberrie achter me aan. Via een achteringang liep ik met hen naar de personeelsgang. "Wat heb je gedaan ?" vroeg ik nieuwsgierig.

    Gio Joshua Maxwell
    "Ik geloof je" fluistert ze. Ze draait haar hoofd een beetje als ik haar hals kus en ze masseert zacht mijn schouders. Ik stop en kijk Raven eventjes aan zonder iets te zeggen. Mijn vingers strelen zacht de huid bij haar zij.

    Jamie Parker.
    Desirée probeert haar gewicht in de strijd te gooien. "ik ga dit winnen" grinnikt ze. "Helemaal niet!" protesteer ik. Het duurt eventjes want ze is snel maar al snel heb ik haar handen te pakken en trek haar naar me toe, houd beide handen in één hand vast en kietel haar met de andere

    [sorry heb ontzettend veel gewerkt]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]