• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Naam:
    Leeftijd (tussen de 15 en 18):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Reden voor de kostschool:
    Klas(3 t/m 6):
    Extra:



    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    xheart schreef:
    (...)

    [Hetzelfde geld voor jou....]


    Sorry had er eventjes niet over nagedacht.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Austin
    'Quinn beter ga je op deze stoel zitten,anders wordt je zeker gesnapt'zeg ik en schuif een stoel naar hem toe. Zelf blijf ik gewoon staan,ik was wel dronken maar staan en lopen ging nog gewoon.

    Adam
    'ze hebben me geforceerd dingen te doen die ik niet wilde, waaronder drugs, stelen, en een bankoverval,' zeg ik zacht. Ik kijk naar de, opeens hele interessante, grond. 'wil je wat meer over jezelf vertellen, ik heb het hier niet zo graag over,'

    Abbeygail
    'nee, ik weet de weg niet. Ik weet wel dat jij ook niet heel stabiel meer bent, dus niet lachen om mijn radslag,' zeg ik en ik ren naar Sarah toe. Ik val haar aan in een knuffel, waardoor we bijna allebei op de grond liggen. 'zie je wel?' zeg ik lachend, waarna ik haar hand pak. 'Ik ben bang Saartje, bang voor die rare man van vanmiddag,' ik kijk haar zielig aan en barst dan in lachen uit. 'wil je nog een sigaret?'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Brooke

    Samen met Sarah zette ik Quinn op de stoel die een jongen naar hem toe schoof. Ik kende hem nog niet, dacht ik tenminste. Ik was nogal dronken dus ik kon het me toch niet meer herinneren. 'Hi, kennen wij elkaar al?' vroeg ik droogjes aan de jongen.

    [Aan Austin dus, haha.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Srry, ondertussen ben ik ook aan het leren xd
    Ik reageer nu ffies minder snel)

    Quinn

    Ik liep mee en zo ging het wel goed. " Zo, het gaat nu wel weer" gaf ik aan en ik probeerdenverder te lopen. We kwamen aan in de hal. "En nu? Welke deur is het?" vroeg ik bezopen. Ik keek om me heen maar zag niet echt iets waar aan je kon zien dat het een aula moest voorstellen


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Sarah

    Ik lachte me dood , toen Abby zei dat ze bang is voor de man van vanmiddag. 'Ik ook Abby, doodsbang! ' Riep ik terug. 'Maar laten we nu gaan'.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Dawn Mary Claire:

    Hij beeïndigde de zoen en terleurstelling ging door me heen. 'We moeten weer naar de grote zaal toe.' verzucht hij en ik knik langzaam. Voorzichtig liet in mijn vingers over mijn lippen glijden. Dit was mijn eerste zoen met een jongen en het was best romantisch. Een glimlach vormt rond mijn lippen en ik keek hem aan. 'Ja' zei ik zachtjes.


    One Who Travels A Higher Path.

    (wacht ik plaats ffies een andere post xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    'Geen idee,volgens mij nog niet gepraat maar kan het ook gewoon vergeten zijn'zeg ik tegen het meisje. 'Maar ik ben Austin'zeg ik.

    Brandon
    'Hoef je geen sorry voor te zeggen.' lach ik zachtjes en ik loop weer verder naar de aula. 'Wat moeten we daar eigenlijk doen? Ze kunnen ons toch niet de hele tijd in de gaten houden?' vraag ik. Wow, als ze dat hadden gedaan hadden ze iedereen zonder uniform zien lopen, het 'leuke' drankfeest gezien, het fonteingevecht van mij en Tiffany.. Nou, dan zouden we de eerste dag meteen al straf krijgen, daarvoor kwam ik hier niet.

    Felicia
    'Maakt niet uit.' zeg ik vrolijk. 'Zeg maar wat je wilt weten, ik ben niet zo interessant hoor!' lach ik zacht. Ik wist nooit zo goed wat ik over mezelf moest vertellen, ik was daar sowieso heel slecht in. Waarschijnlijk zouden ze me toch alleen maar dom vinden of raar. Zo leuk was ik niet.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Mia Amber James

    De man begon te spreken en ik keek hem vuil vanuit de zaal. Hij had een hele preek gegeven over wat alcohol wel en niet met je kon doen. Ik rolde met mijn ogen en stond toen maar op. 'En waar denken we dat we naar toe gaan Mevrouw James?' zei hij ijzig. 'Naar me bed, ik weet me straf toch al en mijn oren piepen omdat u op nog geen eens een meter afstand bent gaan schreeuwen. En voor dat ik het vergeet, Hou je poten voortaan thuis!' riep ik boos en ik liep rustig de zaal uit. Ik liet me achter over om me bed vallen en zuchtte diep.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Sarah


    Toen we allemaal in de zaal zaten zag ik Brooke praten met Austin. Ze wist niet meer wie hij was . God hoe kan dat nu! We hebben de hele tijd bij elkaar gezeten! We lieten allemaal natte sporen na in de zaal.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Stefano

    Ik glimlach ook en pak haar hand vast en trek haar zachtjes mee naar de grote zaal. Mijn blik valt op een groepje mensen die sterk naar alcohol ruiken en helemaal nat zijn. Ik trek Dawn mee naar een plaats ver weg van die mensen, om haar als het ware een beetje te beschermen voor ze.

    Brooke

    'Ik had hetzelfde,' lachte ik beschaamd. Maar ik was dan tenminste niet de enige die het misschien was vergeten. 'Ik ben Brooke.' stelde ik mezelf aan hem voor. Daarna keek ik naar een meisje dat boos de zaal uit liep en daarna weer naar Austin.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Austin
    De man begon aan een lange preek en ik zuchten. Jullie weten allemaal dat alcohol verboden is in dit huis!'roept de man en ik sta op. 'Daarom hebben we ook in de tuin gedronken meneer dus eigenlijk geen probleem'zeg ik en ga dan weer zitten.

    Austin
    Ik richten me weer op Brooke die zich net voorgesteld had. 'Beetje leuk feest gehad?'vraag ik lachend.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 16:28 ]