• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Naam:
    Leeftijd (tussen de 15 en 18):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Reden voor de kostschool:
    Klas(3 t/m 6):
    Extra:



    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Ik giet wat bacardi bij het blikje cola en geef het aan Quinn. 'De eerste schooldag begin ik met en kater!' zeg ik lachend en drink zelf ook wat bacardi cola.

    Vanessa Goodman.

    "Die was overtuigend" lachte ik. Ik liet mijn wijnsvinger langs zijn kaaklijn glijden om dan gewoon door zijn haar te gaan. "Het was gewoon te verleidelijk om dat te weerstaan" gniffelde ik geamuseerd.

    Brandon

    Ze sluit haar ogen en laat de zon op haar gezicht schijnen. Langzaam laat ik mijn hand door het water glijden en dan spat ik voorzichtig wat water in haar gezicht. 'Je vroeg er echt om mevrouwtje.' lach ik als ze opkijkt.

    [Woeps, verkeerd begrepen, sawry.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin
    Ik pak het shortje aan en gooi hem in één keer achterover.Heerlijk zo'n shortje. 'Ik ben Austin rn jij?'vraag ik aan haar en neem weer een slok van mijn bacardi cola

    Quinn

    "Bedankt" ik pak het glas aan en neem meteen grote slokken. Het brandt in mijn keel. Ik bengt gevoel gelukkig gewend. "Ik vrieg je hie je heet" zeg ik weer tegen het meisje dat aan kwam rennen met de shotjes en vodka.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Kyle James Williams

    Ze ging met haar vinger over mijn kaak lijn naar mijn haar. 'het was gewoon te verleidelijk omdat te weerstaan' gniffelt ze. 'Weet je wat ik te verleidelijk vindt om te weerstaan?'. Zonder haar antwoord af te wachten zoen ik haar.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Mia Amber James

    'Ik vrieg je hie je heet' zei een jongen die nu al straal bezopen was. 'Mia' zeg ik en ik pak de fles vodka en neem er een grote slok uit. 'Jij?'


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Tiffany
    Ik voel koude spetters op mijn gezicht. Een kleine gil komt uit mijn mond. 'Je vroeg er echt om mevrouwtje,' lacht hij. Ik veeg wat water uit mijn gezicht. Lachend haal ik mijn hand door het water en maak hem ook nat. 'Je vroeg er echt zelf om meneertje,' zeg ik hem na. Dan doe ik het nog een keer waardoor zijn shirt helemaal doorweekt raakt. Dit zou vast niet mogen. Voor deze ene keer maakt dat niet uit. Ik wil ook een keer plezier maken. Al moet ik terug, heb ik dit toch een keer meegemaakt.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Brandon

    'Oh nee, dat deed je niet he!' lach ik als ze heel mijn shirt doorweekt maakt. Snel loopt het uit op een watergevecht waardoor heel onze uniformen nat zijn. 'Oeps.. Hier zullen ze niet blij mee zijn.' zeg ik als ik op sta en naar mijn kleren kijk. Tiffany's haren zaten door de war en ik bestudeerde eventjes haar gezicht en haar lichaam. Het was geen lelijk meisje, dat zeker niet.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    (Whaha srry, die ies waren spelfouten xd)

    Quinn

    "Ik ben Quinten of Quinn" lach ik. Dit was niet mijn eerste drank vandaag. Ik had thuis al wat gehad, gister een feest en toen ik hier net was ook twee biertjes. " zoow, mijn laatste feest was gister avond nog. ik kwam niet thuis en mijn ouders stuurden mij hier heen. Nog geen uur later zat ik op de motor hier heen. En jullie?"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    'Ik was veel te agressief en toen ik mijn broer heb geslagen zodat hij naar het ziekenhuis moest en mijn vader gewoon geslagen hebben ze me hierheen gestuurd' zeg ik. Het is dat ik nu al wat op heb anders had ik het wel wat moelijker verteld.

    Vanessa Goodman.

    Die had ik niet zien aankomen. Maar, hé, mij hoor je niet klagen. Ik legde mijn hand op zijn kaak, voor eventjes en liet toen zijn lippen los. Een beetje beschaamd door de idiote glimlach die op mijn gezicht stond keek ik naar beneden, "I guess dat ik die verleiding was ?" lachte ik zachtjes terwijl ik mijn groene ogen weer naar boven richtte

    [Holy Baby Jesus, half 1 ?! Ik heb morgen examen Wiskunde, ik ga slapen !]

    [Wie zitten er allemaal op dat "Feest?"]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Tiffany
    'Dat denk ik niet nee,' lach ik. Ik maak mijn das wat losser en doe de blazer uit. Beide gooi ik op de grond. Dan doe ik een poging om mijn haar te fatsoeneren. Ik voel dat hij naar mij kijkt. Onmiddelijk word ik rood. Iedere keer als dat gebeurd haat ik het meer. Mijn handen gebruik ik als kam om de weinige klitten eruit te krijgen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Quinten

    "Zoow heftig, ik heb een hekel aan mijn ouders, ik ben toch al volwassen??ik ben 18 dan mag ik dit tih doen?" vraag ik boos, ik vind het echt onzin van mijn ouders!


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.