• Division is trouwens een organistatie uit de serie Nikita




    RollenStory

    Over Division
    Division is organisatie uit de televisieserie die opgericht werd door de overheid om mogelijke gevaren van buitenaf in de kiem te smoren en zo de overheid volledig veilig te houden. De bedoeling is dat Division volledig geheim blijft en onzichtbaar te werk gaat, dat wil zeggen moorden die gepleegd worden worden verstopt of gemaskeerd als een ongeluk of simpele overval. Dit verandere echter toen de leider van Division Percy merkte dat sommige buitenstaanders veel geld boden om van vijanden verlost te geraken en heeft Division corrupt gemaakt. Division luistert niet langer meer naar de overheid maar moordt nu puur voor de hoogste bieders.

    Sinds deze afdwaling worden de agenten gebruikt om op bestelling mensen uit de weg te ruimen, te spioneren, informatie of voorwerpen te stelen en worden verwacht al hun sporen op te ruimen.




    Rekruten
    Aangezien er geen sporen mochten zijn mochten er geen links kunnen gelegd worden. Om dit te kunnen waarmaken plukten ze mensen weg die niemand zou missen. Om te rekruteren halen ze mensen weg uit de gevangenis en ensceneren ze executies. Als dit gebeurt is wissen ze alle bestaande documenten over de nieuwe rekruut zodat die niet meer bestaat. Deze moet het opleidingsprogramma voltooien. Personen die een negatieve evaluatie krijgen worden door Division geëlimineerd en worden tijdens missies opgeofferd als aas. Zij die het wel goed doen worden later als agenten ingezet. Sommigen worden Cleaners, sommigen worden te werk gesteld binnen Division als bewaking of trainers en de anderen worden veldagenten wat wil zeggen dat ze een leefwereld moeten creëren in de buitenwereld onder een valse identiteit en regelmatig opgebeld zullen worden voor klusjes voor Division.


    Tegen Division

    Natuurlijk blijft deze groep niet altijd on opgemerkt, er zijn mensen die tegen de dingen zijn die Division doet, het meer en deel van deze mensen heeft een groep gevormt, deze groep doet er alles aan om Division te stoppen en hun plannen te dwarsbomen.


    De Rpg
    De rpg heeft alles te maken met deze twee groepen, de mensen die tegen Division zijn en Division zelf, Division zelf doet wat ze altijd gedaan hebben, het vermoorden van mensen die hun denken dat ze het waard zijn om te vermoorden en het dan laten lijken op een doodgewoon ongeluk.




    Regels:

    - Geen oneliners
    - Alleen je eigen personages besturen, niet die van anderen
    - Max 3 rollen per persoon
    - Je post minimaal 4/5 regels lang
    - OOC: Tussen haakjes, (){}||[]
    - Naamsverandering doorgeven in het rollentopic/speeltopic
    - Geen mensen buitensluiten
    - Reserveringen vervallen na 3 dagen
    - Geen mensen vermoorden zonder toestemming van deze persoon (Dit kan wel als je zelf een doelwit bedenkt om te vermoorden)



    Binnen Division:

    Damen Alexander Jhonson - ShallNotPass
    Gio Joshua Maxwell - Rechazame
    Boudewijn "Bo" Fabio Chapman AKA Snapes - Blanche
    Callum "Call" Finn Evermore / Abernathy - Jarvis
    Jamie Parker - Rechazame
    Levi Adam Daniels - MoccaSins
    Gereserveerd - MyMisery


    Madison Sophie Parker - MoccaSins
    Guinevive Scarlett - Nachos
    Desirée Leia Shay - Cresseyde
    Raven Marabell Chamberlain - Amorpous
    Amery Annabelle Cole - LEADERLOUIS
    Mackenzie Ravenna Maysilee Abernathy - Jarvis
    Nina Siërra Pass - LEADERLOUIS


    Tegen Division:

    Fendron Benjamin Stone - Zayngasm
    Damian Athan Chase - Jarvis
    Nathan Eduward Katcherton - ShallNotPass
    Bastiano "Bas" Dante Romano AKA Contro - Blanche


    Elizabeth Maura Everheart - Wormtail
    Virginia April Blackwood - Poeh
    Gereserveerd - MyMisery



    Vraag aan de rpg'ers: Hoe staat het met de missie?


    Don't be like the rest of them, darling

    Gio Joshua Maxwell
    "Tuurlijk kan ik het weigeren, doe maar eens een poging om me over te halen" zegt ze grijnzend en uitdagend. Ik grijns even en schuif nog wat dichter naar haar toe. "mag ik je daar bij aanraken?" vraag ik en ik haal even speels mijn wenkbrouwen op zonder dat de geamuseerde glimlach van mijn gezicht gaat. Daarna bekijk ik haar even maar kijk haar al snel weer aan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Abigail Summers

    Langzaam open ik mijn ogen en onmiddellijk schiet ik overeind. Waar was ik? Hoe kwam ik hier terecht? Hoe laat was het? Automatisch schieten mijn ogen naar mijn linker pols. Shit, dat was waar ook, sinds ik in detentie zat mocht ik geen horloge meer dragen. Zoekend scannen mijn ogen de kamer. Het is een lichte kamer, anders dan dat ik gewend was in mijn cel. Waar in hemelsnaam was ik nu weer in beland? Opeens ontdek ik de klok. Half 4 geweest. Mijn executie was om 1 uur 's middags. Wat deed ik dan hier? Een beangstigend gevoel bekroop me maar dat gevoel zette ik snel aan de kant. Ik kon mezelf niet toelaten bang te zijn. Ik sprong op van mijn bed en rende naar de deur. Op slot.. Woest begon ik er nu tegen aan te bonken hopend dat iemand me zou horen en naar me toe zou komen. Ik moest antwoorden hebben...


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    Raven Marabell Chamberlain
    Gio grijnst en schuift dichter naar me toe. 'Mag ik je daar bij aanraken?' Hij haalt speels zijn wenkbrauwen op en de geamuseerde lach blijft op zijn gezicht staan.
    Ik bijt op mijn lip en knik aarzelend. 'Dat is eh, goed,' antwoord ik op een zachte toon.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cresseyde schreef:
    Desirée Shay

    'Jij bent altijd welkom, ik bijt trouwens niet, of niet hard,' gniffelde ik.
    'Ik snauw alleen tegen mensen die op mijn zenuwen werken,' gaf ik toe, dat waren de meesten van mijn mederecruten. Dat was ook waarom ik hier naartoe gekomen was, Jamie was anders...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Melding over Blanche aka Maartje.
    Ik ben niet meer afwezig! (:
    Hoe kan ik inspringen?

    Blanche schreef:
    Melding over Blanche aka Maartje.
    Ik ben niet meer afwezig! (:
    Hoe kan ik inspringen?


    Ehmm.. Ik heb Damen voor binnen division en Nathan die ergens volgens mij nogsteeds op de missie is..


    Don't be like the rest of them, darling

    ShallNotPass schreef:
    (...)

    Ehmm.. Ik heb Damen voor binnen division en Nathan die ergens volgens mij nogsteeds op de missie is..


    Ik stuur Boudewijn wel naar Damen en ik maak wel even een post voor Bastiano.
    Edit; Waar is Damen?

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 16:30 ]

    Blanche schreef:
    (...)

    Ik stuur Boudewijn wel naar Damen en ik maak wel even een post voor Bastiano.
    Edit; Waar is Damen?


    {Haha, ergens in Division.. Bedenk zelf maar iets}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jamie Parker
    "Oh in dat geval zal ik zeker vaker langskomen dan" Ik bijt op mijn lip. Ze heeft me gewoon uitgenodigt! Ik kijk Desirée weer even aan. "En ik zal je niet op je zenuwen werken hoor" zeg ik en ik kietel Desirée weer even in haar zij.

    Gio Joshua Maxwell
    Ze bijt op haar lip. Té sexy "Dat is eh, goed" zegt ze zacht. Ik schuif nog dichter naar haar toe. Ik leg mijn hand op haar bovenbeen. Ik buig naar haar toe tot ik vlakbij haar hals en oor ben. "Weet je nog steeds zeker dat je kan weigeren?" vraag ik zacht en zwoel. Mijn adem strijkt langs haar hals terwijl mijn vingers over haar bovenbenen strelen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Raven Marabell Chamberlain
    Hij schuift nog dichter naar me toe en legt zijn hand op mijn boven ben. Hij buigt naar me toe en stopt als hij vlak bij mijn oor en hals is. 'Weet je nog steeds zeker dat je kan weigeren?' vraag hij zacht en zwoel.
    Ik voel zijn warme adem op mijn hals en zijn vingers strelen mijn boven benen. Ik begin het wat warmer te krijgen maar ik laat niks merken. 'Dat weet ik nog steeds zeker,' zeg ik onschuldig. 'Dus je zal meer je best moeten doen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gio Joshua Maxwell
    "Dat weet ik nog steeds zeker" zegt ze onschuldig en ik grijns. "Dat is heel goed van je" fluister ik. ik laat mijn lippen zacht langs haar oor strijken. "Ben je zo'n braaf meisje dan Raven" fluister ik en ik laat mijn hand iets omhoog glijden en laat mijn lippenn nog steeds vlakbij haar hals en haar oor in de buurt.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Desirée Shay
    Ik porde hem terug, ik haatte kietelen.
    'Er is een reden waarom ik hier zit, en niet bij dat mormel naast ons... Jij bent ten minste aan aangenaam persoon,' zei ik met een klein, maar vrolijk glimlachje.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Jamie Parker
    "Er is een reden waarom ik hier zit, en niet bij dat mormel naast ons...jij bent tenminste een aangenaam persoon" zegt Desirée. Niet blozen niet blozen niet blozen Ik voel mijn wangen gloeien. "Dankje. vind het ook fijn om jou in mijn buurt te hebben" zeg ik zacht en ik por haar weer


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Raven Marabell Chamberlain
    'Dat is heel goed van je,' fluistert hij.
    Er gaat een rilling door mijn rug als zijn lippen langs mijn oor strijken. 'Ben je zo'n braaf meisje dan Raven,' fluistert hij terwijl zijn hand iets omhoog glijdt.
    'Dat mag je zelf beoordelen,' fluister ik terug, met een uitdagende toon in mijn stem. 'En je zal iets meer je best willen doen wil je me overhalen,' voeg ik er aan toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gio Joshua Maxwell
    "Je zal iets meer je best moeten doen wil je me overhalen" Zegt Raven. Ik glimlach even. "Wie zegt dat ik daar mee bezig ben?" vraag ik. "Ik heb hier wel plezier in" Ik laat mijn lippen langs haar hals strijken. Haar huid is zo zacht, ze ruikt zo lekker. Als ik langs mijn lippen lik, raakt het puntje van mijn tong haar hals oeps, mwuahahah


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]