• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Naam:
    Leeftijd (tussen de 15 en 18):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Reden voor de kostschool:
    Klas(3 t/m 6):
    Extra:



    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Quinn

    "Artemis is mijn rat" lachtte ik. " Weet ik niet maar het bier is bijna op dus..."


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    'Dan moeten ze helemaal snel komen' zeg ik lachend.'ik heb misschien nog wel een fles bacardi in mijn koffer als mijn ouders die tenminste niet gevonden hebben voordat ik weg ging' zeg ik.

    Tiffany
    Hij pakte mijn hand vat en trok me uit de stoel. We liepen naar de bioscoop, waar niemand was en huist nu een romantische film afspeelde. 'Awkward,' mompel ik zacht. Het zou wel een perfecte plek zijn. Je hoeft met niemand te praten. Ik neem plaats op een van de stoelen achterin. Dit keer klop ik op de stoel naast me. 'Fuck oh, jongens houden natuurlijk niet van dit soort films,' denk ik hardop en sta weer op. 'Andere keer dan maar?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Brad Lloyd
    "Ik weet precies wat je bedoelt. We hebben een vakantiehuisje in Zweden en van zodra ik oud genoeg ben ga ik daar wonen en een nieuw leven opbouwen. Toch van zodra ik hiervan verlost ben", zei ik. Ik kon niet wachten om hier weg te gaan en naar het vakantiehuisje ter verhuizen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Abbeygail
    'en die heb je meegenomen, drank dieren, hoeveel andere regels heb je al gebroken? en er zijn hier meiden met Vodka, man ik ben blij dat ik jullie heb leren kennen,' zeg ik lachend en ik drink mijn blikje leeg.

    Adam
    'weet je, dat is best wel heel schattig,' zeg ik terwijl ik haar hoofd omhoog til zodat ik haar aan kan kijken. 'En ik zou graag een keer met jou mee gaan, zolang jij de weg maar weet, want ik ben heel slecht in kaartlezen en alles,' zeg ik lachend.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Brandon

    'Mij maakt het niet uit hoor.' zeg ik en ik trek haar op de stoel naast me. 'Awkward much.' zeg ik en ik lach zachtjes. Ik richt mijn blik op het scherm waar de meest cliché scène plaats vind. Een stelletje die op elkaar afrent en elkaar dan huilend en wel in de armen valt. 'Wat schattig.' zeg ik zachtjes en ik prik plagend even in Tiffany's zij.

    Felicia

    'Weet je, dat is best wel heel schattig,' zegt hij terwijl hij mijn hoofd omhoog tilt. 'En ik zou graag een keer met jou mee gaan, zolang jij de weg maar weet, want ik ben heel slecht in kaartlezen en alles,' zegt hij dan lachend. Voorzichtig pak ik zijn hand en haal die van mijn kin af. 'Ik ben er geboren en getogen, natuurlijk weet ik de weg.' fluister ik.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 23:36 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Quinn

    "Woow, gingen ze dat bij jou controleren? Bij mij was het zo van, je bent nu volwassen zodemieter op naar Londen. Nog geen uur later zat ik op de motor. Maar dat zou heerlijk zijj ga het halen!" " ehm, ik had geen uniform aan en Artemis heeft de blazer onder gezeken" antwoordt ik het meisje

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 23:37 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Andrew Cole.

    "Moet je doen" zei ik, "Niemand houdt je tegen, behalve dit hier" zuchtte ik. Niemand kende me hier echt. Ik wou daar helemaal niet gaan feesten en me zat zuipen. Vergeet het. Ik was zo niet en zou zo ook nooit worden. Ik had gewoon een probleem met mensen die me kwaad maakten, héél kwaad.

    Abbeygail
    'Oké, nu baal ik ervan dat ik niet ook iets te zuipen heb meegeracht. Ik heb alleen sigaretten, wat ook al knap is, want mijn ouders hebben mijn koffer wel 10 keer gecontroleerd,' zeg ik/

    [ik ga slapen]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Austin
    'Mijn ouders zijn gewoon veel te streng'zeg ik. ' Ik hoop dat ze hem niet hebben gevonden en anders zit hier een dorpje waar je vast wel drank kan scoren'zeg ik.

    Mia Amber James

    Een jongen gooide een blikje naar me en ik ving hem behendig op. 'Dankje' zei ik glimlachend en ik trok het blikje open. Ik nam er een grote slok uit. Dit had ik nodig. Muziek, drank, lekkere jongens, feesten!

    Kyle James Williams

    'Vanille of Chocolade' vroeg ze. 'Mmm.. moeilijk. Ik denk chocolade'. 'Rok of broek' vroeg ik en ik keek even naar beneden. Richtte me weer op Vanessa en streek door haar haren.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Quinn

    "Rook jij? Ik niet dan gaat mijn mooie stem weg" lach ik sarcastisch.
    Ik had ooit eens een sigaret genomen en zelfs toen ik dronken was vertrapte ik hem op de grond. Ik gruwl er van.

    (ik ga dnk okk so)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Tiffany
    'Wat schattig!' zegt hij en prikt in mijn zij. 'Kappen,' zeg ik tussen het lachen door. Dan prik ik hem terug. Dom naturlijk, zoiets doen bij de enige vriend die je hebt. Ik wil niet dat ook hij me gaat haten. Meteen stop ik ermee en kijk weer naar de film. 'Dit is nu al de slechtste film die ik heb gezien. Alsof zoiets ooit in het echt zal gebeuren.' Oke, misschien bij anderen, maar bij mij niet.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [bAustin][/b]
    'ik ga wel kijken of ik het nog heb' eg ik en loop weg.Ik loop de kamer in en loop naar mijn koffer. Blij haal ik de fles bacardi eruit en zie ook nog een sixpack cola. Ik pak die ook en loop terug naar de andere. 'got it' zeg ik blij en hou de bacardi omhoog.

    Brad Lloyd
    "Waarom ait jij hier eigelijk? Want ik denk niet dat hier ook maar één iemand is die hie voor z'n plezir een jaar komt doobrengen." Ik was er nu zo goed als zeker va dat hij erg aardig was en ik was oprecht geïntresseerd in zijn antwoord.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe