• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - IHeartMusicc


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 21:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton Crawford
    Ik grijns en laat haar los. Even voel ik me licht uit het veld geslagen, ik snapte zelf niet waar dat vandaan kwam.
    "Dus..." zei ik om mijn verwarring niet te laten zien. "Gaan we Sky helpen... of ben je eerder voor Jake?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake Sadler
    Verbaast kijk ik Sky na. Oke dat was? Nieuw? Nee ok ze irriteert me wel maar ze is tenminste niet één van die grietjes die beginnen te giechelen bij alles wat je zegt of doet.

    Alexi Parker
    'Ehm-' ik kijk even naar Jake & Sky. 'Ik denk dat ze klaar zijn met vechten.' zeg ik lachend en ga onder hem vandaan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    ShallNotPass schreef:
    (...)

    Nathan

    'Als jij speeld, speel ik ook wat voor jou.' Zecht ze terwijl haar stem iets kalmer en zachter klinkt. 'Deal' Zeg ik waarna ik naar de muur loop waar twee gitaren aan hangen, ik pak er één van en ga dan weer terug op het bureau zitten. Even kort denk ik na over een liedje en speel dan het eerste liedjewat er in mij opkomt, zonder er bij na te denken begin ik er ook bij te zingen, zonder er over na te denken dat ik niet alleen was, één van de redenen dat ik wat eerder stopte dan dat het liedje afgelopen was.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik kijk achterom en zie Jake verbaasd kijken. 'Wat is er Jakie? Waarom kijk je zo verbaasd?' vraag ik, met een glimlach. 'Ik moest er toch een keer mee stoppen omdat ik anders zou verliezen.' en dan sta ik naast Daniël. 'Gaan wij nog wat doen?' vraag ik dan aan Daniël.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik haal mijn schouders op en ga van haar bed af waarna ik me weer op mijn bed laat vallen. Wat zal ik doen? Naar mijn i-pod luisteren? Mijn blik valt weer op Alexi haar boek en ik pak het van het nachtkastje en begin te lezen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton Crawford
    Ik sta op en loop weer naar mijn eigen bed. Daar laat ik me op vallen. Ik vroeg me nog steeds af wat dat geweest was net. Een kort gevoel van warmte... Ik was er nog steeds door in de war.
    Ik begon wat in mijn rugzak te zoeken om iets te doen te hebben.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Zo zo Axton, ben je verliefd? ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Zo zo Axton, ben je verliefd? ^.^]

    {Leek me een goed idee.
    De onverstoorbare Axton, die verliefd word... op een mens O.o}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    (...)
    {Leek me een goed idee.
    De onverstoorbare Axton, die verliefd word... op een mens O.o}


    [Alexi heeft wel heel gaaf haar :Y) en dat is inderdaad wel kind of cute :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi Parker
    Even kijk ik vanuit mijn ooghoeken naar Axton maar dan kijk ik weer naar het nachtkastje. Hé? waar is mijn boek? Ik kijk om me heen en zie dat Jake de schuldige is. Ik zucht en haal een ander boek uit de rugzak.

    [vind Alexi helemaal niet erg :P]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton Crawford
    Ik nam mijn mp3 uit mijn rugzak. Deze gaf ik aan niemand, nooit. Ze zouden me uitlachen.
    Er stonden allemaal rustige liedjes op. Zoals Taylor Swift, Adele, sommige van Bruno Mars, zelfs enkele van Miley Cyrus.
    Nope, niemand mocht ooit mijn mp3 in handen krijgen. Ik stak de oortjes in en ging gewoon ontspannen en met gesloten ogen achterover leunen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Sorry, wat is er allemaal gebeurt?}


    Tijd voor koffie.

    Alexi Parker
    Met moeite concentreer ik me op de pagina's. Het gaat allemaal als een waas voorbij.
    Met een zucht leg ik het weer opzij. 'Ik ga even buiten wandelen.' zeg ik en haal een dikke trui uit de kast.

    [Morgen begint school, sommige kamers zijn al verdeelt, er is nog niet zo veel gebeurt eigelijk gewoon wat mensen ontmoet enzo...]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [weet het zelf niet goed, ben gewoon ingevallen!]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Axton Crawford
    Ik kijk nieuwsgierig hoe ze naar buiten loopt. Het zou natuurlijk typisch zijn als ik er nu achterna zou gaan, maar...
    Ik moest toch uitzoeken wat dat gevoel was. Ik propte mijn mp3 in mijn zak en volgde haar op een afstandje. Ik had geen warme trui nodig. De kou deed me niets.


    “To live will be an awfully big adventure.”