• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Naam:
    Leeftijd (tussen de 15 en 18):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Reden voor de kostschool:
    Klas(3 t/m 6):
    Extra:



    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [alAustin,Quinn Mia,Adam,Felicia en nog wat mensenmaar dat weet ik niet meer xD]

    Brandon

    Ik zie hoe ze rood wordt en meteen kijk ik weer de andere kant op. Ik hield er echt niet van als mensen zich ongemakkelijk voelde in mijn buurt, of als ik iemand kwetste. 'Sorry.' zei ik toen. Het was eruit voordat ik het merkte, ik wilde het niet zeggen, want dan zou ze zeker weten dat ik naar haar keek. Meteen had ik spijt van mijn domme actie.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    (Abbeygail ^^ )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    'echt hea, ouders zijn echt klote.Ik ben dan wel 17 maar alsnog ze denken af en toe dat ik nog 5 ben ofzo.maar ik doe gewoon wat ik wil ik ben oud genoeg hoor' zeg ik

    Quinn

    "Mij hebben ze altijd genegeerd en opeens BAM, moest ik hier heen!"
    Ik keej weer naar de meisjes, "waarom jullie hier?"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Kyle James Williams

    Ze legde haar hand op mijn kaak en liet toen zachtjes los. "I guess dat ik die verleiding was ?" lachte ze zachtjes. Ik knikte en bloosde een beetje. 'Ja' ik gaf haar nog een klein kusje en ging toen weer recht zitten.

    Mia Amber James

    'Ik heb mijn zoveelste pleeg-ouders versleten' zei ik alsof het dood normaal was. Ik was al een klein beetje aangeschoten. Like i care. Ik kon nog de hele nacht zuipen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Tiffany
    'Sorry,' zegt hij. Hij keek dus inderdaad naar me. 'Het geeft niet, ik zou ook kijken als jij een stripact zou uitvoeren,' grap ik. Het was niets voor mij om me zo te gedragen, en bij Brandon ging het zo makkelijk. 'Dat bloos gedoe zal wel vaker gebeuren, ik kan niet tegen complimenten of dat soort gedoe.' Vooral complimenten zijn vervend, omdat ik weet dat er dan tegen me word gelogen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Austin
    'ouders zijn gewoon onbegrijpenlijk' zeg ik en kijk daarna naar de meiden omdat ik eigenlijk ook wel nieuwsgierig ben waarom ze hier zitten.

    Brandon

    'Waarom kan je daar niet tegen dan?' vroeg ik voorzichtig. Complimentjes waren toch juist leuk en positief? Tenminste, ik vond het altijd wel leuk als iemand zei dat ik er goed uit zag, of dat ik iets moois aan had. Ik zakte op het gras en ging achterover liggen, de zon brandde meteen op mijn gezicht en ik legde mijn handen onder mijn hoofd.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Quinn

    "zo, hoe oud was je dan voor het eerst en wat was er met je ouders gebeurd. Het get niet al wil je er niet over prayen." vroeg ik rustig aan haar. In was nog redelijk bij zinnen en wist ook dat ne met dit soort vragen mensen kan kwetsen.

    ( ik ga nu doeii!)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (ik ga ook maar denk ik.Doeii)

    Tiffany
    'Gewoon, ik hou er niet van als mensen liegen.' De laatste klitten zijn eruit waardoor mijn haar weer goed zi, voor zover mogelijk dan. Ik ga weer bij het fonteintje zitten op de verhoging. 'Zou dit een uitzondering zijn om normale kleding te dragen?' Het leek me wel, mijn ouders wilden maar een uniform betalen. Ik kon moeilijk hierin blijven lopen en een verkoudheid oplopen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Mia Amber James

    'Ik was 5 en ben toen nog niet eens een maand bij mijn eerste pleeg-ouders geweest. Ik keerde mijn 3 shotje in mijn mond om. 'Gadver' mompelde ik en ik trok een vies gezicht.

    [Dit was mijn laatste post... Going bed heb morgen twee toetsen : (]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Vanessa Olivia Goodman.

    Ik beet zachtjes op mijn lip en gaf hem een por, "Het is jouw beurt" grijnsde ik. Tja, het was niet omdat we nu gekust hadden dat we elkaar niet meer beter moeten leren kennen. Oké, heel misschien niet, maar wat moesten we anders doen ? Oh, tuurlijk.

    {Mijn topics.}


    “To live will be an awfully big adventure.”