• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - IHeartMusicc

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic

[ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 21:14 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

LostMagic schreef:
    [ma kmoe morgn examen nederlands :'(]

[Same here :3 maar bij ons is het easy as hell :3 en ook wiskunde :3 succes!]

Sky Leslie White
    Ik deed even mijn korte broekje goed, en toen pakte ik mijn kussen goed beet.
    'Je weet niet tegen wie je het hebt,' zeg ik lachend tegen Axton. Zie je, als hij niet playerig deed, viel hij mee. Ik had mijn kussen als een soort stootkussen voor me. Maar dan maak ik een schijnbeweging en sla dan zo met mijn kussen tegen zijn buik. Ik moet verschrikkelijk lachen waarna ik richting Daniël ren en achter hem ga staan. 'Ik heb een extra beschermer,' zeg ik lachend.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Axton Crawford
    "Hé, ga je je nu verstoppen? Hoe dapper!"
    Ik keek even naar de jongen waar ze achter was gaan staan en mijn humeur daalde naar nul. Daniël... een engel.
    Ik liet mijn geïrriteerdheid en woede niet merken en probeerde gewoon om hem heen Sky te pakken te krijgen.

“To live will be an awfully big adventure.”

Alexi Parker
    Lachend kijk ik naar Sky en Axton. Als Sky zich achter Daniel verstopt, begin ik nog harder te lachen. Ik weet niet precies waarom maar het is gewoon een grappig zicht.

Sky Leslie Whitefield
    'Wil je soms zeggen dat ik niet dapper ben?' vraag ik lachend aan hem. Ik stap demonstratief achter Daniël vandaan en sla Axton vol met het kussen on zijn zij. 'Ik ben heus wel dapper.' maar ik doe toch een stap nog bij Axton vandaan. In een kussengevecht is het normaal om andermans kussen te ontwijken. Dan bedenk ik me iets. Ik zet een stap in Axton richting, en pak zo zijn kussen beet, en probeer hem uit zijn handen te trekken. 'Zonder kussen kan je moeilijk slaan,' zeg ik grijzend.

Jake Sadler
    Ik zie hoe Sky Axton's kussen wil afpakken en grijp mijn kussen van het bed waarna ik hem op Sky laat neerkomen. Even Axton redden.

Axton Crawford
    "Mijn kussen!" zei ik met een pruillipje. Ik trok het snel uit haar handen en zag hoe Jake haar ook begon aan te vallen.
    "Aha, ga nu maar weer achter een ander gaan schuilen." grijnsde ik, maar ik sprong ertussen, zodat ze eerst langs mij zou moeten als ze bij die Daniël wou. Ik vond het niet fijn om met mijn rug naar hem te staan, maar nu kon hij toch niets doen en op die manier toonde ik dat ik niet bang van hem was.

Alexi Parker
    Nog steeds lachend kijk ik naar de jongens en Sky. Oke ik startte dit gevecht dan wel maar dat betekend niet dat ik mee doe. Kijken is grappiger. Het is 2 tegen 1.
    Niet echt eerlijk... Ik aarzel even... Zou ik Sky helpen? Even wachten en als het straks echt niet meer gaat spring ik in.

Sky Leslie White - mens. Tegen twee demonen nog wel xD
    'He! Dat is niet eerlijk!' zeg ik lachend. 'Enik hoef niet te schuilen hoor.' en ik grijns naar Axton. 'Ik sta alleen maar omsingeld door twee jongens. Voor de rest gaat her prima.' en dan draai ik een rondje met mijn kussen achteruit zodat ik Jake sla. En dan ren ik snel voorbij Jake. 'En nu niet meer. Nu staan jullie tenminste beide voor me. Maar zeg eens, twee jongens eigen één meisje?'

Jake Sadler
    Ergens heeft ze gelijk. 'Het is 2 tegen 2. Das een meisje.' zeg ik wijzend naar de engel. En grijns naar Sky.

Axton Crawford
    Ik kijk grijnzend naar Jake.
    "Daar hebben wij geen problemen mee, niet?"
    Ik zette een kleine stap dichter naar hem en fluisterde in zijn oor.
    "Jij neemt Sky, ik doe een verrassingsaanval van achteren."

Jake Sadler
    Ik knik zachtjes en doe een uitval naar Sky. Mijn kussen beland midden in haar gezicht. 'Raak.' lach ik en sla verder.

Axton Crawford
    Ik loop stilletjes om haar heen, maar in plaats van haar van achteren aan te vallen, spring ik op Alexi af.
    "Sorry Jake." grijns ik nog even, voor ik me helemaal op haar concentreer. Ze heeft geen kussen vast dus gooi ik het mijne ook weg, maar in plaats daarvan begin ik haar te kietelen.

Alexi Parker
    Plots begint Axton mij te kietelen, iets waar ik totaal niet tegen kan. Dus al snel lig ik daar te lachen en smeek hem op te houden. 'Please, Axton?!'

Jake Sadler
    Ik grom zachtjes als ik door heb dat die aanval van van achteren niet doorheb maar blijf slaan met mijn kussen. Dan maar alleen.

Sky Leslie White
    Ik zie ze fluisteren en vertrouw het totaal niet. Dan slaat Jake zijn kussen op mijn hoofd en slaat ook verder. Ik moet er om lachen. 'Je bent gewoon jaloers op Daniël,' zeg ik grijnzend. Hij noemde Daniël een meisje. En ik begin een gevecht terug. Dan spring ik op mijn bed en val Jake van boven aan terwijl Alexi de kieteldood van Axton krijgt.

Axton Crawford
    Ik stop, maar hou mijn handen dreigend vlak bij haar zij.
    "En wat krijg ik daarvoor?" grijns ik. Ik kijk haar dreigend aan, maar stopte ook een beetje schattigheid in mijn blik. Daar vallen meiden voor.