• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Naam:
    Leeftijd (tussen de 15 en 18):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Reden voor de kostschool:
    Klas(3 t/m 6):
    Extra:



    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Sarah

    Een meisje vraagt of we vodka hebben. 'Hier.' zeg ik en gooi een fles. Dan draai ik me om en wandel naar de kamer. Zou Brooke me volgen? Zou ze iets door hebben?


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Dawn Mary Claire:

    De paar laatste noten klonken door de tuin heen, waarnaar ik me stil hou en mijn ogen weer open doe. Ik leg de viool weer voorzichtig op zijn plek. Ik kon de viool en de piano heel goed bespelen. Als ik muziek maakte, kon ik wegdromen en liet ik me gang gaan. Het was mijn eigen fanasie wereld, waarop ik leefde. Ik draai me om en ik zag dat stefano me vol bewondering aankijkt. Ik bloos lichtjes en ik loop rustig naar hem toe en nam hem in me op.


    One Who Travels A Higher Path.

    Brooke

    'Hi Abbey, ik ben Brooke.' stelde ik mezelf voor waarnaar ik me op Sarah richtte, maar ze liep weg naar haar kamer toe. Was het dan toch niet wat ik dacht wat er was?

    Stefano

    'Dawn, dat was echt geweldig.' zeg ik terwijl ik haar vol bewondering aan kijk. 'Serieus, jij hebt echt talent.' zei ik nog steeds verbaasd. Het klonk echt heel erg goed.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Abbeygail
    'leuk kennis te maken, wat is er met haar?' vraag ik, waarna ik de fles die het meisje me heeft gegooid openmaak. 'Wil je ook wat?'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Sarah

    Ik keek achter me , Brooke volgde me niet. Was dat even handig. Ik liep naar mijn kamer en zo naar de badkamer. Daar deed ik een flets water in mijn gezicht en keek in de spiegel. Ik zie er niet uit! Ik heb echt dringend drugs nodig. Ik rommelde in mijn tas, maar ik vond helemaal niets van drugs. Natuurlijk heb ik geen tijd gehad om nieuwe te gaan halen voor ik vertrok naar deze rotschool.
    Na een tijdje ging het al beter en k besefte dat ik maar beter terug naar Brooke ging. Voordat ze zeker iets doorhad. ik deed mijn haar mooi in een knot , deed opnieuw een zwart lijntje onder mijn ogen en ging terug richting Brooke.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Dawn Mary Claire:

    'Dawn, dat was echt geweldig.' zegt hij vol bewondering en kijkt me aan. 'Serieus, jij hebt echt talent.' zei hij nog steeds verbaasd. Ik lach en kijk hem aan. 'Dankje, dan moet je mij eens zien, als ik piano speel' zeg ik lachend. 'Ik vind muziek gewoon zo mooi en rustgevend. Als ik dat bespeel, leef ik in mijn eigen fanasie en droom ik er op los' zei ik betoverend en sluit mijn ogen. Het was zo heerlijk.


    One Who Travels A Higher Path.

    Brooke

    Ik haal mijn schouders even op. 'Volgens mij was ze moe,' zeg ik waarnaar ik vriendelijk glimlach naar Abbey. 'Graag.' zeg ik. Alcohol gaat er altijd wel in bij mij. Vanuit mijn ooghoek zie ik Sarah weer naderen. 'Oh, daar is ze weer.' zeg ik vrolijk.

    Stefano

    'Ik snap wat je bedoeld, dat heb ik hetzelfde als ik zing.' gaf ik toe. Normaal gesproken zou ik dit nooit toegeven aan iemand. Maar Dawn was de enige waar ik 100% mezelf kon zijn zonder dat ze me zou veroordelen. Dat was fijn. 'Hoelang speel je eigenlijk al?' vraag ik geïnteresseerd.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sarah

    Ik zie Brooke en het andere meisje drinken van de fles vodka. Daar heb ik dus ook nood aan. Misschien helpt dat een beetje. 'Ik wil ook wat! ' zeg ik. En ik pak de fles af en drink er gulzig van. Ja , dat helpt inderdaad. 'Dankje' zeg ik en geef de fles terug. 'Ik ben Sarah Brightway .Jij?' Vraag ik, voordat ze beginnen te vragen over wat er met me is.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Abbeygail
    'jeey, je bent er weer, ik ben Abbey' zeg ik tegen het meisje terwijl ik wat voor mijzelf en Brooke inschenk. 'Ik heb in mijn kamer ook nog sigaretten als jullie die willen,' Aangezien zij de vodka hebben meegebracht, wil ik iets teruggeven. Als ze niet roken, houd ik de sigaretten zelf, maar als ze dat wel doen, dan deel ik ze wel. Zo blij ben ik met de alcohol.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 15:02 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Sarah


    'Heb jij sigaretten? ' Vraag ik vol verbijstering. Het is misschien geen echte drugs, maar alles is beter dan niets. 'Daar heb ik inderdaad wel zin in.' Geef ik toe. 'Wat voor zijn het?' vraag ik, misschien is het toch iets anders je weet nooit. Hopelijk stellen ze hier geen vragen bij.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Abbeygail
    'Als het goed is gewone, misschien als mijn vrienden heel aardig zijn geweest zitten er een paar joints tussen,' zeg ik ongegeneerd. 'Ik ga ze wel even halen,' Ik ren naar boven, graai in mijn koffer op zoek naar het pakje en mijn aansteker en ren weer naar beneden. 'Ik heb ze, ik vond nog drie andere pakjes in mijn schoenen, dus mijn vrienden zijn echt heel aardig geweest dit keer,' zeg ik.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Dawn Mary Claire:

    'Ik snap wat je bedoeld, dat heb ik hetzelfde als ik zing.' gaf hij toe en ik glimlach lief naar hem en knik dan vervolgens. 'Hoelang speel je eigenlijk al?' vraagt hij geïnteresseerd. 'Beide instrumenten bespeel ik al zo'n 8 jaar, toen ik 10 was begon ik' zeg ik en kijk hem glimlachend aan. Hij is echt leuk.


    One Who Travels A Higher Path.

    Sarah

    Abby liep naar boven , en ongeduldig wachtten ik en Brooke tot ze terug is. Wanneer ze terug is zegt ze dat er nog 3 andere pakjes in haar schoenen zaten. Yes , dit is echt wat ik nodig heb. Het is misschien minder straf dan de drugs die ik normaal gezien gebruik, maar echt alles is beter dan niets. Eigenlijk wil ik het pakje direct uit haar handen gritsen , maar ik probeer geduldig te wachten tot ze me een sigaret geeft.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Abbeygail
    'hier,' zeg ik en ik bied er eentje aan Sarah. 'Wil jij ook Brooke?' vraag ik terwijl ik er eentje opsteek. Een opgeluchte zucht verlaat mijn mond. 'Dit heb ik echt even nodig,' Zeg ik, waarna ik nog een slok vodka neem.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Sarah

    'Dankjwel' zeg ik en ik steek de sigaret vlug aan, en zet hem aan mijn mond . 'Dit voelt echt goed.' zeg ik. En rustig blaas ik de rook uit. Ik pak de fles vodka en drink nog een paar grote slokken. Tot mijn verbazing zie ik dat de fles alweer leeg is. 'Oei' zeg ik aangeschoten. 'Tja, dan zullen we nieuwe moeten halen ' zeg ik en ik wankel richting fontein. 'Kom! ' Roep ik.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~