• Rollentopic



    Een aantal jongeren vanaf 15 tot 20 jaar, gaan op vakantie zonder hun ouders of wie dan ook.
    Ze hebben afgesproken via een site en wilde allemaal lekker gezamenlijk op vakantie, naar Aruba.
    Sommige mogen elkaar na de eerste sign meteen al, terwijl sommige elkaar nu al haten. Het belooft toch nog een leuke vakantie te worden.
    Ze gaat er met het vliegtuig naartoe en komen in een superluxe hotel aan.
    Daar beleven ze de vakantie van hun leven!


    ================================================

    Jongens;
    - TrueKlainer || Connor Sean Carter.
    - Poeh || Flint Coaster.
    - quin98|| Austin Treves
    - SilverWing ||Aecio AllAround



    Meisjes;
    - SEXYSTYLESx || Sophie.
    - Moccasins|| Madison Sophie Parker
    - Poeh || Noah Stefani Jones

    ================================================

    Rules;

    *Meer dan twee regels schrijven a.u.b.
    *16+ Toegestaan.
    *Bestuur NIET andermans personages, alleen je eigen.
    *Hou het gezellig, in de RPG is dat niet verplicht.
    *OOC Graag met haakjes.
    *GEEN perfecte personages.
    *Beslis niet voor anderen.
    *Have much fun!
    *Reserveringen blijven twee dagen staan!

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 17:28 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Connor

    "En heb je er zin in." Vraagt Madison en kijkt om zich heen.
    "Ja best wel eigenlijk. Heel veel zelfs." Glimlach ik.
    Klopt, ik heb er veel zin in, vroeger zou ik dit nooit mogen hebben gedaan van mijn ouders, maar nu ik praktisch volwassen ben mag ik mijn eigen beslissingen maken en dat is dit gewoorden.
    Ik glimlach weer even.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Sophie.

    Niet gelovend keek ik Noah grijnsend aan. Geweldig om te zien dat ze niet uit haar woorden kan. Geloof me, Connor blijft beschikbaar voor jou. Madison die cutie al leuk. Met mijn hoofd knikte ik naar - naam vergeten lol, die ene die jij ook schrijft C: -


    Pretty is just a pretty word.

    Flint
    "Oh dat is jammer. Nu moet ik zonder make-up." klaag ik quasi verdrietig. "Yow, Madison of Sophie!" schreeuw ik voor het hele vliegveld. Ah wat, kan mij het schelen. "Hebben jullie make-up bij voor mij?!" Ik draai me weer om naar de vreemde jongen zonder op de meisjes hun antwoord te wachten. "Ga je ook mee naar Arrrrrrrrrruba?" Ik doe een zwoel salsa dansje bij 'Aruba' en laat de letter R over mijn tong rollen.


    kindness is never a burden.

    Madison
    Ik lach even "Mooi" zeg ik en wrijf even over mijn arm,
    "Ik ook, eindelijk weg van mijn ouders en doen wat ik zelf weer" zeg ik lachend en geef hem een klein duwtje.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    SEXYSTYLESx schreef:
    Sophie.

    Niet gelovend keek ik Noah grijnsend aan. Geweldig om te zien dat ze niet uit haar woorden kan. Geloof me, Connor blijft beschikbaar voor jou. Madison die cutie al leuk. Met mijn hoofd knikte ik naar - naam vergeten lol, die ene die jij ook schrijft C: -


    [ Ik geraak geen wijs uit je stukje... :$ Sorry, ben blond vandaag... >-< ]


    kindness is never a burden.

    Austin
    'Ach wat jammer nou nu heb je geen make-up,zou ik wat voor je regelen?'vraag ik lachend en kijk daarna weer even naar de jongen die er nog steeds stil bijstaat.

    Aecio
    Fijn nou had ik hem achter me aan...
    Als je een maal contact maakt gaan ze meestal door.
    Ik knik als antwoord naar de jongen, gelukkig kan ik tegen meligheid anders lach ik nu op de grond van het lachen


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    ik snap mezelf ook niet. Ik doe em over.


    Sophie.

    Niet gelovend keek ik Noah grijnzend aan. Geweldig om te zien hoe ze niet uit haar woorden kon komen. 'Geloof me, Connor blijft beschikbaar vor jou. Madison vindt die cutie al leuk.' Met mijn hoofd knikte ik naar Flint.
    Flint schreeuwde vanuit het vliegtuig naar mij en naar Madison. 'Ik heb wel een oogpotlood voor je!' gilde ik terug.


    Pretty is just a pretty word.

    Connor

    "Het vliegtuig!" Zeg ik en glrijns, mijn eerste keer vliegen in mijn hele leven, en ik heb er zin in!
    "Kom!" Zeg ik en trek Madison mee door de slurf naar buiten.
    "Wooow." Zeg ik verwonderd en kijk om me heen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Austin
    De jongen knikt op de vraag van Flint of die ook meegaat en ik gooi mij handen in de lucht. 'Woeheoe!'gil ik blij. 'Nog een jongen erbij'lach ik.

    Madison
    "Heb je nog nooit in een vliegtuig gezeten" vraag ik hem en trek hem mee naar onze stoelen, ik lachte toen ik mijn plaats zag bij het raam mijn favoriete plek. Ik trek Connor naast me en haal de paardenstaart weer uit mijn haar en ik schud even met mijn losse haar zodat het weer nonchalant en rommelig over mijn schouders hangt.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Zitten we al op het vliegtuig?!]

    Flint
    "Ik heb wel een oogpotlood voor je!" schreeuwt Sophie terug. Ik spring op en neer en giechel als een meisje. "Ik hou van je Soph!" gil ik terug. Austin schreeuwt,"Woeheoe! Nog een jongen erbij." en gelijk gil ik mee. "Join the club mate! En ps: ik ben niet gay."


    kindness is never a burden.

    Connor

    "Ja eerste keer, en het lijkt em zo een rare maar toch coole ervaring." Zeg ik breed lachend en laat mijn hand over de stoel voor me gaan.
    Ik kijk naar boven en om me heen.
    "Ik heb er echt zin in!" Zeg ik vrolijk.
    Mijn dag kan niet meer stuk.
    Ik kijk of ik Noah zie, maar ik zie haar niet, vast nog niet binnen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Haha ik dacht dat je Flint homo ging maken:P]

    Noah
    "Beschikbaar? Wat bedoel je? Je denkt toch niet dat ik en-? Nee, nee nee nee." Ik stak op het vliegtuig en passeer langs Connor en Madison. "Gaan we allemaal achter elkaar zitten of niet?" prevel ik. Hopelijk begint Sophie niet meer over Connor.


    kindness is never a burden.