• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.

Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

Uniform jongens
    Jongens sportkleding

Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia

Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway

Naam:
    Leeftijd (tussen de 15 en 18):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Reden voor de kostschool:
    Klas(3 t/m 6):
    Extra:

Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.

Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Adam
    'wat is je lievelingskleur? ik weet dat het geen interessante vraag is, maar toch wil ik het weten,' zeg ik, terwijl we de grote zaal binnenlopen. Ik vang alcohol op. 'Nu al?, dat is wel heel snel,' zeg ik verbaasd.

Abbeygail
    'schiet een beetje op, wil je? ik wil weer naar buiten,' roep ik naar de man. Aangeschoten kon je maar beter niks tegen mij beginnen, want dat loopt nooit heel goed af.'go Mia,' roep ik erachteraan als ik zie wat Mia heeftg gedaan. De manier waarop de man staat is zo hilarisch dat ik alleen maar kan lachen. 'wel zonde van de alcohol, die mag hij voor ons kopen,'

[ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 16:41 ]

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

[Niet iedereen volgens mij maar wel alle mensen van het feest]

[Brad en Axton zijn er ook al.]

We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

Quinn

"Nou gaat u nog wat uitleggen of wilt u soms ook alle kamers gaan nakijken ofzo?" zei ik verveeld. Shit waarom zei ok dat nou, iedereen heeft wel iets in zijn kamer liggen! En Artemis,, strks maken ze haar dood!

Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

[Ik ga me kranten lopen ik denk dat het niet zo lang gaat duren een uurtje ofzow ik hier is alvast de Link naar de nieuwe topic.]

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Tiffany
    'Tiff, doe eens rustig,' zegt hij rustig. Hij wrijft over mijn wang met de rug van zijn hand. Het werkt geruststellend. Nog nooit ben ik op zo'n manier getroost. 'Het komt wel goed, je krijgt vast gewoon een waarschuwing.' Plots trekt hij zijn hand terug. 'Je hebt gelijk, sorry.' Een kleine glimlach verschijnt op mijn lippen.

“My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

Vanessa Goodman.

Verbaasd keek ik op. "Nu je het zegt ja" zei ik bedenkelijk. Ik zuchtte zachtjes en liet zijn vingers los. Ik stond op uit het mandje en deed mijn hemdje weer aan, dan de das die ik netjes knoopte en daarna de blazer weer. Ik deed 1 knopje dicht en haalde een hand door mijn haar. Ik maakte er een Franse vlecht in -had ik ooit eens geleerd- en keek hem glimlachend aan. "Rap he voor een meisje ?" grinnikte ik.

Austin
    "Nou gaat u nog wat uitleggen of wilt u soms ook alle kamers gaan nakijken ofzo?" zei Quinn verveeld en ik schok op. Ik zag dat hij er zelf ook van schok. 'Gast,iedereen heeft drank op zijn kamer'fluisterde ik naar hem. Ik keek naar de man die twijfelde. Ik sprong op. 'Echt niet dat u in mijn koffer komt,sommige dingen zijn gewoon privé hoor'riep ik in de hoop dat die het niet zou doen.

[ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 16:47 ]

Brandon
    'Je hebt gelijk, sorry.' zegt ze dan en ze glimlacht. Ik kijk haar breed glimlachend aan. 'Je bent veel mooier als je lacht!' zeg ik blij en ik richt me op de man die een hele speech staat te geven over alcohol. 'Oke, hier heb ik niks mee te maken.' zeg ik en ik sta op, klaar om weg te lopen. 'Ga je mee?' vraag ik aan Tiffany.

[ b]Felicia[/b]
    'Mijn lievelingskleur is uhm... roze. Typisch he?' lach ik. Roze was zo'n typische meisjeskleur, en ik gaf toe dat ik een echt meisje-meisje was. Ik hield van leuke jurkjes, hakken en make-up. Ook al kon ik dat de komende tijd vergeten, ik had het allemaal meegenomen. 'En wat is jou lievelingskleur?' zeg ik dan vrolijk.

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

Sarah

Ik lach om wat Tiffany had gedaan en zei: 'Go Tiffany!!' Daarna hoor ik Quinten zeggen : ' Nou gaat u nog wat uitleggen of wilt u soms ook alle kamers gaan nakijken ofzo?' Ik schrok. En hoorde Austin tegen Quinten zeggen : Gast,iedereen heeft drank op zijn kamer' ' Ja man, doe normaal! Ik heb niks meer op mijn kamer liggen , alles ligt in de fontein, maar je kloot de anderen ! '

Imagination set us free to be just what we want to be ~

Quinten

"Srry gast, denkje ookeven aan Artemis?" fluisterde ik terug . Ik hoopte dat hij niet in de koffers ziu kijken en de uitspraakvan Austin zou werken. Op hoop vsn zegen.

Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

Adam
    'ook dat is schattig, maar ik had wel gedacht dat jij zo'n typisch meisje bent,' ik lach even. 'Mijn lievelingskleur is wit, omdat het zo puur is. Klinkt dat raar?' vraag ik. Iedereen zegt altijd dat dat raar klinkt, maar ik vind gewoon dat het voor iets goeds staat.

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

Brooke

'Oh, no way!' riep ik door de aula tegen de man. 'Van mijn koffers blijf je af.' Ik keek de man woedend aan, die nog steeds zeiknat was van de Vodka.

Stefano

'Jezus, wat een gedoe.' zei ik tegen Dawn, maar ik bemoeide me er maar niet mee. Ik ben nog best wel geirriteerd op die vent, omdat hij ons moment verstoorde. Maar aan de andere kant had ik wel medelijden..

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Tiffany
    'Je bent veel mooier als je lacht,' zegt hij blij. Ik negeer het gewoon. 'Oke, hier heb ik niks mee te maken, ga je mee?' Ik kijk van Brandon naar de preek, die duidelijk niet voor ons bedoeld was. We zouden geen problemen krijgen als we weg zouden gaan, denk ik dan. 'Ja leuk.' Mijn lach wordt steeds maar groter. 'Vind je het erg als ik droge kleren aantrek?' Het zou dan wel dagelijkse kleding worden. Vandaag heb ik al wat gedaan wat niet hoort, dit kan er ook nog wel bij.

“My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

Dawn Mary Claire:

'Jezus, wat een gedoe.' zei stef tegen me. Ik schrik op en kijk hem aan. Ik had niet opgelet wat er aan de hand was en keek de zaal rond. Ik zat nog steeds met die kus. Ik voelde zijn lippen nog steeds op de mijne en hij zoende geweldig.

One Who Travels A Higher Path.