• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Naam:
    Leeftijd (tussen de 15 en 18):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Reden voor de kostschool:
    Klas(3 t/m 6):
    Extra:



    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Stefano

    'Dat snap ik, maar geef ze een kans. Ze zitten hier ook om te veranderen. Ook al willen ze dat niet.' zeg ik waarnaar ik weer begin te lachen. 'Jammer genoeg gaat dat niet werken.'

    Brooke

    'Jaaa!' riep ik uitgelaten toen Abbey dat zei, en begon te rennen naar de andere tuin.
    Als ik daar aan kom spring ik met kleren en al het meer in.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    "Heey da's nie aardig!" roep ik ze nog achter na. Ik had mijn spijkerbroek wel nog aan. Hij was kletsnat en loodzwaar. Langzaam en scheef liep ik naar de andere tuin. Paar keer viel ik bijna maar uieindelijk kwam ik er toch aan.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Axton Crawford
    "Ik heb zowat al iedere kostschool van Engeland gehad. En tot nu toe is deze het beste. Ik loop al heel de dag met mijn uniform onvolledig en verkeerd aan en er heeft nog niemand iets op gezegd." grijns ik.
    "Ik vind het hier nu al geweldig. Misschien doe ik deze keer mijn best om wat langer te blijven."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Abbeygail
    'haha, net goed voor hem,' zeg ik lachend. 'hmm, skinnydippen of kleren verpesten,' zeg ik nadenkend. 'wat vinden jullie, deze kleren verpesten, of nieuwe dingen uit proberen?'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Sarah


    Ik zag Quinn aankomen lopen. Een paar keer viel hij en ik kwam niet meer bij van het lachen. 'Sorry , Quinn kon het niet laten' proeste ik. En ik sprong in het meer.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Dawn Mary Claire:

    'Dat snap ik, maar geef ze een kans. Ze zitten hier ook om te veranderen. Ook al willen ze dat niet.' zegt hij en ik knik. Ik zou mijn best doen om ook tegen de meiden aardig te doen. Misschien zou ik wel met iemand anders ook bevriend raken. 'Jammer genoeg gaat dat niet werken.' lacht hij. Ik kijk hem aan en lach ook. ´Dat dacht ik al´ zei ik.


    One Who Travels A Higher Path.

    Dringende mededeling voor alle leerlingen:

    Wil iedereen zich ook nog rond dit tijdstip verzamelen in de aula, daar zal er uitgelegd worden wat de bedoeling is.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Quinn

    Hard vil ik met mijn gezicht in de prut. Ik pakte mijn zonnebril en muts op en liepnweer verder moeizaam kwam ik toch aan en ik sprong meteen in het meer. Heerlijk die verkoeling. "Nou die krijg je terug!" riep ik en ik duwde haar kopje onder. Niet lang maar gewoon zo dat ze helemaal nat was.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Abbeygail
    'sorry mam!' gil ik waarna ik met kleren en al het meer inspring. Ik duik naar beneden en prik in Brooke's buik. 'tikkie,' zeg ik nadat ik weer boven water ben gekomen. 'zouden hier ook vissen zitten? kom vissie, kom maar bij mama,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Brandon

    'Voor mijn zogenaamde vrienden was het allemaal heel.. gebruikelijk, maar ik heb het goed verpest voor mezelf met drank, drugs en vechtpartijen, en dat moet ik goedmaken tegenover mijn moeder, en een voorbeeld zijn voor mijn broertje. Hij is mijn alles en ik wil niet dat hem hetzelfde overkomt.' zeg ik zachtjes. Volgens mij had ik nog nooit zoveel gepraat over wat er gebeurt was..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [hoe bedoel je verzamelen? Iedereen of alleen de personen die zich hebben 'misdragen'?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Stefano

    Vervolgens valt er een stilte tussen ons, die ik besluit te benutten. Ik begon Dawn leuk te vinden.. Denk ik.. Ik glimlach en kijk haar in de ogen. Aarzelend druk ik mijn lippen op de hare en sla ik mijn arm om haar lichaam heen.

    Brooke

    Ik gilde het uit door Abbey's tik en tikte haar terug. 'Tikkie terug,' schaterde ik van het lachen. 'Ik ben bang voor vissen!' gilde ik vervolgens.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Arme Quinten....)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Sarah

    Quinten sprong ook in het water en duwde me kopjeonder. Toen ik bovenkwam hoorde ik de mededeling door de speakers. 'hej! Roep ik naar Quinten, Brooke en Abby. We moeten naar de Aula! Shit! We zijn druipnat en dronken! ' zei ik. En meteen moest ik lachten . Ik zag ons al binnenkomen zo.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Austin
    Ik liep naar het meer waar ik ze zag zwemmen en ik keek lachend toe. Ik plofte in het gras neer en keek wat toe.