• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.

Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

Uniform jongens
    Jongens sportkleding

Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia

Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway

Naam:
    Leeftijd (tussen de 15 en 18):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Reden voor de kostschool:
    Klas(3 t/m 6):
    Extra:

Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.

Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Adam
    'dat is niet voor iedereen zo hoor, ik weet nog steeds de weg thuis niet. Maarja, dat is ook een beetje moeilijk als je elke paar maanden verhuisd,' zeg ik met een glimlach. 'Vind je het vervelend als ik je vraag waarom je hier zit?'

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

Brad Lloyd
    Ik grinnikte even. "Ik geloof dat we naar de aula moeten", zei ik daarna en ging rechtstaan. Ik wachtte tot hij ook recht stond.

We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

Quinten

"Whaha, hoe moet ik daar komen als ik niet eens kan lopen" schreeuwde ik lachend. "Anders gaan we niet!"

Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

Sarah

'Ik heb geen idee, maar ik vind het wel grappig , dat je niet tot daar geraakt. Alleen daarom wil ik gaan!' roep ik. 'Kom Abby en Brooke, we gaan ons omkleden! '

Imagination set us free to be just what we want to be ~

Moringa schreef:
    [hoe bedoel je verzamelen? Iedereen of alleen de personen die zich hebben 'misdragen'?]

[Iedereen om te laten zien wat voor ene effect het heeft]

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Felicia

'Het schijnt dat ik hier zit omdat mijn ouders me te verwend vinden en omdat ze vinden dat ik te afhankelijk van hun ben.' zeg ik zachtjes en ik kijk naar mijn vrolijk gelakte teennagels die door de peeptoe van mijn schoen komen. Misschien hadden ze wel gelijk en was ik te verwend, ik wist het niet. 'En, mag ik dan ook weten waarom jij hier zit?' vraag ik dan als ik eventjes door mijn wimpers naar hem opkijk.

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

Abbeygail
    'nou en, we gaan ze gewoon laten zien hoe je moet feesten. Kom mee,' Ik hijs mezelf op de kant, maar glijd uit en beland weer ik het water. 'hey Austin, help eens,' zeg ik lachend. Normaal zou ik dit beschamend vinden, maar we zijn allemaal dronken, dus niemand kikt om naar mijn gedrag.

Axton Crawford
    "Ok." ik ging ook rechtstaan en stak mijn handen in mijn zakken, terwijl ik samen met hem over het terrein liep.
    "Ik hoop dat jij de weg beter kent dan ik."

“To live will be an awfully big adventure.”

Tiffany Chandler
    Ik luister naar zijn verhaal. 'Het lukt je wel.' Het is lief dat hij zoveel om zijn broertje en moeder geeft. In deze korte periode dat ik hem ken, vind ik dat leven niet bij hem passen. 'Je broertje mag trots op je zijn, je probeert te veranderen. Dat is al heel wat, de rest hier drinkt erop los.'

“My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

Brooke

'We zitten sowieso wel in de problemen, dus het maakt toch niets meer uit.' lachte ik met Quinn mee. Ja, of we nou straal bezopen en nat daar aankwamen of helemaal niet opkwamen dagen maakte ook niets uit mee, lijkt me. Maar toen Sarah ons riep klom ik toch stuntelig en ongecoördineerd het fontein aan en keek ik naar mijn doorweekte kleren en haren. 'Oh god.' schaterde ik het uit van het lachen.

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Dawn Mary Claire:

Hij glimlacht en kijk me in de ogen aan. Opeens voel ik zijn lippen op de mijne en slaat zijn arm rond mijn lichaam. Ik voel een warme gevoel door mijn lichaam heen trekken en trek hem dichter tegen me aan. Ik beantwoord zijn zoen. Vind hij mij leuk?

One Who Travels A Higher Path.

Austin
    hey Austin, help eens,' zegt Abbey lachend en ik steek lachend mijn hand uit om haar het water uit te treken.

Adam
    Ik pak Felicia's hand en help haar staan. 'kom mee,'zeg ik terwijl ik begin te lopen. 'Ik ging met de verkeerde mensen om, en zo ben ik helemaal niet. Het was zo erg dat zelfs Margaret, mijn begeleidster in het weeshuis, me niet meer aankon. Eerst stuurden ze me naar een afkickkliniek. Maar ik hoefde nergens van af te kicken, alleen van mijn vrienden,'

Quinn

"Okeej, dan gaan we wel!" Zeg ik en ik klim moeizaam uit het water. Ik pak mijn kleren die daarna ook meteen druipnat zijn. Ik zet mijn muts op mijn natte haren en zet mijn zonnebril op. "Zo dan mot iemand me wel ondersteunen" lach ik. Ik had het meest van allemaal gedronken en ook al de hele dag door, dus ik kon niet eens meer opmijn benen staan.

Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

Sarah

Ik zag dat Austin Abby hielp, maar ik kon zelf nog wel uit het meer geraken. 'Hej, ik denk dat we een beetje door moeten doen! God ik heb geen zin om me om te kleden.' zeg ik . 'Waarom gaan we niet gewoon zo?'

Imagination set us free to be just what we want to be ~