• Rollentopic



    Een aantal jongeren vanaf 15 tot 20 jaar, gaan op vakantie zonder hun ouders of wie dan ook.
    Ze hebben afgesproken via een site en wilde allemaal lekker gezamenlijk op vakantie, naar Aruba.
    Sommige mogen elkaar na de eerste sign meteen al, terwijl sommige elkaar nu al haten. Het belooft toch nog een leuke vakantie te worden.
    Ze gaat er met het vliegtuig naartoe en komen in een superluxe hotel aan.
    Daar beleven ze de vakantie van hun leven!


    ================================================

    Jongens;
    - TrueKlainer || Connor Sean Carter.
    - Poeh || Flint Coaster.
    - quin98|| Austin Treves
    - SilverWing ||Aecio AllAround



    Meisjes;
    - SEXYSTYLESx || Sophie.
    - Moccasins|| Madison Sophie Parker
    - Poeh || Noah Stefani Jones

    ================================================

    Rules;

    *Meer dan twee regels schrijven a.u.b.
    *16+ Toegestaan.
    *Bestuur NIET andermans personages, alleen je eigen.
    *Hou het gezellig, in de RPG is dat niet verplicht.
    *OOC Graag met haakjes.
    *GEEN perfecte personages.
    *Beslis niet voor anderen.
    *Have much fun!
    *Reserveringen blijven twee dagen staan!

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 17:28 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Sophie.

    'Wowowowwowowowow, dan moet je met mij strijden. Ik like Flint namelijk ook' zei ik met een knipoog en trok haar mee aan haar pols de gang op. Het vliegen zou ook niet lang meer duren.


    Pretty is just a pretty word.

    Flint
    "Je meent het." zeg ik lachend. "Moest ik een meisje zijn, ik zou al mijn charmes in de strijd gooien." Ik maak een seuthandje en knipper verleidelijk met mijn ogen. "Oh, Austie. Wat heb je leuke spieren!" zeg ik met een hoge meisjesstem.


    kindness is never a burden.

    Madison
    Ik liep samen met Sophie weer terug naar de groep "zullen we dan maar naar de gate gaan" vroeg ik het groepje en keek ze lachend aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Connor

    Ik neem net bijna een slok koffie maar schiet in de lach om wat Flint doet.
    Ik zet mijn kopje terug op tafel en sla mijn hand voor mijn mond om het te dempen.
    "Zo typisch dit." Grinnik ik en kijk naar de jongens.
    Ik lach even naar Noah en zet mijn kaken op elkaar om niet weer in lachen uit te barsten.
    "zullen we dan maar naar de gate gaan?" Vraagt Madison.
    Ik spring overeind.
    "Lijkt me wel slim, bagage op de band enzo." Zeg ik nog nalachend en pak mijn spullen.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 17:12 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Noah
    Ik knip met mijn vingers,"Conner! Dat was het. Het lag op het puntje van mijn tong." Oké, Noah, nu niet meer vergeten. Connor bekijkt me van top tot teen en een kleine glimlach kan ik niet tegenhouden. "Ben ik goedgekeurd?" vraag ik. Ik kijk naar Flint die gek doet en schiet in de lach, net als Connor trouwens.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 17:13 ]


    kindness is never a burden.

    [Connor staat al xD, kan doen dat hij Noahs vraag niet hoorde.]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Austin
    Ik begon te lachen om Flint en probeerde toen serieus te kijken wat faalde. 'Weet ik toch'zeg ik lachend en span lachend mijn spieren aan. Ik keek hem lachend aan en ontspande daarna mijn armen weer.

    Sophie.

    Ik pakte mijn roze koffer die nog veilig op zijn plaats stond en keek naar Flint. 'Naast jou zitten in het vliegtuig?' vroeg ik met mijn liefste stemmetje.


    Pretty is just a pretty word.

    Madison
    Ik keek even naar Sophie die al aan Flint vroeg of ze naast hem mocht in het vliegtuig en keek Connor aan "Wij samen zitten" vraag ik hem en kijk hem glimlachend aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Flint
    "Oh Austin!" ga ik door met mijn meisjesstem en sta op. "Je zit toch naast mij in het vliegtuig?" Ik neem mijn tassen en loop overdreven heupwiegend weg.

    Noah
    Connor reageert niet meer op mijn vraag en verward sta ik op en volg de rest naar naar de band. Ik volg de bewegingen van de anderen zonder echt te beseffen wat ik eigenlijk aan het doen ben.


    kindness is never a burden.

    [Flint is effen bezig met Austin en hoorde Sophies vraag niet. ^^ ]


    kindness is never a burden.

    Connor

    "Wij zamen zitten?" Ik kijk op en zie Madison voor me staan.
    "Hé? Eh-" Ik kijk even naar Noah en krap even over mijn achterhoofd.
    "Is goed." Zeg ik dan ietwat twijfelachtig terwijl ik me terug draai naar Madison.
    Ik glimlach even naar haar. Ik facepalm mezelf als ik zie hie Flint en Austin doen, lachend kijk ik weer naar Madison.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 17:18 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    - YOU LIKE WHUT;O ik vroeg net of Flint naast Sophie kwam zitten >;[ xD? - @ poeh.


    Pretty is just a pretty word.

    - ow grapje sorry. -


    Pretty is just a pretty word.

    [Haha, omg, misschien maak ik Flint wel homo! (H)(H)(H)(H) ]


    kindness is never a burden.