• Rollentopic



    Een aantal jongeren vanaf 15 tot 20 jaar, gaan op vakantie zonder hun ouders of wie dan ook.
    Ze hebben afgesproken via een site en wilde allemaal lekker gezamenlijk op vakantie, naar Aruba.
    Sommige mogen elkaar na de eerste sign meteen al, terwijl sommige elkaar nu al haten. Het belooft toch nog een leuke vakantie te worden.
    Ze gaat er met het vliegtuig naartoe en komen in een superluxe hotel aan.
    Daar beleven ze de vakantie van hun leven!


    ================================================

    Jongens;
    - TrueKlainer || Connor Sean Carter.
    - Poeh || Flint Coaster.
    - quin98|| Austin Treves
    - SilverWing ||Aecio AllAround



    Meisjes;
    - SEXYSTYLESx || Sophie.
    - Moccasins|| Madison Sophie Parker
    - Poeh || Noah Stefani Jones

    ================================================

    Rules;

    *Meer dan twee regels schrijven a.u.b.
    *16+ Toegestaan.
    *Bestuur NIET andermans personages, alleen je eigen.
    *Hou het gezellig, in de RPG is dat niet verplicht.
    *OOC Graag met haakjes.
    *GEEN perfecte personages.
    *Beslis niet voor anderen.
    *Have much fun!
    *Reserveringen blijven twee dagen staan!

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 17:28 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ik doe met mijn persoontje even een timeskip hoor xD anders verveel ik me]

    Connor Sean Carter.

    Uiteindelijk kom ik aan bij het vliegveld, ik parkeer mijn auto en stap uit.
    Open de achterbak en pak mijn bagage eruit. Ik lock mijn auto en loop naar de hal, richting de koffiebar, waar we hadden afgesproken.
    Ik zie twee meiden aan een tafeltje zitten, volgens mij zijn dat er twee, want ze hebben koffers bij.
    Ik loop naar ze toe en schuif naast een van de meiden -Sophie- ga zitten.
    "Wel, hoi, Conner." Zeg ik en steek mijn hand naar bijde uit [Allebij zijn handen dus] en kijk ze glimlachend aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Flint Coaster.
    Oh I swear to you I'll be there for you This is not a drive by Just a shy guy looking for a two ply De muziek staat kei luid terwijl ik naar het vliegveld fiets. Het is niet zo ver van mijn huis dus wat is het probleem.
    Na enkele minuutjes heb ik het vliegveld bereikt en zet de muziek af. "Here we go." mompel ik tegen mezelf en neem mijn twee rugzakken van de bagagedrager. Een gooi ik over mijn schouder de andere neem ik in de hand en loop fluitend naar de koffiebar. Nu enkel nog de reisbuddy's vinden.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 16:26 ]


    kindness is never a burden.

    Austin Treves
    Ik kwam op Schiphol aan en keek wat om me heen.Ik zoek even en vindt dan de afgesproken plek. 'Heeey, ik ben Austin' zeg ik tegen de mensen die er al zitten.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 16:26 ]

    Sophie.

    Een jongen kwam naast mij en het meisje zitten die ik nog niet van naam wist. 'Wel hallo, ik ben Sophie' glimlach ik.


    Pretty is just a pretty word.

    [brb niet te snel. En, willen jullie iets meer schrijven alsjeblieft?]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Sophie.

    Nog een jongen kwam bij ons zitten. Wow, het werd lekker druk. 'Nog een keer, ik ben Sophie' grinnik ik en neem de jongen zijn hand aan.


    Pretty is just a pretty word.

    TrueKlainer schreef:
    [brb niet te snel. En, willen jullie iets meer schrijven alsjeblieft?]



    - ja is goed C: -


    Pretty is just a pretty word.

    Madison
    "Madison" zeg ik tegen de nieuwe mensen die er bij zijn gekomen en keek even om ons heen "Zijn we compleet" vraag ik dan aan ze en drink mijn kop koffie leeg en gooi hem met een kleine worp in de prullebak "Oh score" zeg ik lachend.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Austin
    Ik glimlachte even naar het meisje dat zich net had voorgesteld als Sophie en ging op een stoel naast haar zitten. Ondertussen bekeek ik even de andere mensen die er al waren,ze leken me wel aardig.

    Noah
    Onzeker loop ik naar een groepje mensen die aan een tafel zitten en haal het briefje uit mijn jaszak. "Zijn jullie," ik wacht even om de namen te lezen,"Connor, Flint, Austin, Madison en Sophie?"


    kindness is never a burden.

    Sophie.


    'Oeh raak!' gil ik enthousiast. Ik kijk om me heen om te zien of we al compleet waren. 'Weet iemand of we compleet zijn?'


    Pretty is just a pretty word.

    -

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 16:32 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Austin
    Een meisje kwam onzeker onze kant oplopen en haalde een briefje uit haar zak. 'Zijn,jullie Connor, Flint, Austin, Madison en Sophie?" vroeg ze en ik knikt. 'Ik ben Austin'zei ik glimlachend.

    Flint
    Grijnzend loop ik naar een groepje mensen die aan een tafel zitten. "Ik veronderstel dat jullie mijn reisbuddy's zijn?" en schijf ergens op een stoel.


    kindness is never a burden.

    Sophie.

    Lachend kijk ik de jongen aan die ons ziet als zijn reisbuddies.
    Wat een schatje zeg, niet normaal.'Sophie' glimlach ik en neem meteen zijn hand aan terwijl ik hem een flirterige knipoog geef.


    Pretty is just a pretty word.