• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Naam:
    Leeftijd (tussen de 15 en 18):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Reden voor de kostschool:
    Klas(3 t/m 6):
    Extra:



    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    xheart schreef:
    [I'm homee :), maar ik moet wel zo even mijn kranten lopen :(]


    (Ik ga ook zo, moet nog veel leren)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Sarah


    Ik lach om Quinn die de jas tegen Brooke gooit. Quinn is dus geen voorstander van roken, dus moet ik ervoor zorgen dat niets vertel over de drugs tegen hem, maar ik ga hem wel proberen een sigaretje aan te smeren. 'Alez nu , neem toch een trekje' zeg ik tegen Quinn. 'Als je het 1 keer gedaan hebt ... Het is echt geweldig, 1 keertje kan ook weer geen kwaad. Zo vlug ben je niet verslaafd'


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Brooke

    'Hee!' zei ik lachend. 'Dat is gemeen,' lachte ik aangeschoten terwijl ik zijn jas terug gooide op de grond. Daarna keek ik weer naar Sarah. 'Ga in de fontein zwemmen.' grijnsde ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sarah

    ' Ga de fontein in zwemmen.' grijnsde Brooke. 'En dan vieze vodka hebben? Nee dank je ' zeg ik .' Ik zwem liever niet, dan geen vodka te hebben! Kom Quinn, pak nu een trekje! '


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    [Ik ben der weer,heb ik wat gemist?]

    Tiffany Chandler
    Ik ga naast hem in het gras liggen, zo droog ik misschien sneller op. 'Dat nachtleven van je, is dat de reden dat je hier zit?' vraag ik voorzichtig. Met sommige dingen ben ik veel te nieuwschierig. 'Of zit je hier vrijwillig?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Dawn Mary Claire:

    'Ja, ik heb het nog steeds over de tuin.' zei hij lachend. 'We kunnen beter onze bedden hier neerzetten dan in die kamers.' zei hij. 'tenzij het regent.' mompelde hij erachter aan. 'Heel eerlijk. Ik heb niet zo'n zin om bij die andere meiden te slapen' zuchte ik. 'En hoe wil jij onze bedden, hier krijgen' vraag ik lachend.


    One Who Travels A Higher Path.

    Brandon

    'Nee, ik zit hier niet echt vrijwillig.' zucht ik. 'Aan de ene kant wel eigenlijk, ik wil verbeteren voor mijn broertje en hem het goede voorbeeld geven, maar aan de andere kant leek het iedereen beter dat ik hier naartoe ging. Mijn nachtleven was nogal... wild.' zeg ik en ik bijt op mijn lip. Ik praatte hier echt niet makkelijk over, en ik hoopte dat ik haar kon vertrouwen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Quinn

    " Neej dankje, ik vind druggs nog beter dan dit" zeg ik afwijzend en ik weiger het ding. Ze vinden dit altijd raar als ik ereen weiger. " Maat zwemmen in de fontijn is een goee idee". zeg ik lachend, ik trek mijn shirt en schoenen uit en spring in het water. " in het dorp hebben ze vast wel andere kleren" proest ik en ik spuug het vodka wateruit.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Abbeygail
    'geef die fles eens,' zeg ik lachend. 'er is een meer in een andere tuin bij een heel groot veld, laten we daar gaan zwemmen. wie er het laatste is is een loser!'gil ik blij.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Brad Lloyd
    "Eerste jaar en hopelijk ook het laatste", zei ik met een zwak glimlachje. Ik wou gewoon zo snel mogelijk terug naar New York, of naar het vakantiehuisje.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Tiffany
    Hij zat hier dus niet vrijwillig, zoals de meeste hier. Ik draai mijn hoofd zodat ik hem aan kan kijken, hij bijt op zijn lip. Schattig. 'Heb je er spijt van? Zo te horen gebeurden daar dingen die niet echt-' God, hoe moet ik dit nou weer uitleggen. 'Gebruikelijk zijn.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Sarah

    'Oke! Roep ik naar Abby. Ik neem de kleren van Quinn en loop achter haar aan. 'Ik heb de kleren van Quinn meegenomen , dan moet hij in zijn ondergoed naar het meer lope,!! ' Roep ik en al lachend loop ik mee naar het meer.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Kyle James Williams

    "Het is jouw beurt" grijnsde ze. 'Mmm.... Moter of auto' zei ik en ik streek een pluk uit haar gezicht. Ze was mooi en dat was een feit. Ik liet mijn hoofd tegen de achterkant van de mand aanleunen.

    Mia Amber James

    Ik was weggegaan om nog meer drank te zoeken wat niet echt een slim idee was. Ik was onderweg door het mannetje bij mijn arm gepakt en ik moest een alcohol test doen. En zoals je had kunnen verwachten zag je dat ik veel te veel had gezopen. Hij sleurde me mee naar tuin 2. 'Dus jullie dachten en feestje te houden hé' zei hij breed grijnzend terwijl hij me dichter tegen zich aan trok. 'Dit lieve meisje hier is het bewijs ervan dat jullie alcohol hebben' vervolgde hij en hij duwde me naar voren. Mijn rokje was ondertussen omhoog gekropen en ik trok hem beschaamd naar beneden. 'Ze heeft een alcohol test gedaan en nu gaan jullie dat ook doen' zei hij gemeen in hij pakte me bij mijn haren. 'Je hebt de regels overtreden jongedame een zien wat voor straf daar op staat'. Ik pakte mijn haren vast, want hij trok nogal hard.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Aiden
    Ik had nu al aardig wat op en keek lachend naar Quinn die de fontijn in sprong. Ik pakte nog wat drank en sloeg het zo achterover. Morgen zou vast leuk worden,de eerste schooldag en gelijk al een kater