• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Naam:
    Leeftijd (tussen de 15 en 18):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Reden voor de kostschool:
    Klas(3 t/m 6):
    Extra:



    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brad Lloyd
    "Inderdaad, uit het altijd zo drukke New York", zei ik met een klein glimlachje. Ook al dat mijn huis in Amerika was, ik zou me altijd meer thuis voelem in het rustige en prachtige Zweden. Ik voelde me helemaal mezelf van zodra ik voet zette in Stockholm.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Felicia

    Ik trek mijn hakken uit en spring voorzichtig naar beneden. Abbey stelt zich meteen voor. Nou ja zeg, ze kan mij dan ook toch meteen voorstellen? 'Ik zei toch dat de mensen wel zouden komen.' zegt ze dan. 'He.' zegt iemand achter ons en ik draai me om. Een knappe jongen kijkt me vrolijk aan. 'Hey, ik ben Felicia, en jij?' vraag ik dan.
    [Ze bedoelt Adam]

    Brandon
    Het geschreeuw word steeds harder. 'Jeetje, dat ze eventjes stil zijn, ik probeer een fatsoenlijk gesprek met je te voeren en dat gaat een beetje moeilijk zo.' Normaal gesproken zou ik er meteen naartoe zijn gegaan maar nu moest ik veranderen en me inhouden. Maar ik zou Tiffany sowieso beschermen als er mensen problemen kwamen maken. Ik haatte het als jongens meisjes lastig vielen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Stefano

    'Ik werd bevriend met de verkeerde mensen.' zeg ik vanuit het niks tegen Dawn. Ze had haar probleem verteld, dus zou ik de mijne vertellen. Een kleine deel dan..

    [abo!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    "Kijk mensen dit lijk er meer op! Ik ben Quinten kf Quinn" zeg ik en ik kijk goedkeurend maat de meisjes. " zo, jullie wisten zeker dat er een feest zou komen!" zeg ik tegen ze en ik zeg mijn zonnebril op mijn muts. " Zo dan alten we de tortelduifjes alleen en gaan we feesten!!" bulder ik weer biven de muziek uit.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    Een meisje springt naar benden en stelt zich voor als Abby. 'Ik heet Austin'zeg ik. Ik hoor 'heey' achter me en draai me om. Ik zie Adam staan. 'Heey Adam'zeg ik. 'Eindelijk Quinn we hebben mensen gevonden diemet ons willen feesten!'roep ik.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 23:04 ]

    Adam
    'mooie naam,' zeg ik, en een mooi meisje. 'Ik ben Adam,' ik steek mijn hand uit en kijk haar met een glimlach aan. 'Je mag je vereerd voelen, je bent het eerste meisje hier dat ik ontmoet,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Vanessa Olivia Goodman.

    "Momentje" lachte ik. Ik boog wat over de rand van het mandje, "Shut the fuck up, would You ?! Ik probeer een gesprek te hebben hierzo, ga je ergens anders zat zuipen of ik haal dat ventje wel even !". Ik was niet op mijn mondje gevallen. Ik legde me weer terug en dacht eventjes na, "Vanessa Olivia Goodman, noem me maar Vanessa, V, Nessa, of iets in die aard, ik ben 17 jaar, woon in Cardiff, soms in Liverpool, en ik zit hier omdat ik ervoor heb gezorgd dat alle spullen van de nieuwe vriendin van mijn vader in Hawaii zijn terechtgekomen" zei ik lachend.

    Felicia

    'Ik ben Adam' zegt hij en hij glimlacht. 'Je mag je vereerd voelen, je bent het eerste meisje hier dat ik ontmoet.' Ik bloos voorzichtig. 'Daar ben ik zeker vereerd mee zeg ik vrolijk. Mijn ogen keken eventjes diep in zijn bruin/groen/grijze ogen. Ik moest een flink stuk omhoog kijken, want hij was veel groter dan ik.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Quinn

    "Jeay, wel jammer dat ik mijn drank ni moet delen" lach ik en ik neem weer een slok uit het blikje. "Laat me raden hij komt ook bij ons op de kamer?" ik hoor eat geschreeuw vanboven. zonder te kijken steek ik mijn middelvinger uit naar boven.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 23:08 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Tiffany
    'Bedankt dat je met me om wilt gaan,' floep ik er opeens uit. Een reactie waar ik gelijk spijt van heb. Het is gemakkelijk om met hem te praten, dan zeg je dingen die je niet wilt zeggen. Ik probeer rustig te blijven, ik heb nu al een antwoord klaarliggen voor als hij door zou vragen. Hij kon het ook gewoon op een vriendelijke manier zien, zonder verdere betekenis. Ik hoopte natuurlijk daarop.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Austin
    'Laat me raden hij komt ook bij ons op de kamer?"Zegt Quinn en ik knik. 'Laten we maar ergens ander heen gaan,volgens mij zijn sommige mensen hier niet echt blij met onze gezelligheid'zeg ik.

    Brandon

    'Bedankt dat je met me om wilt gaan.' zegt ze dan ineens. 'Geen dank, ik vind het heel gezellig met je hoor.' zeg ik zachtjes. Ik meende het, ik was spontaan, dat wel, maar om nou te zeggen dat ik makkelijk met andere mensen praatte, niet echt. Bij haar leek alles wel vanzelf te gaan, alsof het heel normaal was.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    (Mijn topic)

    Dawn Mary Claire:

    'Ik werd bevriend met de verkeerde mensen.' zegt stef vanuit het niks tegen me. Ik keek op en keek hem aan. 'Iedereen maakt fouten...stef' zeg ik zachtjes. 'Je kan er niets aan doen' zeg ik dan en kijk hem aan. Voorzichtig gaf ik een kusje op zijn wang en kijk hem gemeend aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    "Goed punt kom we gaan" zeg ik en ik steek nog een keer mijn middelvinger oo naar boven. " Zo Adam dat wordt nog een zootje bij ons op de kamer!"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Adam
    Ik glimlach even naar haar, en draai me dan om. 'ligt eraan, lig je in kamer 2, dan ja,' zeg ik en ik draai me weer om naar Felicia. 'Waar kom je vandaan?' vraag ik geinteresseerd.

    Abbeygail
    Ik kijk even naar Quinn's blikje. 'Mag ik ook wat?' vraag ik, hopend dat hij meer bij zich heeft. 'zij zijn ook chagrijnig,' zeg ik terwijl ik naar boven kijk. 'er bestaat zoiets als een kamer, waarom gaan jullie daar niet heen?' roep ik, waarna ik Quinn weer aankijk. 'mag ik nou wat of niet?'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see