• Rollentopic



    Een aantal jongeren vanaf 15 tot 20 jaar, gaan op vakantie zonder hun ouders of wie dan ook.
    Ze hebben afgesproken via een site en wilde allemaal lekker gezamenlijk op vakantie, naar Aruba.
    Sommige mogen elkaar na de eerste sign meteen al, terwijl sommige elkaar nu al haten. Het belooft toch nog een leuke vakantie te worden.
    Ze gaat er met het vliegtuig naartoe en komen in een superluxe hotel aan.
    Daar beleven ze de vakantie van hun leven!


    ================================================

    Jongens;
    - TrueKlainer || Connor Sean Carter.
    - Poeh || Flint Coaster.
    - quin98|| Austin Treves
    - SilverWing ||Aecio AllAround



    Meisjes;
    - SEXYSTYLESx || Sophie.
    - Moccasins|| Madison Sophie Parker
    - Poeh || Noah Stefani Jones

    ================================================

    Rules;

    *Meer dan twee regels schrijven a.u.b.
    *16+ Toegestaan.
    *Bestuur NIET andermans personages, alleen je eigen.
    *Hou het gezellig, in de RPG is dat niet verplicht.
    *OOC Graag met haakjes.
    *GEEN perfecte personages.
    *Beslis niet voor anderen.
    *Have much fun!
    *Reserveringen blijven twee dagen staan!

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 17:28 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Sophie.

    Arrogant keek ik naar de o zo leuke jongen die mijn vraag niet hoorde. 'Flint, ik vroeg of je naast me wilde zitten' mopperde ik met een speelse glimlach die ik toch niet kon bedwingen.


    Pretty is just a pretty word.

    - Grr Poeh, dan sla ik je serieus (a') )


    Pretty is just a pretty word.

    Austin
    Ik begin te lachen om de gil van Flint met zijn meisjes stem. 'Je zit toch naast mij in het vliegtuig?'vraagt hij en ik grinnik. 'Tuurlijk,kan je me hand vasthouden als we gaan opstijgen'zeg ik lachend en sta ook op. Ik barst in lachen uit als Flint heupwiegend met zijn tassen wegloopt en loop er achteraan. 'Geef die tassen maar'zeg ik lachend. 'Die zijn toch veel te zwaar voor een meisje'grinnik ik.

    Poeh schreef:
    [Haha, omg, misschien maak ik Flint wel homo! (H)(H)(H)(H) ]


    [Daar worden de andere blij van xD Ik wel iig, i love gay people :D]


    Ich liebe dich 27.12.23

    - Sla maar I don't care! ^^ Mwahaha!-


    kindness is never a burden.

    Madison
    "Great" zeg ik lachend en trek hem mee aan zijn arm mee, ik laat hem weer los en trek mijn koffer mee. Stomme rot koffer denk ik en loop stug door en glmlach naar Connor, ok serieus hij was knap dacht ik in mezelf.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    - FEELING IGNORED YOU POEH. Xd-

    Sophie.

    'Awh, stik er ook maar in. Ik liep naar het verlegen meisje toe waarvan ik de naam alweer vergeten was. 'Naast jou?' - ik vraag aan Noah-

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 17:25 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Connor

    "Great." Zegt Madison en trekt me mee. Ze laat me dan weer los en ik loop met mijn koffer met Madison mee.
    Ik kijk even naar Noah, ik vind het toch wel zielig, ze word nog erger buiten gesloten door ons allen, dan we denk ik bedoelen.
    "Noah! Kom je?" Vraag ik dan en zwaai even naar haar.
    Maar ik zie dat Sophie al bij haar staat. "Laat maar." Grinnik ik.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 17:25 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Flint
    Ik stop met lopen en geef mijn tassen aan Austin. "Goed idee, liefje, dan breek ik mijn nagels niet." zeg ik zoet en blaas hem een kushandje toe. "En natuurlijk hou ik je hand wel vast." "Flint, ik vroeg of je naast me wilde zitten." zegt een geërgerde Sophie. "Oh," verontschuldig ik me. "Sorry?"

    [Moet gaan.]


    kindness is never a burden.

    Noah
    Ik schrik door de stem van Sophie? "Ehm ja, is goed." en kijk even vanuit mijn ooghoeken naar Madison en Connor.


    kindness is never a burden.

    Austin
    Goed idee, liefje, dan breek ik mijn nagels niet." zegt Flint en blaast me een handkusje toe. Lachend pak ik zijn tas en loop ermee weg. "En natuurlijk hou ik je hand wel vast."zegt hij daarna nog. 'Yeah'zeg ik lachend en kijk achter me naar Sara die geërgerd wat zei. 'Sorry Sophie,hij zit al naast mij'zeg ik lachend en trek Flint voor de grap dichter naar me toe.

    [Moet nu echt gaan, maar ben er vanavond terug ^^ CU guys! Flint en Noah off. ]


    kindness is never a burden.

    [Byee ^^]

    *Doei c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Bye :}]


    Ich liebe dich 27.12.23