• Rollentopic



    Een aantal jongeren vanaf 15 tot 20 jaar, gaan op vakantie zonder hun ouders of wie dan ook.
    Ze hebben afgesproken via een site en wilde allemaal lekker gezamenlijk op vakantie, naar Aruba.
    Sommige mogen elkaar na de eerste sign meteen al, terwijl sommige elkaar nu al haten. Het belooft toch nog een leuke vakantie te worden.
    Ze gaat er met het vliegtuig naartoe en komen in een superluxe hotel aan.
    Daar beleven ze de vakantie van hun leven!


    ================================================

    Jongens;
    - TrueKlainer || Connor Sean Carter.
    - Poeh || Flint Coaster.
    - quin98|| Austin Treves
    - SilverWing ||Aecio AllAround



    Meisjes;
    - SEXYSTYLESx || Sophie.
    - Moccasins|| Madison Sophie Parker
    - Poeh || Noah Stefani Jones

    ================================================

    Rules;

    *Meer dan twee regels schrijven a.u.b.
    *16+ Toegestaan.
    *Bestuur NIET andermans personages, alleen je eigen.
    *Hou het gezellig, in de RPG is dat niet verplicht.
    *OOC Graag met haakjes.
    *GEEN perfecte personages.
    *Beslis niet voor anderen.
    *Have much fun!
    *Reserveringen blijven twee dagen staan!

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 17:28 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Madison
    Er kwam nog een jongen naar ons toe en ik lachte naar hem "Dat zijn wij denk ik" "Ik ben Madison" zei ik en keek hem aan hij was zo schattig/


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Connor Sean Carter.

    Ik keek even de groep rond.
    "Leuk jullie te ontmoeten, wie wil er koffie? Ik trakteer." Zeg ik dan.
    Deze koffiebar staar er bekent om door zijn vele soorten, maar toch lekekr koffie.
    Ik kijk iedereen even aan met een vragende blik.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Flint
    "Wel aangenaam dames. Ik ben Flint!" zeg ik vrolijk en zwaai even kort. Ik bekijk de mensen wat beter. Ze zien er betrouwbaar uit. Dat moet geen probleem vormen. "Dus, zijn we compleet? Wanneer is onze vlucht eigenlijk?"
    "Een gewone koffie voor mij." zeg ik wanneer iemand vraagt welke koffie iedereen wil.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 16:38 ]


    kindness is never a burden.

    Sophie.

    'Ik lust geen koffie dus niet voor mij' zei ik tegen Conner. Flint was enthousiast aan het brabbelen. 'Hehe, praat niet zo snel jij' grinnikte ik.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik kijk de jongen aan die blijkbaar Flint heet "Hij vertrekt over een uurtje" zeg ik dan en kijk hem even glimlachend aan, hij was echt zo schattig en knap. "En ik wil nog wel een kop koffie" zeg ik tegen Connor


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Sophie.

    Vragend keek ik Madison aan. 'Wil je met me mee naar de wc?' fluisterde ik in haar oor. Alleen gaan was saai en nutteloos.


    Pretty is just a pretty word.

    Madison
    Ik knikte naar Sophie "Tuurlijk" zei ik en stond samen met Sophie op "Wij gaan dus even naar de wc" zeg ik lachend en kijk iedereen even aan, en loop dan samen met Sophie naar de wc.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Connor Sean Carter.

    "Okee komt eraan. O voor degene die nog niet weten hoe ik heet, My name is Connor." Glimlach ik en ga richting de bar.
    Ik bestel koffie voor zij die willen, reken af en ga weer terug, ik zet het dienblad op tafel.
    "Ik ben echt benieuwd hoe het hotel eruit ziet, ik heb wel foto's gezien maar in het echt lijkt het me toch een stuk mooier." Zeg ik breed glimlachend.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Austin
    Ik luisterde wat naar de gesprekken en pakte mijn mobiel er bij. Ik stuurde even een smsje naar een vriend en stopte hem daarna weer in mijn broekzak. Ik hoop dat we hier niet al te lang hoefden te wachten.

    Flint
    Sophie, denk ik dat het was, fluistert iets in Madisons oor wat voor mij klinkt als 'Mee naar de wc.' Ik lach zachtjes en kijk naar een jongen naast me. "Snap jij nu iets van vrouwen? Ze gaan samen naar het toilet." -vraagt dit aan Austin- en wanneer de twee meisje het bevestigen hou ik me niet meer in en schiet in de lach.


    kindness is never a burden.

    -Allo? Connor ontzichtbaar? xD]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Noah
    Afwezig kijk ik naar de mensen. Ze babbelen wat met elkaar en lachen. En ik? Ik sta zielig aan de zijlijn. Deze vakantie is ook zo'n domme beslissing. Ik kan niet eens de namen onthouden. Daarom ook het briefje. Niet wetend wat te doen strijk ik mijn bloemenjurk glad en kijk de twee meisjes van onze groep na die naar het wc lopen.


    kindness is never a burden.

    Sophie.

    'Dus, wat vind van de groep?' vroeg ik terwijl ik de deur opende van de WC.


    Pretty is just a pretty word.

    Austin
    'Snap jij nu iets van vrouwen? Ze gaan samen naar het toilet." vraagt de jongen naast me en ik grinnik. 'Nooit gesnapt,wat moet je nou samen op een toilet?'vraag ik.

    [Ehm, Flint zei wat over vrouwen, daar kan Connor op reageren...]


    kindness is never a burden.