• Welcome to River Wood Boarding school located in the beautiful country side of England.

    River Wood is een van de meest respecte en een van de beste kostscholen in Engeland, Met alle luxe faciliteiten die worden aangeboden zal uw kind het hier goed hebben.

    Hoe zal dit jaar uitpakken, liefdes, ruzies..??

    Regels:
    1. Tijdens schooldagen moet je uniform dragen, na de school activiteiten of weekends is het dragen van gewone kleren toe gestaan.
    2. Eens per week is het toegestaan om naar het dorpje te gaan.
    3. Drugs, drank en huisdieren zijn niet toegestaan in kamers of het gezamelijke gedeelte.
    4. Relaties met Leraren of andere leden van de staff in ter strengste verboden.
    5. Het gebruiken van een mobiele telefoon is verboden in de les en mag alleen in het weekend gebruikt worden.
    Mogen we een van de regels gebroken worden zullen er consequenties aan vast zitten.

    Meisjes Uniform
    Jongens Uniform

    Naam:
    Leeftijd tussen de 15 en 18:
    Uiterlijk:
    Persoonlijkheid:
    Extra:


    Meisjes.. (5/5)
    Elisabeth (Lizz) Jane Parker - Frodo
    Julliet Sky Parker - jaimyhoi
    Hannah Olivia Robinson - MoccaSins
    Maddison Claire Hope - MyMisery
    Emma Grey - BlueRiver

    Jongens.. (5/5)
    Bradley (Brad) Alex Fletcher - Huntsman
    Vincent Jasper Trigger - MyMisery
    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Ryan Alexander Scagotti - ShallNotPass
    Lucas Tom Jones - Phootos

    Regels RPG:
    -ooc aangeven met (),{},[] of iets dergelijks.
    -16+ is toegestaan
    -Geen one liners
    -Niemand buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Minimaal 3/4 zinnen schrijven
    - Boven aan je post volledige naam van je personage

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 20:10 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [ Wie willen er bij Bradley op de kamer? (: ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Huntsman schreef:
    [ Wie willen er bij Bradley op de kamer? (: ]


    [Ik wil wel (Lucas )]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Julliët Sky Parker
    Er was een andere jongen ook bij, en hij stelde zichzelf voor als Lucas.
    'Aangenaam, ik ben Julliët Sky Parker,' en ik bekeek Lucas even, zag er niet verkeerd uit, maar niet mijn smaak. 'Het wordt weer een geweldig jaar,' zeg ik dan grijnzend tegen Daniël. Daniël en Ryan waren een tweeling, maar als je wist waar je op moest letten, zag je wie wie was. 'En ik hoor het dadelijk wel dan Lizz. En nee Lucas, wij zijn hier allemaal niet nieuw.' ik zei het maar gelijk voor ons alle.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hannah Olivia Robinson
    Ik sla mijn benen over elkaar heen en draai de dop van mijn flesje water open en ik neem een paar slokjes, ik draai de dop er weer op en begin aan mijn appel. Ik pak snel mijn Iphone en sms mijn ouders dat ik veilig ben aangekomen en prop hem terug in mijn broekzak.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 20:51 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Lucas Tom Jones

    'Hallo, Julliët. ' zei ik. Ze leek precies meer geïnteresseerd in de 2 jongens langs mij. Die denk ik broers waren. Ze leken fel op elkaar. 'En wie ben jij ? ' Vraag ik aan het andere meisje. 'Ik ben nieuw zoals ik al zei , maar eigenlijk moet ik hier niet lang zijn. Ben 17'

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 20:52 ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Daniël

    Ik kijk even naar de jongen die zich voorsteld als Lucas 'Daniël' Stel ik mezelf voor terwijl bijna vlak daarna Ryan kort 'Ryan' Andwoord terwijl hij zijn aandacht weer op zijn mobiel richt. Zelf neem ik nog een hap uit de appel die ik tussen duim en wijsvinger rond draai.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lizz Jane Parker

    Ineens viel me een jongen op, die ook bij de tafel zat. Zo'n onopvallende typetje.
    'Hallo, ik ben Lucas en jullie? Ik ben nieuw hier.' Urgh, tuurlijk. Ik had het kunnen denken. Julliët stelt zichzelf uitgebreid voor maar ik brom enkel:
    'Lizz.'
    Daarna draai ik me om zodat ik met mijn rug naar de jongen toe gekeerd zit. Hij ziet me er te braaf uit en als ik iets uit haal heb ik dat absoluut niet nodig.
    'Dus, over vanavond.'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Julliet Sky Parker
    Ik moest lachen om Lizz, die de jongen geen blik waardig keurde. Hij was te braaf voor haar, daar hadden we wel weer beide oog voor, niet te braaf.
    'Dit is Lizz Jane Parker,' stel ik Lizz nog maar even helemaal voor, anders was het zo zielig voor de jongen. Dan draai ik me om naar Lizz.
    'Vertel!' Lizz wilt vanavond iets doen, en ik ben er nu al voor in. 'Wat gaan we doen vanavond?' vraag ik grijnzend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lucas Tom Jones

    Het meisje dat blijkbaar Lizz heet heeft precies geen zin om met me te praten. Ik zal er maar nier over aandringen. Ze is dingen aan het plannen voor vanavond. Ik denk dat ze iets wil uithalen. Dat wil ik wel zien. Als je iets gaat uitsteken , wil ik er altijd bij zijn. Zo was het op mijn vorige school ook. Ik was altijd bij diegene die iets uitsteken. Ik vind het zalig! Maar de 2 jongens zeggen 'Daniël' 'Ryan ' zegt de andere. 'Zijn jullie al lang hier? ' vraag ik


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Lizz Jane Parker

    'Zijn jullie al lang hier?' vraagt hij aan ons. Ik rol mijn ogen en zeg:
    'Dus, we sluipen vanavond alle 4 uit onze kamers en ontmoeten elkaar bij de toiletten. Daarna nemen we de sleutel naar het dakterras en daar... hebben we alle vrijheid om te doen wat we maar willen.'
    Ik strek eventjes mijn benen zodat ik mijn telefoon uit mijn strakke jeans kan nemen.
    'En raad eens wat ik bij heb? Heel erg toevallig heb ik deze.' ik laat de foto aan mijn vrienden zien. Ballonnen, die gevuld kunnen worden met welke substantie dan ook.
    'Uhu.'

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 20:59 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Daniël

    Zelf richt ik mijn blik eerst richting lizz en Juliet die duidelijk iets wilden doen vanavond, zelf had ik daar ook wel zin in, maar werd enigsins uit mijn gedachten gehaald toen de jongen vroeg of we hier al lang waren, 'Dit is volgens mij het 3de jaar' Andwoord ik, iedereen hier kende ons wel, en anders leerden ze ons snel genoeg kennen. 'Wij doen mee' Deel ik aan lizz mee, zelf hadden Ryan en ik genoeg dingen om mee te nemen naar het dakteras.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 21:00 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Lucas Tom Jones

    Lizz draaide zich weer om , keek naar mij, en rolde met haar ogen. Ze dacht dat zo vraag aan haar gesteld was. Maar ik bedoelde de 2 broers. Ik vraag dus maar aan de broers : ' In welke kamer slapen jullie?'


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Bradley Alex Fletcher

    "Eey." roep ik door de kamer heen terwijl ik een flesje cola pak.
    "Hebben we hier geen bier ofzoiets?" vraag ik lachend terwijl ik de brave inhoud van de koelkast bekijk.
    Ik plof neer bij het groepje mensen en draai de dop van de cola af.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 21:00 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Lucas Tom Jones

    Een jongen die bij de koelkast staat roept : 'Hebben we hier geen bier ofzoiets?' En hij komt bij ons zitten. 'Ik heb geen idee, maar ik heb wel wat in mijn rugzak zitten. Wil je wat? ' zeg ik. Ik heb ook wel zin in een biertje


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Julliet Sky Parker
    Ik grijns naar Lizz als ze vertelt wat ze wilt doen.
    'Ik ben er voor in,' en ik wist waar Lizz op doelde. Waarschijnlijk ging ze haar plannetje toch waar maken en een van de jongens proberen te strikken. Ik vond het best, en ging gewoon wat leuks doen met de ander.
    'En met 4en bedoel je dus Daniel, Ryan, jij en ik?' ik moest het zeker weten. Anders moest ik wat anders bedenken. En dan komt er nog een jongen bij zitten die bier wilt. En dat heeft Lucas. Hmm, toch neit zo braaf als ik dacht.
    'He Luukie Luuk Lucas, je weet toch wel dat het hier verboden is,' zeg ik met een grijns. Anders hing hij wanneer hij betrapt werd. En dan kijk ik naar de nieuwe jongen, goodlooking. 'En jij bent?' vraag ik geïnteresseerd aan de new boy.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 21:04 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.