• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - IHeartMusicc


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 21:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    'Wat jij wil bro.' zucht ik en haal een hand door mijn haren. 'Maar je hebt nog altijd niet mijn vraag beantwoord. 'Wat vind je van haar? En waarom reageerde je zo fucked up daarnet?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Timo
    "Wat ik vind van Alexi? Ze is speciaal met d'r haar. Ze is lief en vriendelijk." Ik negeer zijn laatste vraag en gooi de resten van de appel in een emmer ergens tegen Alexi's bureau.


    kindness is never a burden.

    [slaaapweel iedereeeen !!!!!!]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    IHeartMusicc -> Prisoner


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [sorry dat ik niet meer reageerde maar ik heb tot vrijdag toetsweek ,sorry 'x]


    On wednesdays we wear black

    Prisoner schreef:
    Amare

    Ik keek hem met een ondeugende blik aan, 'Dat zie ik wel, maar jij gaat spelen.' Ik kijk naar mijn schrift. Ik had nog nooit voor iemand anders gezongen, maar als het zo moet. 'Als jij speelt, speel ik ook wat voor jou.' zeg ik dan nu iets kalmer en zachter.


    Nathan

    'Als jij speeld, speel ik ook wat voor jou.' Zecht ze terwijl haar stem iets kalmer en zachter klinkt. 'Deal' Zeg ik waarna ik naar de muur loop waar twee gitaren aan hangen, ik pak er één van en ga dan weer terug op het bureau zitten. Even kort denk ik na over een liedje en speel dan het eerste liedjewat er in mij opkomt, zonder er bij na te denken begin ik er ook bij te zingen, zonder er over na te denken dat ik niet alleen was, één van de redenen dat ik wat eerder stopte dan dat het liedje afgelopen was.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Dat nummer is geweldig :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Ik know ^^ Ik zal zo Daniël posten.. Lukt het met leren btw? XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    Sky Leslie Whitefield
    'Dankje,' zeg ik, en dan steek ik mijn mouw er door heen waarna ik gelijk een rondje draai. 'Stukken beter. Of eigenlijk, stukken warmer.' zeg ik lachend. 'Ik weet niet wat ik heb, maar ik lach gewoon erg veel vandaag. Vind je niet erg hopelijk?'


    Daniël

    'Ik weet niet wat ik heb, maar ik lach gewoon erg veel vandaa. Vind je niet erg hopelijk?' Vraagt ze, 'Nee hoor, ik vind het wel gezellig' Zeg ik grijnzend, waarna ik naar de verlaten gang kijk, 'Wat wil je gaan doen?' Vraag ik haar dan.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ja, het lukt met leren : 3]

    Sky Leslie Whitefield
    Hij vroeg wat ik wilde gaan doen. 'Ik weet niet wat je allemaal leuk vind, behalve tekenen.' antwoord ik dan naar waarheid. 'En om elkaar nou te gaan tekenen,' zeg ik grijnzend. O, hij wist nog helemaal niet dat ik tekende. 'Ik teken ook,' zeg ik met een verlegen glimlach. Ik sprak er eigenlijk nooit over. 'Dus.. We kunnen een avondwandeling maken?' zeg ik dan. Het idee kwam ineens in me op. Ik vond het altijd fijn buiten. 'Maar als je iets anders wilt doen..'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kijk Timo raar aan. Zoals hij nu praat lijkt hij wel een... nou ja... meisje?
    'Dude... ben jij gay?' vraag ik dan maar.

    Alexi parker
    Met mijn glas water in mijn linkerhand loop ik door de gang. Zo vlug mogelijk naar mijn kamer denk ik aangezien ik nu aangestaart word omdat ik zo in mijn pyama rondloop.

    [iemand zin om Alexi te ontmoeten?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Surry Alexi, Sky is nu met Daniël aan het praten :3 maar later weer wel hoor ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [niet erg.. :) ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Timo
    Ontzet kijk ik Jake aan. "Wat?" vroeg ik niet begrijpend. "Zie ik er gay uit of zo?"


    kindness is never a burden.

    Jake Sadler
    Ik neem hem even in me op 'Niet echt. Maar je praat net als een wijf.' mompel ik.
    En kijk even naar de deur. Waar blijft Alexi toch?
    'Ehm- Timo daar is de deur. Ik wil slapen.' zeg ik dan maar kort. Oke het is nog geen 9 uur en ik ga maar om 2 uur s'nachts slapen normaal, maar dat weet hij niet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'