• Ik ben dus ook begonnen met covers maken omdat ik me dood verveel. Let wel: eind juli stop ik ermee, dit is iets tijdelijks! Maargoed, kom dus maar op met die aanvragen.


    Voordat ik jouw cover ga beginnen maken, zou ik enkele dingen willen weten en daarom heb ik een lijstje gemaakt met dingen die je moet invullen, zodat ik een idee heb over wat jij wilt qua cover. Ik zou de afbeeldingen eventueel zelf willen uitzoeken, maar dat gaat me waarschijnlijk veel tijd kosten dus ik zou het ten zeerste op prijs stellen moesten jullie zelf de afbeeldingen zoeken.


    Titel:
    Andere tekst*:
    Afbeeldingen:
    Korte beschrijving van je story*:
    Sfeer*:
    Andere eisen:

    *: Moet niet per se ingevuld worden.



    Afgewerkt:
    x Voorbeeld
    x Fierte
    x Antebellum
    x LovelyLonely
    x danielle237
    x Embraced
    x JFien
    x Bleu
    x danielle237

    Wachtlijst:
    x Eenhoornpoep
    x Zaynlove10
    x Zaynlove10
    x Secrett
    x Constantine
    x Solera
    x prejudices
    x Crocker
    x DayLight
    x glims

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 22:09 ]

    Titel: Ich werde dich für immer liebe
    Andere tekst*:
    Afbeeldingen: Bastian Schweinsteiger - Doutzen Kroes - Eventuele achtergrond
    Korte beschrijving van je story*: Hier
    Sfeer*: Romantisch, warm, vrolijk, zomers.
    Andere eisen: Geen usernames erop en ik vraag hem ook nog bij andere topics aan (: En zou dit lettertype mogelijk kunnen zijn? Gewoon in het wit met zo'n zwarte rand, zoals bij dat lettertype voorbeeld ook staat.

    Ik vraag ook nog bij andere mensen, ik hoop niet dat dat erg is? (:

    Fierte schreef:
    Ik vraag ook nog bij andere mensen, ik hoop niet dat dat erg is? (:

    Nee, da's geen probleem. Je cover zal vanavond/morgen af zijn! (:

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 13:33 ]

    Ik heb ergens anders al een reactie met alle shizzle gegeven, ik kopieër die even:

    - *Optioneel > titel: Unforgettable || James Potter and Lily Evans
    - *Optioneel > beschrijving van de story etc.:
    Lily Evans is een slim meisje, dat op haar elfde is achter gekomen dat ze een heks is. Sindsdien gaat ze naar Hogwarts. Op school amuseert ze zich met haar vriendinnen Alice Gordon en Mary McDonald. Aan een paar mensen ergert ze zich echter mateloos: James Potter en Sirius Black.

    James Potter is een rasechte Gryffindor op Hogwarts. Samen met zijn beste vrienden, Sirius Black, Remus Lupin en Peter Pettigrew maakt hij de gangen van de school onveilig. Hij heeft al jarenlang een grote crush op Lily Evans, maar zij weigert hem ook maar een blik waardig te keuren.

    Maar hoe is het dan toch mogelijk dat Harry bestaat? You'll see…


    Het is gewoon een verhaal over het laatste jaar van James en Lily, met alle problemen, up's en down's op zich.
    - *Optioneel > username erbij? Nee, dat hoeft niet ;]
    - Afbeeldingen > ik zou er evt. één bij kunnen zoeken, want anders gaat de meeste tijd zitten in het zoeken naar afbeeldingen;
    Deze zeker:


    Deze kun je gebruiken, maar je mag natuurlijk ook een andere zoeken:


    Als je wil mag je er nog meer zoeken, maar sowieso de eerste.
    - Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen; Een beetje duister, maar toch met wat liefde erin.
    - Verder wensen. Geen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Fierte schreef:
    Titel: Ich werde dich für immer liebe
    Andere tekst*:
    Afbeeldingen: Bastian Schweinsteiger - Doutzen Kroes - Eventuele achtergrond
    Korte beschrijving van je story*: Hier
    Sfeer*: Romantisch, warm, vrolijk, zomers.
    Andere eisen: Geen usernames erop en ik vraag hem ook nog bij andere topics aan (: En zou dit lettertype mogelijk kunnen zijn? Gewoon in het wit met zo'n zwarte rand, zoals bij dat lettertype voorbeeld ook staat.

    Ik vraag ook nog bij andere mensen, ik hoop niet dat dat erg is? (:



    Als ik iets moet veranderen, zeg je het maar.

    Je bent volgens mij het woordje 'liebe' vergeten? ;o

    Fierte schreef:
    Je bent volgens mij het woordje 'liebe' vergeten? ;o

    Oh, ja, ik had de tekst snel gekopiërd en ik zal het vergeten zijn. Ik probeer hem nu nog te veranderen, anders doe ik het morgen, want ik moet nu nog even leren. (:

    Mijn topics, zit op de iPad. Vanavond heb je mijn aanvraag.


    People change, memory's don't.

    Ik wil graag een cover voor mijn story. Heb je nog tijd??


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    Titel:Polyvore sets
    Andere tekst*:Klein in het onderhoekje Made By Laquisha
    Afbeeldingen:http://www.polyvore.com/rpg_ziekenhuis_outfit/set?id=50597888&.locale=nlhttp://www.polyvore.com/random_outfit/set?id=50574764&.locale=nl


    Korte beschrijving van je story*:/
    Sfeer*:net als die van fierte
    Andere eisen:/

    danielle237 schreef:
    Ik wil graag een cover voor mijn story. Heb je nog tijd??

    Ja hoor, maar ze komen sowieso wat later omdat ik morgen nog examens heb. (: Ik probeer de meesten vrijdagavond af te werken!

    Met welk programma maak je die covers eigenlijk?


    26 - 02 - '16

    Momentum schreef:
    Met welk programma maak je die covers eigenlijk?

    GIMP en op pixlr.nl (:

    Titel:Everything is different.
    Andere tekst*: -
    Afbeeldingen:http://www.fotogeorgeburggraaff.nl/Herfst/0000081784.jpg



    http://82.176.143.160/wpmaatinbalans/wp-content/uploads/2011/09/volle-maan.jpg



    Korte beschrijving van je story*:-
    Sfeer*:Gevrustreerd. Word vrolijk.
    Andere eisen:Graag de titel in witte sierlijke letters bovenaan. Het is de bedoeling dat het ongeveer dag en nacht is. Achterliggende gedachten: Dag en nacht dat blijft maar doorgaan.


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    Titel: Twisted Minds - Met mysterieuze letters?
    Andere tekst*: Geen.
    Afbeeldingen: Deze, maar dan zonder die tekst eronder. Als dat niet goed uitkomt, dan kun je ook deze gebruiken, maar die is best wel klein. Die foto moet in het midden. Om de foto moeten deze drie jongens: klik, klik en klik. Als het kan zou ik graag willen dat de jongens eromheen zijn en een beetje wazig?
    Korte beschrijving van je story*: Het gaat om Cassie (het meisje op de foto). Cassie zit in een inrichting voor mensen met een aandoening. De jongens van de foto's zitten daar ook in. Cassie is depressief en weet niet wat haar overkomt als ze ontdekt dat alle 3 de jongens verliefd op haar zijn.
    Sfeer*: Triest. Omdat het in een kliniek afspeelt. Ook een beetje mysterieus.
    Andere eisen: Alles in een kleur ofzo? Zoals je een beetje in de eerste voorbeeldfoto deed. Als dat niet lukt, maakt dat niet persé uit.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 16:19 ]


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    De covers komen allemaal morgen, sorry dat het even wachten is, maar ik heb examens nu en dat gaat voor. ^^
    Morgen werk ik ze dus allemaal af.