• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Naam:
    Leeftijd (tussen de 15 en 18):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Reden voor de kostschool:
    Klas(3 t/m 6):
    Extra:



    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Austin
    'Aahjah shit Artenis,'fluisterde ik. 'Wie heeft er hier allemaal drank op zijn kamer liggen? Ik haal het wel op en leg het ergens waar hij niet kan vinden en ik neem Artenis ook mee'fluister ik net hard genoeg dat iedereen behalve de man het kan horen.

    Sarah

    'Ja, man! Je blijft van mijn spullen af! ' riep ik. 'Kom Brooke, laten we naar de kamer gaan, droge kleren aandoen .' Zei ik tegen brooke en ik stond op.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Andrew Cole.

    Zuchtend nam ik plaats in de aula. Ik wou niet eens weten wat er gaande was op de kamercontrole. Serieus, ik was het beu. Beu om telkens door anderen meegesleurd te worden naar de straf, beu om telkens mee te worden gestraft terwijl ik niks had gedaan. Ik had niet eens meegevierd, ik was weggelopen toen bij de bios. Ik had mooi mijn mondje gehouden toen ik doorhad dat de fontein vol zat met Vodka. Ik zakte wat onderuit en haalde mijn iPhone boven. Moest iemand zich zo voelen, dan zou ik dat zien, direct. Ik wist dat gewoon. Ik kon door mensen heen kijken. Ze waren een open boek voor me. Zo zag ik bijvoorbeeld dat het meisje voor mij enorm verlegen en onzeker was vanbinnen terwijl ze zich uitte als een bitch. Damn, dat deed ik ook.

    Brooke

    'Ja, precies. We verdoen onze tijd hier.' riep ik boos tegen die vent waarnaar ik opstond en samen met Sarah terug liep naar onze kamers. 'Ik begin het hier steeds leuker te vinden.' glimlachte ik tegen haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    "Ik er ligt nog een sixpack in mijn tas en Artemis zit ook in mijn tas. Ik hoop dat ze niet weer alles heft ondergezeken, zou je dan ook mijn blazer schoon willen maken?" vroegik. Ik had wel veel eisen maar de man wist gelukkig niets over mijn overtreden regels.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Abbeygail
    'Ik heb geen drank, alleen sigaretten, maar ik ga het zelf wel halen. Deze natte kleding begint steeds vervelender te zitten,' zeg ik en ik sluip zachtjes weg.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Ik moet door! ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Stefano

    'Nou moeten wij hier ook zitten terwijl die anderen aan het kloten zijn.' klaag ik tegen Dawn waarnaar ik aarzelend mijn arm om haar heen sla. Ik vond haar dus leuk.. En niet zo'n beetje ook.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    "Dan ga ik ook! Austin komje mee? Jij hebt vast wel droge kleding voor me" zei ik terwijl ik zag dat steeds neer mensen weg gingen. Ik voelde me al beter maar liep te snel en viel weer op mijn bek. Op ieuw raapte ik mijn spullen op en liep in mijn natge spijkerbroek en met blote voeten naar de kamer.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    Ik loop samen met Quinn de zaal uit en laat de man rustig achter. 'En nu maar hopen dat die niet naar onze kamer komt ofzo' mompel ik. Toen we bij onze kamer kwamen pakte ik en shirt en een broek die ik richting Quinn gooide.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 17:07 ]

    [oww wacht ff reactie aanpassen xD]

    Dawn Mary Claire:

    'Nou moeten wij hier ook zitten terwijl die anderen aan het kloten zijn.' klaagt stef tegen me. Hij legt zijn arm om mij heen. Ik ga dichter tegen hem aanzitten en leg mijn hoofd op zijn borst. 'Als ik maar bij jou ben' zeg ik zachtjes en kijk hem aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    [ ben eten dus reageer even niet]

    Brandon

    'Nee hoor, ik ga dat ook eventjes doen. Dan zie ik je bij de voordeur oke?' zei ik vrolijk en ik liep weg richting mijn kamer. Daar aangekomen pakte ik een setje aan wat eigenlijk altijd wel kan. Mijn snapback en Jordans aan, wat hield ik van die dingen. Daarna liep ik terug naar de deur en wachte op Tiffany.

    Felicia
    'Nee, dat klinkt niet raar.' lach ik. 'Uhm oke, wat doe je het liefste in je vrije tijd?' zei ik en ik glimlachtte even naar hem. Snel haalde ik een hand door mijn haar heen en keek hem daarna weer aan.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    (Whaha geeft niet)

    "Miss kan de deur opslot" mompelde ik en ik bekeek de deur. Er zat een sleutelgat in maar ok had gee. sleutel. "Laat maar zitten, heb jij droge kleding, dit zijn de enige kleren die ik meehad" zei ik yevergeefs en ik slog deur dicht.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.