• Dat een goede vriend van me zelfmoord pleegde.
    Pwah, keeps you thinking. (cat)
    Ik kwam er vanmiddag pas achter en eigenlijk was mijn dag al kut genoeg,
    naja, kan dat er ook nog wel bij.
    Ik mis hem nog steeds heel erg, vooral op zulke dagen.
    Dus ik wil dit officieel tot kutdag verklaren :')
    Hoe was jullie dag?
    x

    [ bericht aangepast op 25 april 2011 - 18:52 ]

    Veel sterkte(flower)


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    Hmm, het was ook ongeveer een jaar geleden volgens mij toen er iemand hier in de buurt zelfmoord pleegde, sterkte in ieder geval (flower)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Sterkte.


    Let it come and let it be

    sterkt(flower)
    en wil je niet kwetsen ofzo maar in nederland worden er superveel zelfmoorden gepleegd -vind ik-

    Kutdag.

    Mijn lievelingsoom die longvlieskanker heeft kwam langs. En ik ben nu heel verdrietig. Want ik weet dat hij dood gaat =(


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Kutdag.
    Ik voel me al een poos echt tyfuskut omdat ik misschien niet toegelaten wordt op het MBO.

    En sterkte lieverd, ik ben er als je praten wilt <3 Dat weet je

    [ bericht aangepast op 25 april 2011 - 19:02 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik had afgesproken met een vriendin maar die kon niet, toen wilde ik gaan zwemmen met een vriendin bleek het zwembad dicht te zijn, daarna wilde we een ijsje halen maar was de ijssalon dicht en toen gingen we een heerlijke opwarm maaltijd eten omdat mn moeder een avond dienst heeft en dus niet kon koken.

    Ik verklaar bij deze mijn dag ook niet geslaagd.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Voiceless schreef:
    Kutdag.
    Ik voel me al een poos echt tyfuskut omdat ik misschien niet toegelaten wordt op het MBO.

    He, dat probleem heb ik nu dus ook -.-' Ben van me ene school afgestuurd en ben op de nieuwe waarschijnlijk niet aangenomen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    (...)
    He, dat probleem heb ik nu dus ook -.-' Ben van me ene school afgestuurd en ben op de nieuwe waarschijnlijk niet aangenomen.


    Mij nemen ze waarschijnlijk niet aan omdat ik op leefgroep zit.. Ik gaf het eerlijk toe weetje, toen moest ik langer blijven zitten en ze konden niet met zekerheid zeggen of ze wel 'probleemkinderen' aan willen nemen..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Heel veel sterkte!


    Opgeven is geen optie.

    heel veel sterkte honey<3


    (Be)lieve in (you)rself

    Heel veel sterkte(flower)


    Never forget the things that make you smile

    Voiceless schreef:
    (...)

    Mij nemen ze waarschijnlijk niet aan omdat ik op leefgroep zit.. Ik gaf het eerlijk toe weetje, toen moest ik langer blijven zitten en ze konden niet met zekerheid zeggen of ze wel 'probleemkinderen' aan willen nemen..


    Omg, dat is zò lame.

    Ik ging motorrijden, mn knie werd afgekneld door mn broek en is nu dood. 't was leuk maar ook kut.

    sterkte! (flower)


    Smile and live.

    Veel strekte


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.