• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Naam:
    Leeftijd (tussen de 15 en 18):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Reden voor de kostschool:
    Klas(3 t/m 6):
    Extra:



    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brandon

    Ik lach als ze me terugprikt in mijn zij. 'Dit is nu al de slechtste film die ik heb gezien. Alsof zoiets ooit in het echt zal gebeuren.' zegt ze als ze ineens stopt met me in mijn zij prikken. 'Dat weet je maar nooit he!' zeg ik opgewekt. 'Wie weet, die dingen gebeuren altijd als je het niet verwacht.' zucht ik dan.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Quinn

    Ik zie dat het andere meisje nu inmiddels van haar blikje drinkt. "en hoe heed jij lady? Waarom dragen alle meiden hier al feest kleren?" Ik kijk naar alle drie de meisjes, allemaal blond slank en ze dragen heele mooie jurkjes! Bij mij thuis heb je ze niet zo, toch maar een voordeel hier.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Quinn

    Ik zie Austin aankomen rennen. Ik ken hem nog maar net maar hij js nu al een maat vokr me. "Lekmer man! Nu kunnen we wel dronken worden!" lach ik vrolijk..


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Tiffany
    'Wie weet, die dingen gebeuren altijd als je het niet verwacht,' zucht hij. De knuffel op het scherm gaat over in een overdreven kus. Zelfs in de zaal zie je het speeksel ervan af vliegen. 'Dit zou ik dus niet willen meemaken.' Ik trek de schoenen uit die nu al blaren hebben veroorzaakt. 'Kindermishandeling.' Iets waar ik genoeg van af weet.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Austin
    'Zeker,en als die meiden nou ook nog is komen met de vodka helemaal'zeg ik een maak ondertussen de fles open. 'wil je met cola of niet?'vraag ik aan hem.

    Brandon

    Wat zei ze nou, kindermishandeling? Over die zoen? Had ze nog nooit gezoend dan? 'Achja, ze zullen het vast heel leuk vinden.' zeg ik. Ik besluit om er maar niet verder over te vragen, misschien vond ze dat niet fijn. 'Kijk die fontein daar!' zeg ik vrolijk als ik eventjes om me heen kijk. 'Kom!' zeg ik en ik trek haar omhoog. Daarna ga ik op het randje van de fontein zitten, met mijn rug naar het water toe.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Mia Amber James

    'Ik zie een jongen terug komen met een fles en een six-pack. 'Ik heb ook nog shotjes' gil ik opeens en ren naar mijn kamer haal ze uit mijn beauty case en kom er dan achter dat ik ook nog vodka heb. Ik kijk verbaasd en herinner me dat ik dat stiekem van me pleeg-gezin had meegenomen. Ik liep terug met alles in mijn handen en zette het neer. Ik pakte een shotje en goot het naar binnen.

    [Wie zijn er eigenlijk allemaal daar?]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Andrew Cole.

    "Ik heb een probleempje" begon ik, "Met mensen die me écht woest maken" zei ik. Ik richtte mijn blik weer op hem, "Mijn vader en moeder zijn gescheiden, toen ik besloot bij mijn moeder te gaan wonen was hij daar niet blij mee. Ik was alleen thuis toen hij binnenkwam en me begon te slaan uit het niets, ik was woest, sloeg terug, en voor ik het wist lag hij halfdood op de grond, mijn moeder helemaal boos op me". Ik zuchtte zachtjes en keek terug naar het scherm, "Ik doe nooit iets verkeerd, maar mensen die het verdienen geslagen te worden, krijgen het ook van mij".

    Vanessa Goodman.

    Ik trok een bedenkelijk gezicht, "Broek," zei ik dan maar. Ik hield meer van kleedjes, maar dat was geen optie. Ik lachte zachtjes, "Blond of Brunette ?".

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 23:53 ]

    Quinn

    "Oeew doe maar met!" zeg ik. Ik snak naar drank en alcohol en de cole geeft er een heerlijke smaak aan. " morgen zam wel de slechtste eerste schooldag ooit worden!" lach ik. ik zit in de zesde en het einige vak waar ik heel hoge cijfers mee kan halen zinder te leren is wiskunde. Ik weet niet waarom


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    'Aah lekker!' zeg ik als een meisje komt aan rennen met een fles vodka en shortjes. ' gun mij is een shortje' zeg ik blij tegen het meisje.

    Kyle James Williams

    'Broek' zei ze uiteindelijk. Ik hoorde een meisje gillen en dat betekende dat het feest nog in volle gang was. 'Blond of Brunette?' vroeg ze onzeker. Daar hoefde ik niet lang over na te denken. 'Brunette ofcourse' zei ik lachend.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Tiffany
    We komen aan bij de mooiste fontein die ik ooit heb gezien. Het zou zo uit een film komen, behalve de film die we net zagem dan.
    Ik ga naast hem zitten aan de rand van het water. 'Wat jammer nou, die film was net zo leuk,' zeg ik sarcastisch. Ik sluit mijn ogen en leg mijn hoofd in mijn nek zodat de zon er goed op kan schijnen.

    [Dat kindermishandeling was btw over die schoenen. c:]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Mia Amber James

    'Gun mij ook een shotje' zei een jongen naast mij. Ik bekeek hem eerst van top tot teen en bukte toen om een shotje te pakken. 'En jij bent?' zei ik terwijl ik het aan hem gaf,


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brad Lloyd
    Ik keek hem begrijepnd aan. Als iemand me razend kon krijgen, kan hij ook wel een paar harde klappen verwachten. Maar het was nog nooit zover gekome dat iemand met spoed naar het ziekenhuis moest worden gebracht.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Quinn

    " Doe mij ook maar en doe die vodka hier maar bij!" heerlijk van alles dokr elkaar. Gek doen en feesten. De volgende dag niet meernweten wat je jn bed doet of totaal ergens anders...
    (oja, de foto van Quinten is in day verhaal ding nog niet aangepast )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.