• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - IHeartMusicc


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 21:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi Parker
    Verbaast kijk ik om als de deur opengezwaaid word. De jongen van uit het bos staat nu voor me. 'Ehm- hey.' mompel ik en weet me even geen houding te geven.
    'Hey Axton.' begroet Jake hem.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie Whitefield
    Ik wacht nog op antwoord van Daniël als ik ineens Axton bij ons de kamer zie binnen gaan. Ik kijk verbaasd die kant op.
    'Wait a sec pleas,' zeg ik tegen Daniël. Ik loop mijn kamer in en zie Axton daar staan. 'Dot ga je niet menen,' zeg ik tegen mezelf. Ik loop naar Axton toe. O wee als we twee players op 1 kamer hadden.
    'eh, lig jij ook op deze kamer?' vraag ik dan aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton Crawford
    "Hallo." grijns ik. Ik draai me naar sky en glimlach zwoel.
    "Zeker. Jij ook, schat?" grijns ik, terwijl ik mijn rugzak op het enige vrije bed plof.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Tuurlijk... 2 players. Fantastisch. Ik draai me om en pak mijn i-pod uit mijn nachtkastje. Ik kruip onder de dekens en steek mijn oortjes in mijn oren en leg mijn lievelingsliedje op. No promises...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White - is het goed dat ik de achternaam naar White verander? - mens
    Geweldig, nu was zijn bed ook nog heel dicht bij mijn bed.
    'Ja,' zeg ik dan tegen Axton. 'Ik lig ook op deze kamer, "schat"' en wanneer ik schat zeg, maak ik aanhalingstekens in de lucht. Ach, misschien gaat het allemaal nog wel meevallen. 'Oke, we moeten het er maar mee doen,' zeg ik grijzend. Ik zou me toch niet inlaten met Jake of Axton. Dat Jake me vanmiddag zoende, dat gebeurt nooit meer. En buiten het feit dat ze geen normen en waarden hebben wat betreft liefde, zullen ze heus wel Oke zijn. 'Zolang je maar niet snurkt in je slaap,' zeg ik dan lachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Zegt degene die zegt dat ze schreeuwt in haar slaap.' merk ik om en kijk even naar Alexi die ons haar rug toegekeerd heeft. 'Alexi het is nog geen slaaptijd hoor.' zeg ik wetend dat ze het nog kan horen.

    Alexi Parker

    'Ik slaap toch niet?' zeg ik. 'En als er een iemand snurkt of schreeuwt in zijn slaap, krijgt hij of zij een kussen tegen zijn kop.' waarschuw ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White - mens
    'Hé Jake, ik zei alleen dat het kon zijn,' zeg ik grijnzend tegen Jake. 'Maar ik schreeuw niet in mijn slaap. Tenzij ik een nachtmerrie heb,' en ik moet om mezelf lachen. Jake zou wel een nachtmerrie kunnen zijn. 'En Alexi, ik hoef geen kussen tegen mijn kop.' en dan gooi ik mijn kussen richting haar. 'Anders kan je dat verwachten.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi Parker
    Ik kijk haar even met toegeknepen ogen aan, pak het kussen vast en twijfel even.
    'Kussengevecht?' stel ik voor.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton Crawford
    "Ik snurk of schreeuw niet. Ik slaapwandel." ik ga op het bed zitten en kijk hen afwachten aan. Als de meiden gingen vechten, keek ik wel uit!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Leslie White
    Het klinkt heel aanlokkelijk, maar Daniël staat buiten nog te wachten, ik pak nog een kussen en loop dan naar de deur. Ik pak Daniël bij de hand en trek hem mee de kamer in. 'Ik ben niet uitgedaagd voor een kussengevecht. En dat kan ik niet zomaar voorbij laten gaan.' zeg ik lachend. Dan sla ik Axton vol met mijn kussen tegen zijn rug.
    'Doe jij ook mee?' vraag ik grijnzend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [kmoe gaan slapen :'( kwil niiiiii]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ga dan gewoon niet :Y) hahahaha]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Nee Oke, als je moet gaan, Slaapwel!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ma kmoe morgn examen nederlands :'(]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton Crawford
    Ik grits mijn kussen van mijn bed en sla tegen haar achterhoofd.
    "Dat laat ik niet over mijn kant gaan!"


    {oh, jammer! }


    “To live will be an awfully big adventure.”