• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - IHeartMusicc


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 21:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    'Nou dit mooi meisje is wel mijn kamergenote dus is het normaal dat ze hier rondloopt in pyama in mijn bijzijn.' antwoord ik kort en loop terug naar het bed.
    Alexi werpt een nieuwsgierige blik over haar schouder naar me toe en kijkt dan weer naar Timo.

    Alexi Parker
    'Wat is er toch tussen jullie 2?' zucht ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël

    'Ik zeg eht eerlijk, ik weet gewoon niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen.' Zij ze waarna ze lachend vraagt wat mijn lievelings kleur is, 'Dat veranderd waarschijnlijk om de dag.. Vandaag ik het denk ik blauw' Andwoorde ik, 'Wat is jouw lievelingskleur?' Vroeg ik haar toen lachend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Timo
    Ik hef mijn handen op. "Ik doe niks, just being nice."


    kindness is never a burden.

    {@Andere mensjes.. Maak er alsjeblieft geen oneliner rpg van.. Daar heb ik een hekel aan..}


    Don't be like the rest of them, darling

    Amare

    Ik grijns, 'Zo zo, een muzikaal typje hier.' zeg ik dan. Ik kijk hem aan, 'Gaat meneer ook wat laten horen?' zeg ik dan en ga op de vleugel zitten. Ik pakte mijn tas erbij en pakte het schrift. Ik las even een paar dingen en keek hem weer aan;


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sky Leslie Whitefield - mens
    'Oranje, net zoals mijn rugzak.' zei ik tegen hem. Ik vond oranje gewoon een leuke kleur, en ik had echt geen idee waarom. 'Maarreh.. ik vind het een beetje koud hier in de kantine,' en ik kijk naar mezelf in me korte broekje, topje en blote voeten. 'O.' zeg ik dan. 'Ik bedoelde het niet als iets van; ik heb het koud, kom hier en verwarm me.' en ik sla mezelf voor me hoofd. 'Jup, ik ben weer bezig met praten hoor,' zeg ik dan lachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ShallNotPass schreef:
    {@Andere mensjes.. Maak er alsjeblieft geen oneliner rpg van.. Daar heb ik een hekel aan..}


    [Als dat aan mijn oneline post is. Sorry, maar ik sta nu echt op springen. 3 RPG, 1 computer 4 posts per seconde. Kinda hard, ya know. ]


    kindness is never a burden.

    Poeh schreef:
    Timo
    Ik hef mijn handen op. "Ik doe niks, just being nice."


    Alexi Parker
    'Wil je binnenkomen? Ik krijg koud van hier zo te staan.' grinnik ik en hou de deur uitnodigend open. 'En dan kan je nog een beetje "aardig" zijn met Jake.' voeg ik er lachend aan toe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Timo
    "Sure." grijns ik en stap binnen. Ik kijk wat in het rond. Zo'n typische kamer. Kant van de jongens: slordig, kant van de meisjes: netjes opgeruimd. Ik ga expres op de grond zitten vlak voor Jake. "Hoi, Jake. Alles goed?" grinnik ik en knipoog naar Alexi.


    kindness is never a burden.

    Daniël

    Door haar onhandige gepraat moet ik alleen maar kort lachen, ik schud even mijn hooft waarna ik weer opkijk, 'Het word in iedergeval niet saai als je praat' Zeg ik grijnzend. 'En als je hier weg wilt hou ik je niet tegen hoor' Deel ik mee.


    Don't be like the rest of them, darling

    Poeh schreef:
    Timo
    "Sure." grijns ik en stap binnen. Ik kijk wat in het rond. Zo'n typische kamer. Kant van de jongens: slordig, kant van de meisjes: netjes opgeruimd. Ik ga expres op de grond zitten vlak voor Jake. "Hoi, Jake. Alles goed?" grinnik ik en knipoog naar Alexi.


    Alexi Parker
    Ik kijk van de ene jongen naar de andere. 'Best. Tot ik jouw gezicht zag.' zegt Jake geergert terwijl Timo zich waarschijnlijk amuseert met hem te pesten.
    'Jongens.' zucht ik en pak een kussen waarna ik me ertussen zet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Timo
    "Hoi Alexi!" schreeuw ik blij en zwaai overdreven. "Leuk dat je erbij bent joh!"
    Ik eet mijn appel verder op en smek extra luid om Jake te pesten.


    kindness is never a burden.

    Nathan

    'Gaat meneer ook wat laten horen?' Vraagt ze waarna ze op de vleugel gaat zitten en haar schrift uit haar tas pakt, 'Ga ik dat doen?' Vraag ik uitdagend. Ergens had ik wel zin om nu te spelen, maar zoals Daniël met tekenen had had ik nog nooit iemand anders dan hem iets laten horen van wat ik speelde.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie Whitefield ~ mens
    'Ik kan weggaan, en dat je meegaat,' zeg ik lachend. 'Want het is niet dat ik hier weg wil omdat jij hier bent. Ik heb het gewoon echt koud.' en toen kwam ik op het idee. 'Wacht, als we heel even langs mijn kamer lopen, pak ik gewoon een vest.' en ik loop alvast de kantine uit. Ik had geen idee of hij mee zou lopen of niet, of dat hij uberhauopt op mijn gegzelschap zat te wachten. Toen ik de deur van mijn kamer open deed zag ik daar Alexi, Jake én Timmo. 'Wauw, een feestje zonder mij?' vraag ik grijnzend/ 'Je bent wel lekker bezig,' zeg ik lachend tegen Alexi. Ik pak een vest uit mijn kast en lach dan hoofdschuddend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amare

    Hmm, ik begon te grijnzen. Ik ga deze jongen hoe dan ook laten spelen. Ik keek hem aan. 'Dat ga jij ja.' zeg ik met een knipoog en spring van de vleugel af waarna ik naar hem toe loop. 'Dat ga jij zeker doen,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.