• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.

Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

Uniform jongens
    Jongens sportkleding

Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia

Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway

Naam:
    Leeftijd (tussen de 15 en 18):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Reden voor de kostschool:
    Klas(3 t/m 6):
    Extra:

Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.

Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Stefano

'8 jaar, dus. Dat is al een lange tijd.' zeg ik bewonderend. Toen ik gitaar wilde leren spelen hield ik het nog geen week uit. Maar uiteindelijk heb ik het toch een beetje geleerd van een maat van me, net als de drums. 'Misschien, als we hier ooit uit komen, kunnen we iets doen samen met muziek.'

Brooke

'Wauw, jij hebt inderdaad hele lieve vrienden,' glimlach ik tegen Abbey waarnaar ik een hele grote slok Vodka neem. En knik. 'Graag.' glimlach ik. Abbey mocht ik dus sowieso ookal. Ze is chill.

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Sarah

Ik merk dat de anderen niet volgend dus roep ik : 'Kom nu! Of moet je geen drank meer hebben. Oh ja Brooke, heb je al verteld aan Abby van de fontein?' Zeg ik glimlachend. Abby is echt een fijn meisje. Ik denk dat Brooke ik en Abby veel plezier gaan maken hier.

Imagination set us free to be just what we want to be ~

Quinn

Ik had inmiddels al glazen leeg gedronken in een rap tempo en was dan opk nu al stomdronken. Ik zag de meisjes aankomen lopen met de vodka. Meteen rende ik op ze af. " Zo schenk maar bij" lachte ik " hee, daar is mijn zonnebril" ik wees naar de bril op het hoofd van ht meisje. "zou ik hem weer terug mogen?"

Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

Dawn Mary Claire:

'8 jaar, dus. Dat is al een lange tijd.' zegt hij bewonderend. 'Misschien, als we hier ooit uit komen, kunnen we iets doen samen met muziek.' zegt hij. 'Lijkt me leuk' zeg ik blozend. 'En we komen hier wel uit' zeg ik daarna glimlachend en kijk hem aan. Ik besf me nu pas, dat ik dicht tegen hem aansta.

One Who Travels A Higher Path.

Sarah

Ik zag Quinn aan de fontein staan. 'Sorry Quinn, de fles is leeg, ik ga ze nu bijvullen.' zeg ik en ik neem mog een trekje aan mij sigaret. En blaas het speels uit in Quinn's gezicht. Daarna wankel ik dronken naar de fontein en vul de fles .

Brooke

'Natuurlijk,' lachte ik en gaf hem zijn zonnebril terug. 'Bedankt voor het lenen.' zei ik waarnaar ik hem dankbaar aankeek en nam vervolgens nog een trekje van mijn sigaret die ik van Abbey had gekregen en wachtte tot Sarah terug kwam.

Stefano

'Uiteindelijk wel,' zeg ik waarnaar ik even de tuin rond kijk.
    'Maar voorlopig is het misschien nog zo erg nog niet.' zeg ik. Dan pas merk ik dat we best dicht tegen elkaar aanstaan. Maar dat vind ik helemaal niet erg.

Abbeygail
    'ik kom al,' zeg ik lichtelijk aangeschoten. 'jij ongeduldig meisje,' dan draai ik me om naar Brooke. 'kom je ook, dan kun je me vertellen over de fonjtein,' zeg ik waarna ik haar hand vastpak en haar achter Sarah aantrek.

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

Sarah

'Hier is de fles! ' Roep ik iets te luid. De afkickverschijnselen zijn al veel minder door de alcohol en de sigaret. Hopelijk kan ik deze week ergens in het dorpje drugs gaan kopen. Ik zal er alles voor doen om dat te hebben. Al moet ik er iemand voor vermoorden.

Quinn

"Iel je stinkt!" zei ik klagend maar wel op een dronken toon. Ik heb echt een hekel aan sigaretten en roken bah. Druggs gebruik ik wel eens maar ik rook nooit. Als je daar aan begint stop je nooit meer. " Man ik krijg het hier echt. benouwd" zuchte ik, ik had ook nog mijn jas aan dus het was wel logisch dat ik het heet had. Ii gooide hem wel, maar met mijn stomdronken hoofd vil hij in de fontein. " Oops dat is de enige jas die ik mee heb" zei ik weer rn ik zette mijn muts weer goed op mijn hoogd. Hij was helemaal afgezakt tot net boven mijn ogen.

Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

Dawn Mary Claire:

'Uiteindelijk wel,' zegt hij waarnaar hij even de tuin rond kijkt. 'Maar voorlopig is het misschien nog zo erg nog niet.' zegt hij. Ik lach en kijk hem aan. 'Heb je het nog steeds over de tuin?' vraag ik grijnzend en por hem in zijn zij.

One Who Travels A Higher Path.

Brooke

Ik plante mijn handen in mijn heupen en keek hem aan. 'Ik stink helemaal niet,' verdedigde ik mezelf. Maar daarna schoot ik weer in de lach. Ik viste moeizaam zijn jas uit de fontein en gaf het aan hem. 'Hopelijk droogt het een beetje.' schaterde ik het uit van het lachen.

Stefano

'Ja, ik heb het nog steeds over de tuin.' zei ik lachend.
    'We kunnen beter onze bedden hier neerzetten dan in die kamers.' zei ik. 'tenzij het regent.' mompelde ik erachter aan.

Sarah

Ik zag dat Brooke de jas van Quinn uit de fontein haalde. Wat vriendelijk dacht ik. 'Weet je waar ik zin in heb? ' vraag ik. 'Zwemmen!' schreeuw ik lachend. 'Is hier ergens een meer ofzo?'

Quinn

" Nou okeej, roken hoort bij en feestje maar ik ben er geen voorstander van." verdedigde ik mezelf ook. " Okeej dat klonk heel stom" lachte ik uit en ik moest nog harder lachen toen ik klets mat werdvan mijn jas "zo nu ben jij ook nat" proestte ik uit. ik gooide mijn jas tegen Brooke aan.

[I'm homee :), maar ik moet wel zo even mijn kranten lopen :(]

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Brandon
    'Je moet niet zo negatief denken joh.' zuchtte ik. Ze had echt geen idee van hoe ze eruit zag volgens mij. 'Ja, ik hoop wel dat dit een uitzondering is want ik ga niet de hele dag in deze natte kleren lopen.'

[Felicia had nog iets tegen Adam gezegd maar geen antwoord meer gehad?]

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.