• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - IHeartMusicc


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 21:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi Parker
    'Wat denk je wel van mij?' zeg ik nep beledigt. 'Trouwens zet je erbij.' Lach ik en klop op de grond naast me. Jake kijkt nog altijd vijandig naar Timo maar daar let ik even niet op. Zolang ze elkaar maar niet in de haren vliegen is het goed.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël

    Zonder er verder over na te denken loop ik achter haar aan, (Deze keer neem ik mijn schetsboek mee) en blijf in de gang staan wachten tot ze weer naar buiten komt, ik hoor haar tegen iemand praten maar veel kan het mij niet schelen, het kon me zoizo niet veel schelen wie waar was en wat anderen van mij vonden. Al leek dat bij Sky een ander verhaal te zijn..


    Don't be like the rest of them, darling

    Timo
    "Hojo Sky." lach ik en salueer. Ik kijk weer naar Jake en houd een staar wedstrijdje. Degene die het langst boos kijkt wint. Haha.


    kindness is never a burden.

    Nathan

    'Dat ga jij ja' Zecht ze knipoogend en ze springt van de vleugel af naar mij toe, 'Dat ga jij zeker doen' Zecht ze zelfverzekerd, 'Oja?' Vroeg ik haar, 'En hoe wil je mij dat laten doen?' Vroeg ik haar nogsteeds uitdagend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi Parker
    Ik zucht zachtjes. Serieus? Staarwedstrijdjes? Wat volwassen zijn ze toch. Ik kijk Sky nu half smekend aan. En mime Help naar haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie Whitefield
    'Heeee Timmo, veel succes met je staarwedstrijd.' ik loop even naar hem toe, en prik hem dan lachend in zijn zij. Daarna loop ik snel de kamer weer uit. Zeg dan luid 'Veel plezier met zijn drie'en, en geen triootje.' en dan sluit ik de deur achter me. En Daniel stond op me te wachten. Ik glimlach automatisch, 'vraag maar niets over wat er daarbinnen gebeurt.' en dan doe ik mijn vest aan, maar ik loop te kloten met mijn linkermouw, ik krijg hem niet te pakken vanachter mijn rug. 'Verodrie,' zeg ik zacht, nog steeds maaiend achter me rug naar mijn linkermouw.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi Parker
    Sky laat me dus in de steek. 'Ehm- jongens?' mompel ik. 'Ik ga even water halen. Jake vermoord Timo niet en Timo... jeweetwel.' zeg ik en sta op waarna ik mijn trui pak en vlug even een glas water uit de kantine ga gaan halen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël

    'Vraag me niets over wat er daarbinnen gebeurt' Zegt ze glimlachend als ze weer op de gang verschijnt, 'Dat was is ook niet vanplan' Zeg ik grijnzend. Ik moet lachen als ik haar zie vechten met haar trui. Na even te hebben toegekeken hou ik haar linkermouw vast zodat ze haar hand erdoor heen kan steken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Timo
    Glimlachend kijk ik hoe Alexi vertrekt en wrijf even over mijn zij. "Aw, kan Sky goed prikken." prevel ik en kijk terug naar Jake. "Dus, wat vind je van Alexi?" vraag ik aan hem.


    kindness is never a burden.

    Jake Sadler
    Ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauwen aan. Dus nu wil hij plots vriendjes zijn?
    Wat hij wil. 'Ze is wel lekker.'grijns ik. En kijk hem nu vragend aan. 'En jij?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Dammnn.. Moet gaan.. Tot later!}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie Whitefield
    'Dankje,' zeg ik, en dan steek ik mijn mouw er door heen waarna ik gelijk een rondje draai. 'Stukken beter. Of eigenlijk, stukken warmer.' zeg ik lachend. 'Ik weet niet wat ik heb, maar ik lach gewoon erg veel vandaag. Vind je niet erg hopelijk?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amare

    Ik keek hem met een ondeugende blik aan, 'Dat zie ik wel, maar jij gaat spelen.' Ik kijk naar mijn schrift. Ik had nog nooit voor iemand anders gezongen, maar als het zo moet. 'Als jij speelt, speel ik ook wat voor jou.' zeg ik dan nu iets kalmer en zachter.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Doeeii ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Timo
    "Lekker? Een meisje is niet lekker." zeg ik verontwaardigd. "Een meisje is mooi of lief maar toch niet lekker. Ze is geen een of ander taartje hoor."


    kindness is never a burden.