• ik had een idee om een disney RPG te maken, maar dan over de slechteriken, denk aan bijvoorbeeld de heks uit sneeuwwitje...
    willen mensen dit?

    Het verhaal: Alle slechteriken uit de beroemde disneyfilms spannen samen om wraak te nemen op diegene die hun verslagen hebben...

    zo ja vul dit in:

    naam
    uiterlijk (foto en beschrijving)
    karakter
    verleden (in het sprookje)
    reden om slecht te zijn
    dier (zonodig)
    krachten (waaruit haalt diegene zijn krachten)
    manier om de prinses/prins te vermoorden...
    wie moet dood?

    Ik ga dit alleen doen als er geïnteresseerden zijn. ik wil minimaal 15 mensen. het mag uit alle films... per persoon max. 2 personen

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 16:51 ]


    Miep

    Klink wel interessant... Dus bij deze schrijf ik me alvast in :]

    Naam : Maleficent
    uiterlijk :


    Als je haar voor het eerst ziet zou je haar kunnen assorciëren met een vleermuis, door haar lange en wijde zwart met paarse gewaad, kraag en “hoofdtooi”.
    Haar huid is vaalblauw en ze heeft paars- roze nagellak en lippen.
    Verder heeft ze een lang en slank figuur, hoewel de rest niet echt duidelijk is onder haar gewaad.
    karakter : Ze is altijd al wel een slechte “fee” geweest, wat haar meer tot een heks maakt.
    Ze weet dat ze krachtig is en dat maakt haar alleen maar extra boosaardig.
    Ze is boosaardig, maar kan ook enorm jaloers zijn.
    Als iets niet volgend haar wens gaat, kan ze soms nog wel eens doordraaien, maar voor de rest blijft ze altijd rustig en grotendeels in der nopjes met zichzelf.
    Verder kom ik even niet meer... XD
    verleden : (in het sprookje) Ook al ben ik een fan van het sprookje, het verleden van Maleficent word nooit echt duidelijk verteld, ik weet alleen dat ze alleen maar duisterder werd omdat ze een soort van buitenbeentje was tussen de andere feeën, zo verhuisde ze uiteindelijk naar de forbidden Mountain, waar ze langerzamer aan steeds kwaadaardiger werd.
    reden om slecht te zijn : (Gok) buitenbeendje, word nooit uitgenodigd “not wanted.”
    dier : Ze heeft een hulpje (een raaf) een heel leger (domme) zwijnachtige wezens en ze kan zelf in een draak veranderen.
    krachten : Ze heeft een staf, verder kan ze zichzelf transformeren in een draak.
    manier om de prinses/prins te vermoorden... : Spinnenwiel (prinses), Doornstruiken(prins), Eeuwige opsluiting(prins),Simpelweg haar leger eropuit sturen(prins),
    Magie (prinses, prins).
    wie moet dood? : Briar Rose(prinses Aurora) voor boetedoening, Prins Philip en eventueel ook de drie goede feeën; Flora, Fauna en Merryweather.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 18:57 ]


    Credendo Vides

    I'm in! Ik maak zometeen een karakter :Y)


    Don't be like the rest of them, darling

    Hoeveel personen mag je?


    Don't be like the rest of them, darling

    naam Captain Hook (Capitein Haak)

    Kapitein Haak heet zo omdat zijn rechterhand is vervangen door een haak. Dit omdat die hand in een gevecht door Peter Pan is afgehakt, en vervolgens door een krokodil is opgegeten.
    uiterlijk (foto en beschrijving)




    hij heeft zwart krullend haar tot over zijn schouders en een grote rode hoed met een witte pluim op zijn hooft, verder altijd een rode jas en een haak aan zijn linkerarm.

    karakter
    verleden (in het sprookje)
    reden om slecht te zijn
    dier (zonodig)
    krachten (waaruit haalt diegene zijn krachten)
    manier om de prinses/prins te vermoorden...
    wie moet dood? Peter Pan


    De rest vul ik later in ^^

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 16:33 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    I'm in! Ik maak zometeen een karakter :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Oja nog een vraagje... mogen alleen de "animatie" villains of ook de "real" ?


    Credendo Vides

    TheRumIsGone schreef:
    I'm in! Ik maak zometeen een karakter :Y)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Misschien ook een ideetje om dit topic in de spotlight te zetten ? Misschien trek je er dan nog meer aandacht mee..


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Oja nog een vraagje... mogen alleen de "animatie" villains of ook de "real" ?


    het maakt niet uit. wat jij wilt:Y)


    Miep

    TheRumIsGone schreef:
    Hoeveel personen mag je?


    max. 2


    Miep

    Mg ik the Red queen reserveren? Ik vul hem nu in :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Please, laat deze RPG niet doodbloeden !! vond hem juist zo interessant :]


    Credendo Vides

    Lééf, RPG, leef!
    Ik reseveer Mother Gothel -Tangled-


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''