• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls

    - Damien Smith : WhiteLips

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Kurt

    Ik blijf hem met grote ogen aankijken, maar schud daarna mijn hoofd. Hij heeft gelijk, ze was het niet. Ze was het niet. Ik zet een paar stappen in zijn richting en houd hem stevig vast omdat ik zie dat hij het moeilijk heeft.

    Finn

    Rachel woelt met haar hand door mijn haren waardoor het door de war komt te zitten. 'Heey,' zeg ik nep-beledigd tegen haar.

    [Kan ik me voorstellen, ging het wel goed??]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik voel dat hij me vast hou en ik draai me naar hem om. Even wou ik hem van me afduwen, maar ik bedenkte me. Ik zou dit met Kurt, samen verwerken. Ik sla mijn armen om hem heen en druk hem tegen me aan. 'Ik ga dit samen met jou verwerken, Kurt' zeg ik zachtjes en druk hem nog steviger aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    rachel
    "Heey"zeg hij beledigd. "och gute zit je haar niet hgeod?" ik grinnik en woel nogmaals.

    [het ging super vooral de jazzsplitten. ahahha alleen de groep was te groot dus we trapten elkaar bijna raak maar het was leuk]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Wil iemand Damon tegenkomen :p]


    El Diablo.

    Kurt

    Even was ik bang dat hij me van zich afduwde, maar gelukkig deed hij dat niet. Ik begin zwakjes te glimlachen en wrijf hem troostend over zijn rug. 'Het komt goed, Blaine. Echt waar.' zeg ik terwijl ik zijn gezicht vast pak zodat hij me aan moet kijken.

    Finn

    'Rachel!' roep ik haar terwijl ik haar een por geef in haar zij. 'Wacht maar, hier ga je spijt van krijgen.' bedreig ik haar lachend.

    [Je kan Damon anders naar Finchel of Klaine sturen?]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Hij wrijft troostend over mijn rug heen. 'Het komt goed, Blaine. Echt waar.' zegt Kurt en pakt mijn gezicht beet met zijn handen, waardoor ik hem wel moet aankijken. Ik glimlach zwakjes en kus hem teder. 'Ik kan niet zonder jou, Kurt' fluister ik en kijk hem aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Damon

    Grijnzend loop ik wat rond, en zie opeens twee gasten. Grijnzend loop ik erheen. 'Sup dudes' lach ik..

    [Ik zie dubbel o.o Cristiano/Damon hier en Cristiano op tv.....]


    El Diablo.

    rachel
    "ik grinnik "goh dat klinkt bekend" lachend kijk ik hem aan en duw hem naar achteren waarna ik mijn tong uitsteek.

    [lolz oranje met witte stippen nagels


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Ik ook van jou, Blaine.' zeg ik zachtjes waarnaar ik iemand anders hoor. 'Sup, dudes.' ik kijk om, en ik zie de jongen staan die vanochtend door de school riep. Ik trek mijn wenkbrauw op en kijk hem aan. 'Jij bent die jongen die vanochtend samen met Sebastian liep.' zeg ik.

    Finn

    'Dat komt omdat ik het juiste moment afwacht, Rach.' zeg ik lachend waarna ik weer naar haar toe loop en haar vol op haar mond zoen.

    [Haha, daar dacht ik ook aan toen ik Cristiano zag op tv. ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    'Joh, ben zijn broer' grinnik ik.
    'Dus, hoe gaat het met jullie dudes' mompel ik..


    El Diablo.

    Rachel
    Als hij klaar is met zoenen kijk ik hem spottend aan.
    "was dat alles, gosh ik ben bang voor jou wraak zeg"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Ik ook van jou, Blaine.' zegt Kurt zachtjes en ik hoor iemand anders wat zeggen. 'Sup, dudes.' Kurt kijk om en ik ook. Ik zie een onbekende jongen staan en kijk naar Kurt. Hij trekt zijn wenkbrauw op en kijk hem aan. 'Jij bent die jongen die vanochtend samen met Sebastian liep.' zegt Kurt en ik kijk van hem naar Kurt. Ik luister maar naar de gesprek.


    One Who Travels A Higher Path.

    [van 1 juli tot en met 7 juli ben ik afwezig door kamp]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Ik wist niet eens dat Sebastian een broer had.' zeg ik glimlachend waarnaar ik de jongen bekijk. 'Maar, leuk je te ontmoeten. Ik ben Kurt.' stel ik mezelf voor. Normaal gesproken zou ik mijn hand uitsteken, maar ik sta nog steeds in omhelzing met Blaine dus dat gaat niet.

    Finn

    'Zoals ik al zei,' glimlach ik terwijl ik haar wang streel.
    'Wacht ik mijn kans af, Rachel Berry. en mijn wraak zou zoet zijn.'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik kijk hem serieus aan. "Je gaat een hagelslag regen veroorzaken"zeg ik droog en kijk hem serieus aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan