• Welcome to River Wood Boarding school located in the beautiful country side of England.

    River Wood is een van de meest respecte en een van de beste kostscholen in Engeland, Met alle luxe faciliteiten die worden aangeboden zal uw kind het hier goed hebben.

    Hoe zal dit jaar uitpakken, liefdes, ruzies..??

    Regels:
    1. Tijdens schooldagen moet je uniform dragen, na de school activiteiten of weekends is het dragen van gewone kleren toe gestaan.
    2. Eens per week is het toegestaan om naar het dorpje te gaan.
    3. Drugs, drank en huisdieren zijn niet toegestaan in kamers of het gezamelijke gedeelte.
    4. Relaties met Leraren of andere leden van de staff in ter strengste verboden.
    5. Het gebruiken van een mobiele telefoon is verboden in de les en mag alleen in het weekend gebruikt worden.
    Mogen we een van de regels gebroken worden zullen er consequenties aan vast zitten.

    Meisjes Uniform
    Jongens Uniform

    Naam:
    Leeftijd tussen de 15 en 18:
    Uiterlijk:
    Persoonlijkheid:
    Extra:


    Meisjes.. (5/5)
    Elisabeth (Lizz) Jane Parker - Frodo
    Julliet Sky Parker - jaimyhoi
    Hannah Olivia Robinson - MoccaSins
    Maddison Claire Hope - MyMisery
    Emma Grey - BlueRiver

    Jongens.. (5/5)
    Bradley (Brad) Alex Fletcher - Huntsman
    Vincent Jasper Trigger - MyMisery
    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Ryan Alexander Scagotti - ShallNotPass
    Lucas Tom Jones - Phootos

    Regels RPG:
    -ooc aangeven met (),{},[] of iets dergelijks.
    -16+ is toegestaan
    -Geen one liners
    -Niemand buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Minimaal 3/4 zinnen schrijven
    - Boven aan je post volledige naam van je personage

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 20:10 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Wie wil er eventjes naar Lucas komen? ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    [Ik vind het allemaal best :Y) wellicht dat Julliët en Lizz toch wel de kamer uit sluipen :Y) gheheheh]

    SkyJulliët Leslie Parker
    Ik moest weer lachen, de leraren waren soms zo dom.
    'Inderdaad, dat ze er nog steeds niet achter zijn dat we niet echt zusjes zijn,' zeg ik lachend. Wel meer mensen dachten het, maar het was niet zo.
    'The sky is the limit, agree with that.' zei ik. 'Misschien dat we anders maar even opzoek moeten gaan naar jongensvoer, praatvoer bedoel ik dan he. We gaan nog niet nasty doen,' en ik moest weer lachen. Het voelde goed om weer hier te zijn, 'It's good to be back.'

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 20:37 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hannah Olivia Robinson
    Ik kijk om me heen en zie dat de twee andere bedden al opgemaakt zijn en ik zie allemaal spullen al van andere mensen, dus ik zit in een gedeelde kamer. Ik ga even staan en kijk even snel het raam uit, het uitzicht was echt prachtig denk ik weer in mezelf. Dan pas valt mijn oog op het uniform dat kaar ligt op mijn bed, ik pak even het rokje vast en kijk er naar "best wel schattig" zeg ik en lach eventjes. En dan begin ik met al mijn tassen en koffers uit te pakken.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    (wie is Sky? ^^ )

    Lizz Jane Parker

    'It's good to be back.'
    'You've got that right sister!' ik haakte mijn arm in bij haar en samen liepen we naar de eetzaal. Waarschijnlijk zouden onze leuke, Italiaanse vrienden daar ook zijn.
    'Net voor we de eetzaal binnen liepen, zei ik:
    'Zin om vanavond eens te laten zien dat we terug zijn?'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Maddison Claire Hope

    Zuchtend liep ik door de gang. Eindelijk Zag ik iets dat el op een balie leek. Ik keek even over het tusenschot naar de vrouw en zwaaide. "Maddison Claire Hope.Ik ben nieuw hier." Zei ik twijfelend en keek de vrouw aan. "Oke Miss. Hope, hier is uw sleutel, boeken, je uniform ligt klaar en dit moet u even doorlezen." Zei ze haastig en ik deed alles maar in mijn schoudertas. Ik knikte beleeft naar de vrouw. "Ik vind het wel." Ik draaide me om en liep weg, de plattegrond bestudeerend.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Lucas Tom Jones

    Terwijl ik terugkwam van wat drinken halen zag ik dat er nu wel een vrouw aan de balie zat. Er wandelde net een meisje weg. 'Goedemidag mevrouw, ik ben Lucas Tom Jones' Zeg ik. 'Goedemiddag, hier zijn je boeken en je sleutel van de kamer. Veel plezier' Zegt de vrouw en ik wandel door de gang. Ik wou al direct naar de slaapkamer gaan , maar mijn maag begon plots zo hard te grommen. Ik had sinds 6u deze ochtend niets meer gegeten . Dus besloot ik eerst eventjes lang de eetzaal te gaan.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    [Ghehehhe, zo heet een character van me in een andere RPG ;D]

    Julliet Sky Parker
    Ik grijnsde naar Lizz, 'Wat had je in gedachten?' we wisten niet altijd wat we van elkaar dachten, maar vaak wel. Maar nu had ik geen idee, ze kon zulke spontane geweldige ideeen bedenken. 'En ja, daar heb ik zeker zin in.' we warenn de eetzaal binnen gekomen. Ik zag Daniel en Ryan zitten. 'Heeeeee, Daniel en Ryan,' zeg ik tegen Lizz, waarna ik naar ze toe loop. 'Hello guys, weer een jaar op deze fantastische school.' Fantastische zei ik met een vleugje sarcasme. Er waren wel leukere dingen, hoewel we zelf de school leuker hebben gemaakt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël Emilio Scagotti

    'Gewoon verzenden' Ging ik verder tegen Ryan die bijna direct daarna op het verzend knopje van zijn telefoon klikte en hem daarna weer opborg in zijn zak. Zelf nam ik nog een hap uit de rode appel in mijn hand. Net op dat moment hoorde ik de stem van Julliet 'Hello guys, weer een jaar op deze fantastische school.' ik merkte haar sarcasme op dat duidelijk was bij het woord Fantastische, 'Ik verheug me er nu al op' Zeg ik met een korte grijns.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 20:43 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [FUCK XD, IN DIT RPG ZITTEN DANIEL EN RYAN NIET IN DE KANTINE XD, in het andere RPG zitten Daniel en Nathan in de kantine, even aanpassen.

    Het is heel verwarrend, xd]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    lucas Tom Jones

    Er zaten al veel mensen in de eetzaal. Er zaten 2 jongens met elkaar te praten ,dus ik besloot om eventjes met hen kennis te maken. Ik wandelde naar ze toe en zei : 'hallo, ik ben Lucas Tom Jones. En jullie?'


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    [O, ShallNotPass (sorry ik wee teven je naam niet meer) ga jij er al op verder schrijven? Ik wacht wel ffkes tot je je post hebt gedaan. Ik had het mis, in het andere RPG gaan Nathan en Daniel wel net de kantine in xd.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lizz Jane Parker

    'Hey guys?' zei ik grijnzend en ging ongevraagd bij hen aan een tafeltje zitten, met Julliet naast me.
    'Zin in dit nieuwe schooljaar?' ik buig me even voorover naar Julliet.
    'Ik heb al een idee voor vannacht, ik zeg het straks wel!'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    jaimyhoi schreef:
    [O, ShallNotPass (sorry ik wee teven je naam niet meer) ga jij er al op verder schrijven? Ik wacht wel ffkes tot je je post hebt gedaan. Ik had het mis, in het andere RPG gaan Nathan en Daniel wel net de kantine in xd.]


    Haha, maakt niet uit.. Ik heb mn post er net op veranderd..
    Mn naam is Elbrich btw XD

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 20:45 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Hannah Olivia Robinson
    Toen ik eindelijk klaar was met uitpakken keek ik even om me heen en glimlachte eventjes, ik hoorde mijn maag knorren en legde mijn hand op mijn buik opzoek naar de eetzaal. Ik liep de kamer uit en deed hem opslot, ik liet de sleutel in mijn broekzak glijden van mijn donkerblauwe spijkerbroek met gaten erin en liep naar beneden waar ik al vrij snel de enorme eetzaal binnenliep. Ik liep snel naar de rij en pakte een flesje water en een groene appel. Ik keek even rond in de eetzaal en zag een lege tafel waar ik snel naartoe wandelde.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Lucas Tom Jones

    Er kwamen ook net 2 meisjes bij zitten. Het leek wel alsof ze nu al de boel op stelten willen zetten. Op zich geen probleem voor mij. Het leken wel vriendelijke meisjes dus stelde ik me ook even voor aan hen :'Hallo, ik ben Lucas en jullie? Ik ben nieuw hier.'


    Imagination set us free to be just what we want to be ~