• Rollentopic

Een aantal jongeren vanaf 15 tot 20 jaar, gaan op vakantie zonder hun ouders of wie dan ook.
    Ze hebben afgesproken via een site en wilde allemaal lekker gezamenlijk op vakantie, naar Aruba.
    Sommige mogen elkaar na de eerste sign meteen al, terwijl sommige elkaar nu al haten. Het belooft toch nog een leuke vakantie te worden.
    Ze gaat er met het vliegtuig naartoe en komen in een superluxe hotel aan.
    Daar beleven ze de vakantie van hun leven!

================================================

Jongens;
    - TrueKlainer || Connor Sean Carter.
    - Poeh|| Flint Coaster.
    - quin98|| Austin Treves
    - SilverWing||Aecio AllAround

Meisjes;
    - SEXYSTYLESx || Sophie.
    - Moccasins|| Madison Sophie Parker
    - Poeh || Noah Stefani Jones

================================================

Rules;

*Meer dan twee regels schrijven a.u.b.
    *16+ Toegestaan.
    *Bestuur NIET andermans personages, alleen je eigen.
    *Hou het gezellig, in de RPG is dat niet verplicht.
    *OOC Graag met haakjes.
    *GEEN perfecte personages.
    *Beslis niet voor anderen.
    *Have much fun!
    *Reserveringen blijven twee dagen staan!

[ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 17:28 ]

Ich liebe dich 27.12.23

[Zal ik nog maar een post doen zeker. ^^ ]

kindness is never a burden.

[Ik wacht op Madison xD]

Ich liebe dich 27.12.23

TrueKlainer schreef:
    Connor

"Great." Zegt Madison en trekt me mee. Ze laat me dan weer los en ik loop met mijn koffer met Madison mee.
    Ik kijk even naar Noah, ik vind het toch wel zielig, ze word nog erger buiten gesloten door ons allen, dan we denk ik bedoelen.
    "Noah! Kom je?" Vraag ik dan en zwaai even naar haar.
    Maar ik zie dat Sophie al bij haar staat. "Laat maar." Grinnik ik.

Ich liebe dich 27.12.23

Flint
    Nadat iedereen eindelijk een partner heeft gevonden om naast te zitten. -nu ja, denk ik toch- en alles heeft gedaan wat hij of zij moet doen lopen we naar de incheckbalie en een paar minuten later staan we te wachten op onze vlucht. "Welk vliegtuig was het nu weer? En welk uur? God ik vergeet snel dingen." ratel ik aan een stuk door. Het meisjesstemmetje is nog niet verdwenen en zelf aan de incheckbalie had ik dezelfde stem op. Die dame keek veel geërgerd maar kon mij dat wat schelen. "Austie, ik denk dat ik mijn make-up tasje vergeten ben." zever ik nog wat verder. "Heb jij het toevallig bij je?" vraag ik aan een jongen die ons al een tijdje volgt. Ik denk dat hij bij onze groep zit, maar ben het niet zeker.

[ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 19:28 ]

[Pfoe, langste post ooit denk ik. ^^ ]

Austin
    'Ooh nee toch,je make-up vergeten. Dat kan toch niet?'zeg ik lachend. 'Misschien hebben de meiden wat voor je'zeg ik maar Flint vraagt al aan een jongen die ons al een tijdje achtervolgt of hij misschien make-up heeft en ik begin weer te lachen.

[Eigenlijk vroeg Flint het aan Austin en keek ondertussen naar de jongen maar gewoon rechtstreeks aan Aecio vragen is nog beter ^^

@SilverWing: Got any make-up for Flint? (: ]

*Oh sorry ik ga nu schrijven c:*

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

[Ow haha ik dacht dat je het al aan hem vroeg]

(stomme slomitijd)

[ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 19:28 ]

"Find peace in who and what you are." — Saphira

SilverWing schreef:
    (vroeg hij het aan mijne? want volgens mij vroeg hij het aan jou en keek naar de meine)(ofzo)

[Ja, was eerst ook zo, maar verandering van plan. Flint vraagt nu aan Aecio of die make-up heeft. ^^ ]

[Weet niet wat je nu wil,anders pas ik mijn reactie ff aan]

Madison
    Ik kijk even naar Connor en lach eventjes "En heb je er zin in" vraag ik en richt mijn blik even naar al de mensen voor ons.

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

Noah
    Verbaasd kijk ik naar Sophie. "Jaloers? Op wie? Madison? Nee joh." ratel ik aan een stuk door. En toch heb ik alle recht jaloers te zijn. Madison is heel erg mooi en ik? Ik ben gewoon Noah.

Aecio AllAround
    Ik schud mijn hoofd naar de jongen die om make-up vroeg.
    Gek, waarschijnlijk in een gekke bui.
    Maar make-up? nooit.

"Find peace in who and what you are." — Saphira