• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - IHeartMusicc


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 21:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi Parker
    'Dankbaarheid?' probeer ik en probeer zo zielig mogelijk te kijken.

    Jake Sadler
    Ik spring bij Sky op haar bed en zet zo ons kussengevecht door. Ik zie dat Axton ondertussen even gestopt is met het kietelen van Alexi. Tjah... niet iedereen kan tegen kietelen


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Ook Jake springt op mijn bed. 'Wel voorzichtig hè, het is wel mijn bed.' zeg ik grijnzend tegen Jake, waarna ik hem vol tegen het hoofd mep met mijn kussen. Ik heb er gewoon heel veel lol om, en kan gewoon niet meer slaan van het lachen. Ik ben kansloos nu als Jake door blijft slaan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton Crawford
    Ik legde mijn handen op haar zij, zodat ik haar ieder moment weer kon beginnen kietelen.
    "Kan er niets meer van af? Volgens mij vind je kietelen best leuk, als dat alles is..."
    Nu was er alleen maar ondeugendheid te zien in mijn ogen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Ik zucht zachtjes. 'Wat wil je? Een knuffel? Een kusje op je wang?' vraag ik dan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [kwas vergetn dak et er no ni opgezet ad xd]

    Jake Sadler
    Grijnzend zie ik dat ik aan het winnen ben en hoe? Sky ligt bijna om van het lachen.
    'Deze ronde is voor mij.' grinnik ik en ga meedogenloos verder met slaan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Wanneer Jake zegt dat deze ronde van hem is keert mijn kracht terug. Ik geef me niet zomaar over. Ondanks dat Jake door blijft staan lukt het me om weer steviger te gaan staan. 'Ik geef me nog niet gewonnen.' zeg ik grijnzend. En dan sla ik vol tegen zijn benen aan in de hoop dat hij op me bed valt. Ik sloeg in iedergeval niet zo dat hij zichzelf kon bezeren met vallen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Even wankel ik op mijn benen, maar ik kan me rechthouden en ik sla verder met het kussen. Mooi niet dat ik haar laat winnen!


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton Crawford
    Ik kijk teleurgesteld als ik haar zo hoor zuchten.
    "Vind je het dan zo erg?" vraag ik met een pruillipje. "Ik wou gewoon een kusje. Op de wang." voeg ik er snel aan toe.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Leslie White
    Even denk ik dat Jake gaat vallen. Maar dan weerhou zichzelf toch weer recht te zetten. We blijven beide verder slaan en ik zet een stap in zijn richting om zijn kussen proberen af te pakken. En ik hoop hem dichter naar de muur toe te werken voordat hij t bij mij doet. 'He Jake, is er iets waar ik je mee kan omkopen?' vraag ik en grijnzend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Ja ik wil je kussen hebben.' grijns ik.
    Ik weet ook wel dat ik dan zeker win maar he? Zij wouw een antwoord he?

    Alexi Parker
    'Erg vinden? Natuurlijk niet.' lach ik en beweeg me wat naar boven om hem een zoen op zijn wang te geven.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Ik verlies heel even mijn aandacht van Jake omdat ik Alexi Axton een kus op de wang zie geven. Dan focus ik me weer op Jke voorst hij me ineens het bed af slaat ofzo. Ik zet nog een stap in zijn richting en sla nog sneller. Ik probeer hem achteruit te dwingen. 'No way dat jij mijn kussen krijgt,' zeg ik grijnzend. 'Dus er is niets anders om jou mee om te kopen, en dat ik dan win?' anders zou ik het uiteindelijk niet meer vol kunnen houden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Terwijl ze me een zoen op mijn wang geeft, sla ik mijn armen snel om haar middel. Zo had ik nog een knuffel gehad ook.
    "Sorry, kon het niet laten." grijnsde ik.

    {Oepsie! xD}

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 14:11 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [nala?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    'Nee inderdaad. Ik heb alles al.' grijns ik 'hersenen en een geweldig lijf.'
    'En een ego natuurlijk ook.' grinnik ik en knipoog naar haar.

    Alexi Parker
    'Niet erg. Maar ehm- kan je me nu loslaten?' zeg ik en bijt even op mijn lip.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    'Vooral een grote ego,' zeg ik lachend tegen hem. 'En volgens mij is er iets mis met je oog. Die knipperde net namelijk een keer namelijk.' ik weet heus wel dat hij knipoogde, maar dat deed me niets. Ik deed nog een stap in zijn richting en stond nu gevaarlijk dicht bij. Ik sloeg hem met mijn kussen en duwde hem daarna met mijn kussen tegen de muur aan. 'Ik heb je!' zeg ik dan lachend. Dan bedenk ik me ineens dat Daniël er ook nog is. Maar ik verslap mijn greep niet. 'Ik vind dat ik nu wel gewonnen heb.' en dan laat ik het kussen los en stap van het bed af.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.