• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..

Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

- Damien Smith : WhiteLips

-Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

El Diablo.

Kurt

Ik werd een beetje rood maar zou me niet laten kennen. 'Rachel, voor zo'n schattig, klein meisje ben je wel erg oversekst.' zeg ik lachend waarnaar ik Blaine aan kijk. 'Trouwens, ik heb de telefoon niet eens gehoord, dus.' zeg ik weer serieus.

[ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 7:58 ]

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

[Ben ff post bezorgen, ik kom zo weer, tis gelukkig weinig deze keer.]

Blaine Anderson:

Ik had aandachtig zitten luisteren en moest lachen dat Kurt rood werdt. Ik hielp Kurt maar. 'Kurt en ik waren in de bieb, omdat ik vanwege mijn handen iets niet kan pakken. Ik moest namelijk een paar boeken hebben. En de bieb moet je je mobiel stil doen, dus daarom hoorde we jullie niet' zeg ik serieus en kijk ze aan en kijk naar Kurt.

(Is goed!)

One Who Travels A Higher Path.

Rachel
    Ik grinnikte om Kurt en Blaine. "stiekem" lach ik en laat het maar hierbij. Als ze het zouden doen zouden ze het toch niet toegeven, net als wij eigenlijk. Thanks de blousen en Finns soms slechte smaak.

Change is for weirdos ~ Niall Horan

[ik reageer ff sloom zit op pit-theek en dat moet ik telkens afsluiten en opstraten]

Kurt

Ik glimlachte naar Blaine, hij is toch zo lief dat hij me hielp. Daarna keek ik weer naar Rachel en schudde ik even mijn hoofd. 'In ieder geval,' begin ik uiteindelijk weer een beetje ongemakkelijk. 'Wat was de reden dan van jullie telefoontje?' vraag ik.

[Ben iets later dan ik dacht aangezien er een man niet goed geworden was op straat en ik een ambulance moest bellen. Was doodeng. Uiteindelijk gaat het weer goed met hem.
    Ow, en Darkwings, loop jij zo dan even met Dawn weg uit die winkel? ^^ Kan ik haar volgen, ghehe. Stef wordt een stalker. (nerd)]

Blaine Anderson:

Ik glimlach ook naar Kurt en kijk naar hun tweeën. Het smoesje van hun geloofde ik niet echt en keek ze ook vragend aan net als Kurt.

(Ooh, dat is niet leuk! D: Gelukkig maar! Is goed! Doe ik. XD Maar wel een leuke stalker! (nerd))

Rachel
    "we vroegen ons af of jullie zin hadden om iets te gaan drinken aangezien school tsja school is" ik pak Finns hand vast.

[klaar, oeij cheyenne heeft hij mazel met jou., ik heb zin in drama]xD

[eten omg bijn abetrapt dat ik er ben]

Kurt

'Eigenlijk zouden we ons klaarmaken voor vanavond, maar aangezien iets drinken veel gezelliger is kunnen we dat misschien gaan doen.' zeg ik waarnaar ik Blaine vragend aan kijk.

[Oei, en eet smakelijk.]

Blaine Anderson:

'Eigenlijk zouden we ons klaarmaken voor vanavond, maar aangezien iets drinken veel gezelliger is kunnen we dat misschien gaan doen.' zeg Kurt en kijkt me vragend aan. 'Is goed, klinkt gezellig' glimlach ik naar hun en Kurt. Dat was veel beter, dan met Damon ergens gaan.

(Smakelijk!)

Kurt

'Mooi, nemen we mijn auto?' vraag ik waarnaar ik iedereen even vragend aan kijk. Ik had er wel zin in, alles is beter dan school. En vanavond zouden we ook nog met Damon iets doen. Ik had er veel zin in.

Blaine Anderson:

'Mooi, nemen we mijn auto?' vraagt Kurt en kijkt iedereen aan. Ik had geen keus, aangezien mijn auto ergens anders was. Ik wist waar hij stond, maar ik wou later wel met Kurt daarnaar toe gaan. Ik durfde alleen niet goed, bang om mezelf weer te verliezen. 'Ja' zeg ik en glimlach naar hem, waarnaar ik naar Rachel en Finn kijk.

Rachel
    Ik knik "is goed hoor" ik leun wat tegen Finn aan en kijk hem lachend an.

(Ik ga even eten! Kom zo terug!)