• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag altijd je uniform.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Naam:
    Leeftijd (tussen de 15 en 18):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Reden voor de kostschool:
    Klas(3 t/m 6):
    Extra:



    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brooke

    Ik schaterde het uit van het lachen om Austin. 'Ja, hij heeft een punt.' hielp ik hem mee, waarnaar ik hem weer aankeek. 'Heel leuk, feest. We moeten vaker feesten. Feesten is leuk. Ga jij ook mee feesten, Austin?' vroeg ik uitgelaten aan hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Tiffany
    'Wat moeten we daar eigenlijk doen?' We komen aan in de aula, waar ik op dezelfde plek ga zitten. 'Misschien nog wat extra regels.' Als er meer regels mogelijk zijn dan. Snel doe ik mijn, nog steeds natte, jasje aan en strik de stropdas. 'Ze hebben dat toch niet gezien he? We krijgen toch wel eerst een waarschuwing? Zullen ze je ouders bellen? Of nog erger: naar huis sturen?' vraag ik allemaal paniekerig. Je weet maar nooit of hier camera's rondhangen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Sarah

    Ik zag een meisje boos weglopen en de man gaf een preek over alcohol. Austin maakte een hilarische opmerking dus begon ik heel hard te lachen en riep 'Austin je bent geniaal! Laten we verder gaan drinken! ' en ik stond al recht. Ik zei het iets te luid want de man keek me heel boos aan en riep : ' zitten jij!'


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Kyle James Williams
    "Auto denk ik," zei ze toen. "Op de motor is ook leuk, maar daar kan je niet echt bagage op kwijt als je op vakantie gaat" lachte ze. Ze nam zijn rechterhand en speelde met mijn vingers, "Oké, uhm, Katten of Koala's ?". 'Euuhh koala's denk ik' zei ik. 'Moesten wij ook niet een naar de grote zaal gaan' zei ik. Eigenlijk wou ik dit moment helemaal niet verstoren maar straf wou ik ook niet, niet nu al op mijn eerste dag.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Dawn Mary Claire:

    Hij glimlacht naar me en pakt mijn hand. Hij trek me mee naar de grote zaal en ik loop er stilletjes achter aan. Ik voel me zo gelukkig nu. Ik kijk naar stef, die me begleide naar de grote zaal. Hij is echt leuk. Zal hij mij ook leuk vinden? Hij heeft me wel gekust..


    One Who Travels A Higher Path.

    Austin
    Ik grinnikte toen Brooke mij hielp en beantwoorde daarna haar vraag. 'Tuurlijk als er een feestje is ben ik er bij!'zeg ik blij. Ik hou van feestjes

    Mia Amber James

    Ik had echt helemaal gehad met die man eerst moest me hij zo nodig aan mijn haren trekken, toen schreeuwen en toen die belachelijke straf. Ik had mijn fles vodka gepakt en sloop via een andere ingang naar de man. Gelukkig zag hij me niet en ik ging achter hem staan. Ik draaide het dopje van de fles gooide het weg en goot in een keer de fles leeg over zijn hoofd. 'Dat zal je leren eikel' zei ik en ik pakte netjes het dopje op en deed het weer op de fles.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Moet even de hond uitlaten en iets ophalen bij de buren, ben zo terug.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    "Ja en ik zal er ookaltjd bij zijn! Maar dan met droge kleren" lachte ik. Ik had alleen een doorweekte spijkerbroek aan en mijn andere kleren waren hele aal doorweekt. Ik wachtte op een preek, maar ik hoorde nog niets.
    (Is die man er al?)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    Ik begon keihard te lachen toen Mia een fles vodka over de man heen gooide. 'Dat zal je leren eikel'voegde ze er aan toe. 'Lekker Mia' riep ik lachend.

    [Ja hij heeft al een hele preek gegeven]

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 16:36 ]

    (Ja , hij heeft net een preek gegeven over drank)


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    [Ik moet even door, daag! ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    (okeej ^^ zijn er nog meer mensen in de aula?)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Brandon
    'Ze hebben dat toch niet gezien he? We krijgen toch wel eerste een waarschuwing? Zullen ze je ouders bellen? Of nog erger: naar huis sturen?' vraagt ze en ze lijkt totaal in paniek. 'Tiff, doe eens rustig.' zeg ik zachtjes en ik wrijf even met mijn hand over haar wang. 'Het komt wel goed, je krijgt vast gewoon een waarschuwing.' Nog even strijk ik met een vinger langs haar wang maar als ik eenmaal door heb waar ik mee bezig ben trek ik snel mijn hand terug.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.