• Mijn vriend Destined en ik zijn vandaag 2 maandjes bij elkaar. (H)
    En hij heeft me verrast met een leuk en lief filmpje.



    Omdat ik fan ben van Avril Lavigne en we de verhaallijnen van Final Fantasy zo mooi vinden heeft hij speciaal voor mij een filmpje gemaakt. Ik kreeg er echt tranen in mijn ogen van. Dat vond ik echt zo lief van hem! Ik kan me echt geen beter vriendje wensen (H)

    Maar om het topic nuttig te houden, wat heeft jouw vriendje of vriendinnetje voor je gedaan dat jij super lief vond? :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Na'awhh, dat is wel echt super lief (:
    Nouja ik heb geen vriend en ook nooit gehad.. dus ja, ghehe.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Veel. Ik heb tientallen filmpjes, maar die van haar zijn slideshows. ^^ en video's waar ze zelf lieve dingen in zegt + geluidsopnames van haar

    + Ik mag bij haar intrekken. :3

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 16:29 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Eh, hij heeft me meegenomen naar de Efteling. En toen we zes maanden hadden gingen we buiten zitten en had hij dus zo'n paadje gemaakt van kaarsjes, alleen bleven die niet branden :'). Was wel lief hoor.
    Voor de rest kan ik er even niet op komen, wij zijn ook niet zo klef als het om het geven van cadeautjes gaat oid.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Geen vriend, jwz.


    No growth of the heart is ever a waste

    Quiescent schreef:
    Na'awhh, dat is wel echt super lief (:
    Nouja ik heb geen vriend en ook nooit gehad.. dus ja, ghehe.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik hou niet zo van verrassingen XD Alleen van gewone vrienden, maar das nog nooit gebeurd :) Ik heb liever zelf de 'regie' in handen ;P


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik hou niet zo van verrassingen XD Alleen van gewone vrienden, maar das nog nooit gebeurd :) Ik heb liever zelf de 'regie' in handen ;P


    Haha ja dat ken ik xD Hij zei al tegen mij dat hij een verrassing had en ik kan er dan niet tegen als ik iets niet weet. Doet hij om mij te pesten :P

    Maar uiteindelijk zijn zijn verrassingen altijd leuk (H)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Aurelia schreef:
    Geen vriend, jwz.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Awh dat is super lief! Volgens mij zijn jullie super schattig samen... Hij heeft nooit wat voor mij gedaan... (het is nu uit maar we spreken elkaar elke dag nog als vrienden) Ik wed dat het nooit uitgaat tussen jullie!


    It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney

    Aurelia schreef:
    Geen vriend, jwz.

    GrayStar schreef:
    Awh dat is super lief! Volgens mij zijn jullie super schattig samen... Hij heeft nooit wat voor mij gedaan... (het is nu uit maar we spreken elkaar elke dag nog als vrienden) Ik wed dat het nooit uitgaat tussen jullie!


    Aww, dat super lief dat je dat zegt :$

    Destined en ik zijn heel gelukkig samen en die 2 maanden lijken voor ons al veel langer, meer 2 jaar. Alles is in een korte tijd heel snel gegaan :$

    Maar wel goed dat je met je ex nog normaal om kan gaan :) Dat kunnen veel mensen niet meer na een relatie.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Neeh dat klopt maar hij is ook vrienden met mijn groepje op school duss waarom zouden we het niet zo makkelijk mogelijk houden? Er is wel een ding dt ik hem niet vergeef en dat is dat hij niet naar de musical is komen kijken (musical is my life, my past and my future and he knows) maar ik hoop dat dat voor jullie nooit gebeurt!


    It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney

    Hij is vandaag naar mijn school gekomen 's middags omdat ik hem 's morgens niet kon zien vanwege hem. :3 Maarja hij is gewoon lief. In alles wat ie doet (cat)


    -

    Dat is lief!
    Maar ik ben helemaal vriendjesloos, dus ik mag zelf lieve dingen voor mezelf doen. Lang in de zon liggen, toetjes opeten...(:


    Food.

    Ik vind vrijwel alles lief wat mijn vriend voor me doet (: .
    Zo heeft hij al een aantal keren voor me gekookt en dan hebben we de tafel romantisch gedekt etc. En laatst moest hij op school lassen en toen heeft ie iets gemaakt voor mij :3.


    Never look back, don't doubt tomorrow.