• Rollentopic



    Een aantal jongeren vanaf 15 tot 20 jaar, gaan op vakantie zonder hun ouders of wie dan ook.
    Ze hebben afgesproken via een site en wilde allemaal lekker gezamenlijk op vakantie, naar Aruba.
    Sommige mogen elkaar na de eerste sign meteen al, terwijl sommige elkaar nu al haten. Het belooft toch nog een leuke vakantie te worden.
    Ze gaat er met het vliegtuig naartoe en komen in een superluxe hotel aan.
    Daar beleven ze de vakantie van hun leven!


    ================================================

    Jongens;
    - TrueKlainer || Connor Sean Carter.
    - Poeh || Flint Coaster.
    - quin98|| Austin Treves
    - SilverWing ||Aecio AllAround



    Meisjes;
    - SEXYSTYLESx || Sophie.
    - Moccasins|| Madison Sophie Parker
    - Poeh || Noah Stefani Jones

    ================================================

    Rules;

    *Meer dan twee regels schrijven a.u.b.
    *16+ Toegestaan.
    *Bestuur NIET andermans personages, alleen je eigen.
    *Hou het gezellig, in de RPG is dat niet verplicht.
    *OOC Graag met haakjes.
    *GEEN perfecte personages.
    *Beslis niet voor anderen.
    *Have much fun!
    *Reserveringen blijven twee dagen staan!

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 17:28 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Flint
    "Dat bedoel ik nou." grijns ik naar de jongen naast me. "Vraag me af wat ze daar nu eigenlijk doen." Ik neem de koffie die Connor neerzette op tafel en neem er een slok van. Volgens mijn zus praten ze daar over jongens en make-up. Kunnen ze dat niet aan tafel doen?

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 16:51 ]


    kindness is never a burden.

    Connor Sean Carter.

    Ik kreeg geen reactie, hopelijk wrod dit niet soals altijd, dat ik buiten gesloten word of iets dergelijks.
    Ik kijk opzij en zie een van de meiden staan, een beetje van ons vandaan [Noah] Ik sta op en ga naar haar toe.
    "Hallo." Glimlach ik met een knipoogje.
    "Ik ben dus Connor, en aangezien die andere twee Madison en Sophie zijn, ben jij Noah, toch?" Vraag ik en steek mijn hand naar haar uit.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Madison
    Ik lachte even naar haar en ging voor de spiegel staan "Ze lijken me wel allemaal heel aardig en die Flint is echt zo schattig en knap" zeg ik lachend en doe mijn haar even in een losse hoge paardenstaart.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Ach heb al wat ghehe]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Noah
    Ik schrik op als een jongen naar me toekomt. Hij stelt zich voor als Connor. "Ja, ik ben Noah." Connor, Connor. Moet ik onthouden. Wat was het nou weer?


    kindness is never a burden.

    Sophie.

    Ik plaste even snel en ging net als Madison voor de spiegel staan om mijn oogpotlood bij te werken. 'Dat vond ik ook al. Hij is echt een schatje!'


    Pretty is just a pretty word.

    Austin
    'Ja dat denk ik ook,wedden dat ze nu over ons praten ofzo' zeg ik. 'Daarom gaan ze naar de wc anders horen wij het ook'zeg ik lachend.

    Connor Sean Carter

    "Ja, ik ben Noah." Zegt het meisje dan.
    Ik glimlach. "Noah is een mooie naam." Zeg ik. "Kom zitten, je staat daar zo, dat is ook niet leuk. Of wil je zeggen van wel?" Vraag ik en lach even.
    Ik kijk naar de jongens, die aan het praten zijn.
    Madison en Sophie zijn ook nog niet terug.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Madison
    "Ja zeker weten een schatje" zeg ik bevestigde en doe zelf ook nog wat mascara en oogpotlood op. Ik kijk even naar mijn spiegelbeeld en lach eventjes, ik kijk weer even naar Sophie "Maar die Connor en Austin zijn ook niet verkeerd" zeg ik haar lachend en leg even mijn arm om haar heen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Nieuwe regel; *Meer dan twee regels schrijven a.u.b.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Sophie.

    'Nope, dit word nog leuk' grinnikte ik. 'Moeten we een kamer delen? Doen wij dat dan?' vroeg ik enthousiast. Als ik dan met iemand een kamer zou moeten delen, dan was dat met Madison. Sowieso. Vragend keek ik in Madison haar ogen. Ze was mooi. Gewoon om jaloers van te worden.


    Pretty is just a pretty word.

    Flint
    Ik lach. "Ah ja. Ben nooit erg in de smaak gevallen bij meisjes. Ze zullen vast over jou en Connor praten." Hij heet toch Connor? Ja, Connor dat was het.

    Noah
    Ik lach zachtjes en knik,"Zitten is toch altijd comfortabeler dan recht staan niet? Wat zei je dat je naam ook weer was?" vroeg ik en ging zitten aan de tafel naast ene jongen die zich Qint noemde? Of Flint. Of whatever, het komt wel terug.


    kindness is never a burden.

    Austin
    'Nou over mij zullen ze zeker nier praten hoor,meeste meiden vinden mij ook niks'zeg ik lachend. Ik keek even om me heen en zag Connor met Noa praten daarna richten ik me weer op Flint.

    Madison
    Ik lachte nog een keer naar haar "Het zal zeker leuk worden" grijnsde ik 'Moeten we een kamer delen? Doen wij dat dan?' vroeg ze "Natuurlijk Roomies" schreeuw ik bijna en trek haar naar me toe voor een vriendelijke knuffel "Volgens mij gaan we nog goede vrienden worden" zeg ik en wou bijna de wc uitlopen toen ik haar tegen hield "Hey vind je het goed als ik een beetje ga kijken of Flint me leuk vind want ik vind hem dus echt leuk" zeg ik een met een klein blosje op mijn gezicht.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 17:07 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Connor

    "Zitten is toch altijd comfortabeler dan recht staan niet? Wat zei je dat je naam ook weer was?"
    Noah ging zitten en ik ga ook zitten.
    "Connor." Zeg ik dan. Vergeet ze dat zo snel? Ach ik vergeet dingen ook wel eens snel, het is niet erg.
    Ik laat mijn ogen even over Noahs lichaam gaan, ze is best mooi.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 17:08 ]


    Ich liebe dich 27.12.23