• Ik zoek rollen voor mijn nieuwe verhaal Bronnie. Een Ron Weasley verhaal. -a-


    Ron Weasley loves Bonnie Stark
    Bonnie Stark loves Ron Weasley

    B ron nie


    Rollen
    Beste vriendin Bonnie -Hufflepuf-
    Horan
    Vriendinnetje Draco -Slytherin-
    Devonne
    Vriendinnetje Harry -Ravenclaw-
    Vriendinnetje George -Gryffindor-
    ICall
    Leerlingen van verschillende afdelingen

    Informatie
    Rol:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Leeftijd: Bonnie is 14
    Uiterlijk: Een beroemd persoon, zodat ik meerdere foto's kan gebruiken
    Karakter: In het kort, maar niet alleen maar te vrolijk en leuke meisjes. Alsof de hele wereld zo is, haha
    Bloed:
    Familie:
    Afdeling:
    Reden voor afdeling:
    Extra: Dingen zoals: Toverstok, huisdier, patronus, favo leraar, quidditch plaats, alles wat jij belangrijk vindt!
    Vrienden:

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 19:45 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ga beste vriendin invullen!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Duuude jij bent echt geniaal_O_, ik ga vriendinnetje voor George invullen! :9~


    They were never in fact homeless

    Rol: Beste vriendin Bonnie
    Voornaam: Primrose
    Achternaam: Poynter
    Leeftijd: 14
    Uiterlijk:

    -Selena Gomez-
    Karakter: Primrose is een verlegen en stil meisje. dat komt mede doordat ze vroeger hevig gepest is en ze was sowieso al niet zo'n prater. Ze laat niet snel mensen in haar leven toe en is een gesloten boek. Maar als je eenmaal haar vertrouwen hebt gewonnen, dan zul je merken dat het een lief en zorgzaam meisje is.
    Bloed: Volbloed.
    Familie: Haar vader is weggelopen toen hij merkte dat zijn vrouw zwanger was, 'hij kon het niet aan' was zijn excuus. Haar moeder is gestorven bij haar geboorte -een leven voor een leven-. Daardoor is ze opgegroeid in een weeshuis. Waar ze het niet heel erg naar haar zin had, mede door het pesten.
    Afdeling: Hufflepuf.
    Reden voor afdeling: Doordat onder haar verlegenheid een lief een zorgzaam meisje zit heeft de hoed besloten haar bij Hufflepuf in te delen.
    Extra: Primrose is een pienter meisje, ze leest veel en is daardoor behoorlijk wereldwijs.
    Haar toverstok is 20 cm lang, gemaakt van rozenhout met de kern van drakenhartenbloed.
    Vrienden: Primrose heeft niet veel vrienden, maar heeft een select groepje vrienden waarvoor ze door het vuur zou gaan.

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 18:11 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.


    Informatie
    Rol:
    Vriendinnetje George
    Voornaam:
    Laviana, Daniella
    Achternaam:
    Reese
    Leeftijd: Bonnie is 14
    15 jaar
    Uiterlijk:
    Dit is Samantha Munro ze speelt in een Amerikaanse serie op TeenNick dat heet Degrassi.
    Laviana heeft lichtbruin haar dat een beetje tot over haar schouders valt, ze heeft lichtbruine ogen. Haar wenkbrauwen zijn dun en haar wimpers zijn lang zwart. Laviana heeft zachte, lichtroze gevormde lippen en haar neus is niet groot en ook niet klein.
    Karakter:
    Slim, leergierig, moed, liefdevol, grappig, koppig en kan ook best sluw zijn.
    Bloed:
    Halfbloed
    Familie:
    Laviana heeft alleen een heks als moeder, Denise, haar vader, Mark, is niet als tovernaar geboren. Ze heeft een zusje van 12 jaar oud, Lillian, die ook een heks is en binnenkort naar Zweinstein gaat.
    Afdeling:
    Ravenclaw
    Reden voor afdeling:
    Laviana is een erg slim meisje die elke schooldag (en soms in het weekend) haar huiswerk doet. De leraren vinden haar geweldig, en soms wordt ze ermee gepest waardoor andere haar "studienerd" of "slijmerd" noemen. Laviana trekt zich echter niets vanaan, en doet net of ze niets hoort.
    Extra:
    Toverstok: 34.7 cm, beukenhout, flexibel, kern; de haar van een hippogrief.
    Huisdier: Laviana heeft een bruine uil, die Spring heet. Omdat ze erg van de lente houd, en daar ook in is geboren.
    Patronus Een witte wolf
    Favo leraar; Professor Banning
    Quidditch; Laviana is een zoeker
    Vrienden:
    Bonnie Stark, Ron Weasley, Fred Weasley, George Weasley, Hermione Granger, Harry Potter, Luna Lovegood en Ginny Weasley.

    Zou je me willen zeggen of ik de rol heb ja of nee? En wanneer je begint met het verhaal? Alvast bedankt. :')

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 18:28 ]


    They were never in fact homeless

    Informatie
    Rol: Vriendinnetje Draco
    Voornaam: Linde
    Achternaam: Velvedella
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk: klik

    Leighton Meester als Blair Waldorf
    Karakter:
    Linde heeft een apart karakter. Ze is graag kritisch en sarcastisch, en kraakt vaak anderen af zodat ze zelf beter lijkt. Natuurlijk komt dat alleen maar omdat ze stiekem heel onzeker is. Bij Draco komt haar lieve kant naar boven die niemand anders ziet. Anders dan andere mensen kent zij ook de echte Draco, die bang is voor zijn vader.
    Bloed:
    Volbloed, al is daar twijfel over en dat is een grote kwestie geweest in de relatie tussen haar en Draco. Haar oma zou misschien halfbloed zijn.
    Familie:
    Ze heeft 4 zussen die allemaal al niet meer op zweinstein zitten. Elin, de oudste zus, werkt voor Olivander en is een zeer geleerd stokkenmaakster. Nyne, de tweede zus, is een redactrice bij de Ochtendprofeet en is berucht om haar bekritiserende stukken. Isis, de derde zus, werkt op het ministerie van Toverkunst als minister van buitenlandse zaken. Haar vader en moeder hebben ook allebei een goede baan, zij runnen samen een Toverketelwinkel in Wegisweg voor topkwaliteit ketels.
    Afdeling:
    Slytherin
    Reden voor afdeling:
    Linde is niet zo zeer een heel sluw iemand. Ze is gewoon niet vriendelijk en trouw genoeg voor Hufflepuf, niet slim genoeg voor Ravenclaw en ook niet dapper genoeg voor Gryffindor. Ze is volbloed en een goed heks en dat bracht haar naar Slytherin.
    Extra:
    Toverstok: Hout van een lindeboom, haren van de manen van een eenhoornhengst, 22 centimeter. Gemaakt door haar oudste zus.
    huisdier: Een lapjeskat.
    patronus: Een zwaluw.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Rol:Vriendinnetje Draco -Slytherin-
    Voornaam:Aldyne
    Achternaam:Babbula
    Leeftijd: Bonnie is 1416?
    Uiterlijk: Een beroemd persoon, zodat ik meerdere foto's kan gebruikenNathalie portman, Nathalie portman 2, Nathalie portman 3
    Karakter: In het kort, maar niet alleen maar te vrolijk en leuke meisjes. Alsof de hele wereld zo is, hahaDoor haar strenge opvoeding is Aldyne een goed gemanierde maar arrogante jonge vrouw geworden. Ze is niet met veel tevreden en wil altijd beter dan iemand anders. Ze wil gewoonweg overal het beste in zijn.
    Bloed:Pureblood
    Familie:Ze stamt af van een familie vol met grote tovenaars en heksen, haar ouders Afrodiet en Ace zijn getrouwd uit plicht en niet uit liefde, toch kunnen ze het redelijk goed met elkaar vinden en besloten dat liefde niet noodzakelijk is. Het is belangrijker een goed man te trouwen. Daarom besloten ze samen met Lucius Malfoy en the dark lord dat Aldyne en Draco malfoy moeten huwen op hun 17de verjaardag.
    Afdeling:Slytherin
    Reden voor afdeling:Haar afkomst en sluwheid zijn niet ongekent in Slytherin daarbij word ze getraind om net zoals haar ouders the dark lord te gaan dienen.
    Extra: Dingen zoals: Toverstok, huisdier, patronus, favo leraar, quidditch plaats, alles wat jij belangrijk vindt!ze heeft een slang als Patronus en vind professor zwamdrift de fijnste leerkracht omdat de vrouw geen controlle kan houden en gemakkelijk te manipuleren is. Haar toverstok is 15 cm lang en heeft een haar van een terziener als kern, het is gemaakt van eikenhout. Ze heeft een zwart wit gevlekte kat genaamd Nibbels
    Vrienden:Ze gaat vooral om met Pansy parkinson en haar beste vriendin: Synthia Pinebuttle

    Ik kan geen rollen in vullen, maar lijkt me een leuk verhaal zou je me willen waarschuwen als het online staat? :$


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    nu hopen voor de rol ^^ wanneer ga je beginnen met je verhaal?

    ik wil wel een rol invullen maar ik duur altijd zo lang en als ik hem dan heb verzonden blijkt dat de rol al bezet is. dus ik wil even weten hoelang je nog wacht totdat je de rollen verdeeld zodat ik niet iets voor niks typ (:


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik ben nu bezig met het eerste hoofdstuk. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    mikechang schreef:
    ik wil wel een rol invullen maar ik duur altijd zo lang en als ik hem dan heb verzonden blijkt dat de rol al bezet is. dus ik wil even weten hoelang je nog wacht totdat je de rollen verdeeld zodat ik niet iets voor niks typ (:


    Ik wacht nog wel even, ik geef je een kans. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Vriendinnetje Draco
    Voornaam: Lauren
    Achternaam: Reaser
    Leeftijd: 15, Lauren verjaard op 1 september.
    Uiterlijk: Lauren is zeker geen lelijk meisje om te zien, met haar slanke lichaam, blanke huid en een lengte van 1.68 zijn vele meisjes behoorlijk jaloers op haar. Donkere gekrulde haren vallen langs Lauren haar redelijk ronde gezicht, dit is iets waar ze behoorlijk trots op is en zit er iemand aan Lauren haar haren, dan heb je het toch echt wel gedaan. Lauren haar haren zijn haar eigendom en hiermee is ze dan ook erg creatief, nooit zit het echt hetzelfde. Buiten dit heeft Lauren ook behoorlijk donkerbruine en grote ogen die worden omringd door een tal wimpers waar altijd wat mascara opzit. Ook heeft ze een ietwat kleine en bolle neus en volle roze getinte lippen. Buiten schooltijd draagt ze verschillende soorten kledingstijlen, ze is dol op accessoires en ook heeft ze een schoenentik. Persoon op de foto is Selena Gomez
    Karakter: Lauren is een persoon die erg pessimistisch denkt, ze ziet niet snel het positieve van dingen in maar als ze die eenmaal ziet gaat ze ook echt tot het eind om deze dingen te bereiken, hiermee is ze een echte doorzetter. Lauren is niet echt een persoon waarmee je snel bevriend raakt, ze vertrouwt mensen niet erg snel, maar als ze je eenmaal vertrouwt kan je echt op haar rekenen en staat ze meestal wel voor je klaar. Ook heeft ze een redelijk ochtendhumeurtje en kan ze behoorlijk eigenwijs zijn, maar buiten dit is ze ook redelijk aardig. Lauren zou geen Slytherin zijn als ze geen sluwe trekjes zou hebben, Lauren kan namelijk behoorlijk arrogant over komen, ook vind ze liegen helemaal niet erg en vind ze het soms wel eens leuk om eerste jaars te pesten.
    Bloed: Volbloed en hier is Lauren trots op ook, ze moet niks hebben van “mudbloods”.
    Familie: Lauren woont samen met haar ouders Viola en Dave en oudere zus Leah in een groot huis in Birmingham. Haar vader werkt bij het ministerie van Toverkunsten en haar moeder is newsreporter bij het bekende toverblad Daily Prophet. Lauren kan het erg goed vinden met haar 17 jarige zus, ze vraagt haar vaak om hulp om speciale dingen zoals huiswerk, maar ook jongens. Het huishouden is erg streng opgevoed en alle zaten dan ook in Slytherin, er word soms zelfs geroepen dat de familie Reaser afstamd van Salazar Slytherin, maar dat is tot nu toe nog een raadsel voor iedereen. Persoon op de foto is Lucy Hale.
    Afdeling: Slytherin
    Reden voor afdeling: Zie karakter & Bloed. (:
    Extra: Lauren is niet een erg leergierig persoon, wel word ze hiermee aangespoord door haar ouders. Haar toverstok is van rozenhout, 28.6 centimeter lang en erg buigzaam als kern heeft Ollivander drakenhartenbloed gebruikt, deze toverstok is er goed geschikt voor bezweringen, tevens ook Lauren haar lievelingsvak op school. Lauren haar patronus is een hermelijn, schattig en leuk uitziend van de buitenkant, maar sluw van binnen, wat toch aardig goed bij Lauren haar karakter past. Een vak waar Lauren echt een hekel aan heeft is kruidenkunde, ze haalt hier vaak zat onvoldoendes voor en zet zich er totaal niet voor in. Als het om zwerkbal gaat kijkt Lauren meestal toe en moedigt ze aan.
    Vrienden: Op school gaat Lauren het meeste om met haar 2 beste vriendinnen; Louise en Lina hierdoor word het drietal ook wel benoemd als de 3 L’s of brunette’s sinds ze alledrie bruin haar hebben. Ook komen Louise en Lina allebei uit een streng opgevoed en rijk gezin, ze zitten allebei net zoals Lauren in Slytherin. Ook is haar oudere zus Leah 1 van haar beste vriendinnen. Meisjes op de foto's zijn Debby Ryan en Nicole Anderson

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 19:24 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Wie hebben de rollen?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Horan schreef:
    Wie hebben de rollen?


    Moet ik nog even gaan kijken zo, maar eerst mag Mikechang haar rol afmaken. (:
    Als mensen niet de rol krijgen die ze wilden, worden ze leerlingen van verschillende afdelingen. Zodat iedereen een rol heeft. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Moet ik nog even gaan kijken zo, maar eerst mag Mikechang haar rol afmaken. (:
    Als mensen niet de rol krijgen die ze wilden, worden ze leerlingen van verschillende afdelingen. Zodat iedereen een rol heeft. :Y)

    Okay, Nice!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.