• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Naam:
    Leeftijd (tussen de 15 en 18):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Reden voor de kostschool:
    Klas(3 t/m 6):
    Extra:



    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Dawn Mary Claire:

    'Best,' zegt hij en kijkt me aan. 'Yay!' juich ik en glimlach blij. 'Wat vindt jij eigenlijk van de school?' vraag ik en kijk hem vragend aan. Door hem ben ik de vrolijke ik. Hij is echt aardig en lief en een goede vriend.


    One Who Travels A Higher Path.

    [Ben heel even afwezig.. Ik reageer zo meteen weer.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Oke laten we dan verder gaan waar we waren . Op de gang op weg naar het feestje ? ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Sarah


    Ik stond in ge gang met Brooke, ik had me omgekleed en had de lege flessen water bij. De flessen die we zouden gaan vullen vodka uit de fontein.
    Ik had echt veel zin om te gaan feesten. Het was veel te lang geleden dat ik nog een echt feestje gehad heb. Ik heb er echt nood aan. Er is nog niemand betrapt op niks dus wat kan dit feestje kwaad. Dacht ik. Hierna zal ik me wel een beetje inhouden. Maar ik wist dat dat een leugen was. Minder doen. Dat kan ik niet. Die belofte heb ik al zo vaak gebroken.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Brooke

    'Ik heb zo'n zin in het feestje.' lachte ik enthousiast tegen Sarah. Mijn haren hingen een beetje door de war over mijn schouders, en ik had nog altijd Quinns zonnebril op. Maar ik kon het altijd wel hebben vond ik.

    Stefano

    'Wat vind jij eigenlijk van de school?' vraagt Dawn. Ik haal mijn schouders op en kijk haar aan. 'Ik weet op dit moment niet zo goed wat ik er van moeten vinden, eigenlijk. Het valt tot nu toe wel mee, maar als ik kijk naar de mensen die hier rondlopen weet ik het niet meer.' zeg ik eerlijk. Hoewel ik Quinn wel mocht, hij was wel chill. En Dawn natuurlijk.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dawn Mary Claire:

    Hij haalt zijn schouders op en kijkt me aan. 'Ik weet op dit moment niet zo goed wat ik er van moeten vinden, eigenlijk. Het valt tot nu toe wel mee, maar als ik kijk naar de mensen die hier rondlopen weet ik het niet meer.' zegt hij eerlijk. Ik knik begrijpelijk. Ik had al twee meiden gezien die aangeschoten was, volgens mij dan en ze waren niet vriendelijk. Ik keek naar mijn mouwen, waaronder mijn grote littekens waren. Ik keek weer voor me uit en keek rond in de tuin. 'De tuinen hier zijn heel erg mooi' zeg ik en kijk hem aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Stefano

    'Ja, daar moet ik je gelijk in geven. Misschien is het hier zo slecht nog niet.' glimlach ik. Vanochtend toen ik hier aankwam, wilde ik eigenlijk zo snel mogelijk weg. Maar nu is dat anders.. Ik denk dat Dawn mijn reden is om te blijven.. En om mezelf te veranderen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [weten jullie waar het 'feestje' is? zo niet, we zijn naar tuin 2 gegaan]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Dawn Mary Claire:

    'Ja, daar moet ik je gelijk in geven. Misschien is het hier zo slecht nog niet.' glimlacht stef. 'Zeker door de tuinen?' vraag ik lachend en kijk rond in de tuin en vervolgens kijk ik hem aan. Hij heeft mooie ogen, zie ik nu pas.


    One Who Travels A Higher Path.

    Sarah

    'Ja, ik heb er ook zin in ' lachte ik. 'Het is echt al heel lang geleden sinds ik nog eens echt gefeest hebt.' Geef ik toe. Opeens voelde ik weer een pijnscheut door me heen gaan. Ik was gek aan het worden . Ik weet hoe het voelt. Om af te kicken, en dat is wat ik nu aan het doen ben. Ik wil het helemaal niet.Ik heb drugs nodig! Ik kan niet meer zonder. De pijnscheuten worden erger. Ik trek een pijnlijk gezicht. Hopelijk heeft Brooke het niet gezien.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Stefano

    'Ja, door de tuinen.' bevestig ik lachend. 'Je bent heel bijzonder, weet je dat?' vraag ik haar ineens. Het was bedoeld als een compliment, want ik vond haar echt heel bijzonder.

    Brooke

    'Sarah, what's wrong?' vraag ik bezorgd als ik de pijnlijke grimas op haar gezicht zie. Ik houd mijn arm troostend om haar schouders geslagen en kijk haar bezorgd aan.

    [Oh oké dan weten we dat. ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dawn Mary Claire:

    'Ja, door de tuinen.' bevestigt hij lachend en ik lach ook. 'Je bent heel bijzonder, weet je dat?' vraag hij ineens. Ik bloos en kijk van hem weg. Ik kon niet zo snel wat bedenken. 'Dankje' bloosde ik en ik frunnikte zenuwachtig aan mijn rokje.


    One Who Travels A Higher Path.

    Sarah

    'Sarah what's wrong?' Vraagt Brooke aan me. Shit! Ze heeft het door. Vlug probeer ik een excuus te verzinnen, maar door de plotselinge moeheid (die ook komt door het afkicken) kan ik geen excuus verzinnen .' Niks' zeg ik iets te laat.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    {Waar kan Axton naartoe?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Iemand die met Brad wil praten?]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe