• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Naam:
    Leeftijd (tussen de 15 en 18):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Reden voor de kostschool:
    Klas(3 t/m 6):
    Extra:



    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Tiffany
    Hij had niets door. Het geluid werd steeds harder, er was een feest aan de gang hoorde ik uit de opmerkingen. 'Ga maar als je wilt,' zeg ik. Thuis had hij dus een leuk nachtleven, dat wilde ik hier niet voor hem verpesten. 'Ik vermaak me wel.' Als ik het me goed herinner was hier een kleine bioscoop. Ik ga daar wel een als hij naar het feest wilt.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Felicia

    'Waar kom je vandaan?' vraagt hij dan geinteresseerd. Ik liep naar een klein bankje en plofte neer. Ik voelde hoe zijn ogen zich over mijn lichaam lieten glijden en snel sloeg ik mijn benen netjes over elkaar heen. 'Ik kom uit hartje Londen, en jij?' vroeg ik en ik glimlachte onschuldig.

    Brandon

    'Hoeft niet hoor, tenzij je wil dat ik ga?' vroeg ik toen voorzichtig. Ik wist het wel, iedereen vond me lastig. Ik beet even op mijn lip om niet emotioneel te worden. 'Als je me lastig vind mag je het best zeggen hoor.' zei ik toen.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 23:15 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin
    'anders gaan we toch gewoon op onze kamer feesten,daar zijn nu toch geen mensen,dus geen gezeik'zeg ik en kijk ze vragend aan.

    Quinn

    "Natuurlijk" ik gooi een blikje naar haar toe. "Waar gaan we nu feesten? Bij de bios zijn ook al saaie mensen! en ja ik lig ook in kamer twee, gelukkig slaap ik beneden!" roep ik boven de muziek uit, day die boxjes zo hard kunnen zeg. " daar mag helaas geen drank en dan ks het ook sneu voor Artemis"

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 23:16 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Zou ik een reactie van Drew mogen?]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Kyle James Williams

    "Momentje" lachte ze. Ze boog wat over de rand van het mandje, "Shut the fuck up, would You ?! Ik probeer een gesprek te hebben hierzo, ga je ergens anders zat zuipen of ik haal dat ventje wel even !". Ze was duidelijk niet op haar mondje gevallen. Ze legde zich weer terug. "Vanessa Olivia Goodman, noem me maar Vanessa, V, Nessa, of iets in die aard, ik ben 17 jaar, woon in Cardiff, soms in Liverpool, en ik zit hier omdat ik ervoor heb gezorgd dat alle spullen van de nieuwe vriendin van mijn vader in Hawaii zijn terechtgekomen" zei ze lachend. Ik grinnikte. 'Tja en nu' zei ik ging recht zitten. Ik legde haar hoofd voorzichtig terug op mijn benen en streek met mijn wijsvinger langs haar wang.

    Mia Amber James

    Ik hoorde mensen lachen in de tuin en ik liep erop af. Ik zag mensen drinken. Daar had ik nu zin in alcohol. 'Hey mag ik meedoen?' vroeg ik toen ik wat dichter bij ze ging staan.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Austin]
    Ik denk even na waar we dan heen kunnen gaan en dan schiet me iets te binnen.'er zit hier nog eeen tuintje met een tafel. Daar kunnen we wel heen'zeg ik.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 23:21 ]

    Adam
    'Glasgow, het is daar best saai. Ik wil graag een keer naar Londen, maar ik kan niemand vinden die met me mee wilt,' zeg ik en ik volg haar naar het bankje. Daar plof ik neer en kijk haar strak aan.

    Abbeygail
    'dankje,' zeg ik en ik vang het blikje. 'Wie is Artemis?' vraag ik, waarna ik een slok neem. 'En we kunnen naar dat grote veld met een kapelletje dat ik heb gezien. Daar is het hopelijk minder gevuld met saaie mensen,' zeg ik, doelend op de mensen die boven zitten.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 23:24 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Tiffany
    'Nee, nee!' zeg ik gelijk. 'Ik vind het juist leuk als je blijft. Ik dacht alleen door je uitgaan van thuis, dat je dit niet zou willen missen.' Van onder hoor ik een paar botte reacties. We zijn dus blijkbaar saai. Dat wist ik al, dat krijg ik dagelijks te horen. 'Wil je de bioscoop zien?' vraag ik. Voorzichtig bijt ik op mijn lip. Ik wilde hier weg. Ik had genoeg beledigingen te horen gekregen, met Brandon zou het minder angstaanjagend zijn om hier weg te komen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Quinn

    "Ja goed idee!" zei ik en ik keek voor mij uit. Er kwam nog een meisje aan lopen. Hoe meer chickys hoe beter! " Ja natuurljk! Hier!" ik gooide ook een blikje naar haar toe.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [God i'm sorry, ik ga hem zo dadelijk zoeken !]

    Vanessa Olivia Goodman.

    Ik lachte en haalde mijn schouders op, "Oké, ik weet het, gewoon beantwoorden, elk om de beurt" stelde ik voor, "Chocolade of Vanille ?". Ik beet zachtjes op mijn onderlip om de glimlach in te houden die net ietsjes te groot zou zijn door het feit dat zijn vinger of mijn wang gleed.

    Austin
    mijn blikje was inmiddels alweer leeg en ik keen en beetje voor me uit.' waar blijven die meiden met vodka?' vraag ik aan Quinn aagezien ik daar nu best wel zin in kreeg.

    Brandon

    'Ja hoor.' zei ik en ik pakte haar hand vast. Ik trok haar uit de stoel en liep daarna vrolijk naar de bioscoop. Er was niemand en een of andere romantische film stond op. Perfect, dacht ik sarcastisch, nu zou ze al helemaal rare dingen van me gaan denken.

    Felicia

    'Dan kom je toch bij mij op bezoek!' zeg ik vrolijk en ik kijk hem diep in zijn ogen aan. Snel kijk ik weer weg en bijt ik op mijn lip. Ik voel hoe mijn wangen rood worden. Waarom moest ik nou altijd blozen? Ik leek wel een idioot.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Hij staat op de vorige pagina bovenaan]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Andrew Cole.

    "Heerlijk toch die drukke steden ?" zei ik lachend, met een stukje sarcasme, "Begrijp me niet verkeerd, het is altijd leuk om alles dichtbij te hebben, maar de rust van het platteland doet altijd eens goed". Ik dacht terug aan de vakantie in Frankrijk in een afgelegen huisje, zonder enig lawaai. Geweldig.