• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - IHeartMusicc


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 21:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    'Wat is er gast?' vraag ik en kijk hem vragend aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton Crawford
    "Dat... ligt een beetje pijnlijk. Kan je ons even alleen laten?"
    Ik hoopte dat hij niet moeilijk zou doen, doe nou alsjeblieft niet moeilijk.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake Sadler
    Ik kijk hem even aan en knik dan waarna ik op sta en mijn boek op het nachtkastje leg.
    'Ik ga Sky wel even zoeken.' mompel ik en pak een t-shirt trek hem over mijn hoofd en loop naar buiten naar de kantine.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton Crawford
    Ik zucht en loop naar Alexi's bed. Ik ga op het rand je zitten en steek mijn hand uit. Ik durfde niet echt verder. Mijn hand bleef tussen ons in zweven.
    "Alexi?" fluisterde ik zachtjes. Mijn stem klein en open.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    'Wat is er Axton?' zeg ik. Ik probeer mijn stem vast te laten klinken maar hij breekt op het einde als ik zijn naam zeg. Ik pak een zakdoek en veeg de zwarte vegen weg. Of ja probeer het ten minste toch.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton Crawford
    "I- ik moet je iets bekennen." ik ademde snel wat lucht in. "N-net, i-ik trok me niet terug omdat ik... nou ja, je niet goed vond of zo.... I- ik heb gewoon... iets ontdekt... en...."
    Man dit ging vlot. "Alexi, ik hou van je! Ik ben bang, bang omdat ik dit nog nooit gevoeld heb, omdat ik nog nooit verliefd ben geweest, maar ik hou van je en..."
    Ik ademde beverig in. "I- ik wil het met jou proberen.... voor echt. Tenminste... tenminste als... jij... dat..." mijn stem stierf zachtjes weg.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Vol ongeloof staar ik hem aan. Van alle meisjes die hij kan krijgen kiest hij mij?
    Ik schakel mijn verstand even uit en buig me naar hem toe. Zachtjes kus ik zijn lippen.
    'Jij praat echt te veel.' fluister ik zachtjes lachend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton Crawford
    Het warme gevoel schiet weer door me heen en ik weet weer waar ik het voor doe. Voor dit gevoel, dit gevoel van... liefde? Ja, hoe raar het ook voor me mocht klinken. Ik voelde liefde.
    Ik glimlach tegen haar lippen aan en leg mijn hand op haar onderrug, op die manier hou ik haar dicht bij mij.
    "Je zou eens moeten weten."
    Ik wreef met mijn ander hand en pluk haar uit haar gezicht en zag nu pas de schrammen en het bloed van mijn uitbarsting van net. Ik trok mijn hand terug, zodat ze het niet zou zien.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    De plaatsen waar hij me aanraakt tintelen zachtjes. Ik druk nog een klein kusje op zijn lippen en kijk even naar de deur.
    'Wat doen we als ze terugkomen?' vraag ik een beetje bang voor het antwoord.
    Bang dat hij dan weer de andere Axton word en met elk meisje flirt dat hij tegenkomt en mij gebroken achterlaat.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton Crawford
    "Dan..." ik ademde diep in. Als ze maar wist hoe moeilijk dit voor me was. "Dan zullen ze wel zien dat ik blijkbaar echt een hart heb." mompelde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Hij heeft het er moeilijk mee dat zie ik en ik begrijp ook wel waarom.
    'Als je het niet wil hoeft het niet hoor.' fluister ik. Ik weet best dat ik dan mezelf kwel maar als hij het zo moeilijk vind... dan vind ik zijn belangen belangerijker dan de mijne ...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton Crawford
    "Dat kan ik jou niet aandoen." glimlach ik.
    "Het werd eens tijd dat ik serieus werd. Fuck die reputatie." Ik sla mijn armen iets strakker om haar heen en trek haar tegen me aan. Ik had even die warmte nodig. Die warmte die me hierdoor zou helpen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en geniet even van het moment.
    Dan zucht ik en kijk hem even aan. 'Ik denk dat ik beter even ga slapen.' glimlach ik


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton Crawford
    "Goed." glimlach ik. "Ik ben in de badkamer."
    Ik verberg mijn bloederige handen zo onopvallend mogelijk, terwijl ik haar loslaat en naar de badkamer wil lopen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Ik kijk Axton na als hij naar de badkamer loopt. Ik heb het warm gekregen door zijn knuffels en besluit een topje zonder mouwen aan te doen in de plaats van wat ik nu aanheb. Ik loop weer naar mijn kast en haal er een doodgewoon topje uit. Ik trek mijn t-shirt over mijn hoofd en doe mijn topje in de plaats aan. Morgenavond kan ik die t-shirt nog aan doen denk ik maar dan valt mijn oog op een paar bloedvlekjes op de achterkant van de t-shirt. Precies op de plaats waar Axton's handen lagen.
    Ik laat de t-shirt vallen en loop naar de badkamer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'